Ik stuur zo wel een vleiend smsjequote:
En nog minder wachtrijen.quote:
Heb je de wachtrijen voor MissBliss wel eens bekeken?!quote:
Daar heb ik het toch niet over. MB is geen openbare attractie die door iedereen bereden wordt, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je de wachtrijen voor MissBliss wel eens bekeken?!![]()
![]()
Er gaat wel een selectie aan vooraf jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over. MB is geen openbare attractie die door iedereen bereden wordt, toch?
Waar kan je je inschrijven?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er gaat wel een selectie aan vooraf ja
Ja, "je moet minstens zo groot zijn".quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er gaat wel een selectie aan vooraf ja
Zoietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Is FOK! soms weer hardlijvig, ofzo? Het loopt niet bepaald door.
Kan je ook ergens kijken? Of is het een "binnenritje"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, "je moet minstens zo groot zijn".![]()
En dan allemaal vaders die hun zoontje niet mee mogen nemen de MissBliss in.![]()
Er dient eerst een sollicitatiemail gestuurd te worden, mét foto's.quote:
Het is ook niet een ritje van niks natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, "je moet minstens zo groot zijn".![]()
En dan allemaal vaders die hun zoontje niet mee mogen nemen de MissBliss in.![]()
Foto's... willekeurige?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er dient eerst een sollicitatiemail gestuurd te worden, mét foto's.
Met een splash!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook niet een ritje van niks natuurlijk
En Hernazquote:
Ik wil wel kunnen zien wat voor vlees ik in de kuip heb natuurlijk.quote:
Jaja, dat is het hoogtepunt van de ritquote:
Ach, ik was toch al niet geïnteresseerd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil wel kunnen zien wat voor vlees ik in de kuip heb natuurlijk.
Vensquote:
En BlissssMiquote:
En ThEakriquote:
Sventasticquote:
Ik heb toch al teveel aanmeldingen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, ik was toch al niet geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |