Smakelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
speciaal om jullie te pesten: ik heb een pizzabroodje lekker puh
ik heb een lekkere sinaasappel gegetenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ik had die Thaise niet weg moeten gooien?
Ik heb net 3 spaanse broodjes met avocado op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
Letterlijk en figuurlijk idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaar ook mijn 'zit wat in'
figuurlijk dus, en letterlijk dus ook
eetzequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef liefie_ het volgende:
ik lust lekker geen avocadoquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb net 3 spaanse broodjes met avocado op.![]()
Nu jij weer.
![]()
Ik zal ze de volgende keer bewaren voor jequote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lust lekker geen avocado
al die idiote australiers en zo houden er kei erg van![]()
Das fijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal ze de volgende keer bewaren voor je
Wat hebben Australiers er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lust lekker geen avocado
al die idiote australiers en zo houden er kei erg van![]()
omdat jij daar rond hing en ik zeg dat je daar een enge avocado tic aan over hebt gehoudenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat hebben Australiers er nou weer mee te maken?![]()
Die avocado tic had ik ook al voor mijn uitstapje naar Oz.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat jij daar rond hing en ik zeg dat je daar een enge avocado tic aan over hebt gehouden
en nu ben je in nieuw zeeland?
nou die horen ook bij australie
ik heb 2 lekkerbekken op, en ga zo aan mijn ciabatta met roomkaas beginnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb net 3 spaanse broodjes met avocado op.![]()
Nu jij weer.
![]()
sst je moet zeggen oh ja liefie je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die avocado tic had ik ook al voor mijn uitstapje naar Oz.En ik ben hier al een maand of 3,5.
![]()
gelukkig zjin lekkerbekken ook viesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 2 lekkerbekken op, en ga zo aan mijn ciabatta met roomkaas beginnen
Dit is een forum, dan mag je ook tegen mensen in gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sst je moet zeggen oh ja liefie je hebt gelijk
wat een openbaring
nee sorry, ik heb de lekkere gekochtquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig zjin lekkerbekken ook vies
ciabatta's met roomkaas vaak ook
nog beter!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk ik zoek voor Marc ff een mooi plaatje van een kei, krijg ik gelijk tieten in beeld
maar dan moet ik huilen...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is een forum, dan mag je ook tegen mensen in gaan.![]()
Lekker, vrouw des huizes heeft weer boodschapjes gedaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 2 lekkerbekken op, en ga zo aan mijn ciabatta met roomkaas beginnen
nee, ik doe de boodschappenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker, vrouw des huizes heeft weer boodschapjes gedaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |