Ik kan het maar beter wél doen, ik wil graag een vast contractquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moet je ze bezorgen?
dat moet je ook niet doen joh
volgens mij moet ze dat juist wel doenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
moet je ze bezorgen?
dat moet je ook niet doen joh
Die folders zijn klote, verder vind ik het absoluut geen klotewerkquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
joh dat lijkt me nou echt klote werk
ook in de regen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Die folders zijn klote, verder vind ik het absoluut geen klotewerk.
Da's minder, maar ook dat is te overzien. Ik heb een regenpakquote:
hey!quote:
Hoi hoiquote:
En toen moest je een aantal keer extra op en neerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Tot je ze moet meezeulen
.
Het is niet eens een leuke folder.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey!
zeg heb jij toevallig iets te doen?
ja die appelflap duurt me te langquote:
Wel extra omdat je bijna elk straatje op moet (wat nog weleens mee wil vallen als er alleen post is. Niet extra op en neer omdat ik het niet meekrijg, ik krijg vrijwel altijd alles mee, prop mijn tassen meer dan volquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen moest je een aantal keer extra op en neer
Goedemorgen
quote:
neequote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey!
zeg heb jij toevallig iets te doen?
En ook niet teruggelezen zekerquote:
Die folders moet je dan toch wel aan ieder huis bezorgen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel extra omdat je bijna elk straatje op moet (wat nog weleens mee wil vallen als er alleen post is. Niet extra op en neer omdat ik het niet meekrijg, ik krijg vrijwel altijd alles mee, prop mijn tassen meer dan vol.
Wat wel een beetje lastig is als je fiets dreigt om te vallen, dan kan ik 'm niet meer tegenhouden...
hebben vrouwen dat?quote:
heb je zin om iets leuks te gaan doen?quote:
ja hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je zin om iets leuks te gaan doen?
als je nou eens even naar de winkel gaat en onbijt op bed voor mij haaltquote:
goed idee, moet zelf ook nog ontbijtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je nou eens even naar de winkel gaat en onbijt op bed voor mij haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |