quote:
Er zitten geen kneesliders op je pak, loserquote:
Beter bijlezen vrind, al gepostquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
En uit het vorige topic:
[..]
Leuke foto's. En wat blijft die MV Agusta geilOok leuk autotje trouwens
Hoe kwam je zo aan dat baco "baantje"?
Panasonic DMC-FX9quote:En wat voor camera heb je eigenlijk?
Denk dat het nog wel een tandje harder kon ja, hij deed sowieso niet erg veel rondjes. Het was tussen de sessies door toen de motorrijders een pauze haddenquote:Op donderdag 18 mei 2006 06:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]![]()
geluidje
hij deed wel rustig aan of niet
![]()
Alle GP machines waren vroeger 6 cylinder, zelfs de 125 cc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
En Honda maakte in 1967 al 6 cylinders
RC174
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat deden ze ook niet eens onverdienstelijk ookdraaide toen al ruim 17000TPM
en qua techniek hun tijd al erg ver vooruit het meeste in het blok was van Titanium gemaakt
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Nietes
ze staan namelijk ook al gequote
Wat? Staff? Dogo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ze allebei gehad en ook nog een mechel. Tien jaar geleden is de laatste gestorven en
Iedereen maakt fouten.quote:heb ik m'n vriendin maar bezwangerd![]()
wil je mijn clones niet verklappenquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je mijn clones niet verklappen![]()
Blade moest laatst ook al een sprintje - 1e meters- afleggen
![]()
Als dit het nivo wordt vandaag kunnen we net zo goed nu al beginnen met de vrijdagmiddagrel.quote:
Ik zal er maar weer wat koffie in gooien. Volgensmij is het nodig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als dit het nivo wordt vandaag kunnen we net zo goed nu al beginnen met de vrijdagmiddagrel.![]()
kickin' yo ass @ Zandvoortquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had het al voorspeld, eerst zeggen dat je mij maar voor liet gaan en nu was je ineens de snelste,
dream on
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |