vertelquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
Repeat heeft er geen kaas van gegeten.
De iBook G4 was al betaalbaar en snel zat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:20 schreef sig000 het volgende:
Maar wel goed dat er eindelijk een betaalbare Apple laptop is met een fatsoenlijke snelheid.![]()
Succes met het wachten.. Ik zou tussen het bestellen en ontvangen hondsdol zijn van de zenuwen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef Xilantof het volgende:
Thnx Tonks en Warrel...
Maar ik heb nog niets hoor
Zal nog wel even duren ook.
Schroefjes vastdraaien hoeft niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:04 schreef tonks het volgende:
Bij mijn iMac zit het onder het scherm 2 schroefjes losdraaien.. plaatsen en klaar is kees (5 minuten)
nu valt het nog mee. omdat ik nog niets weet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef warrel het volgende:
[..]
Succes met het wachten.. Ik zou tussen het bestellen en ontvangen hondsdol zijn van de zenuwen..![]()
Betaalbaar wel maar de snelheid was niet zijn sterke punt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
De iBook G4 was al betaalbaar en snel zat.
Met name nu de Macbook 5x sneller is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Betaalbaar wel maar de snelheid was niet zijn sterke punt.![]()
Ik heb m'n iBook G4 nooit langzaam gevonden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Betaalbaar wel maar de snelheid was niet zijn sterke punt.![]()
In vergelijking met mijn Banias 1.5 Ghz was een iBook 1.33 Ghz met zelfde hoeveelheid Ram in rekenintensieve toepassingen toch wel een stuk trager.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n iBook G4 nooit langzaam gevonden.
idd, maar het nadeel is dat die witte touchpad na een tijdje stevig vingeren groezelig wordt, zonde is dat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:21 schreef E.T. het volgende:
in 't zwart is 't net een gewone toshiba laptop..![]()
vind wit er mooier uitzien
Gewoon poetsen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
idd, maar het nadeel is dat die witte touchpad na een tijdje stevig vingeren groezelig wordt, zonde is dat.
Gewoon met je vieze vingers van je laptop af blijven. Ik heb er geen last van, maar mijn iBook is nog niet zo oud (maandje of 4).quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
idd, maar het nadeel is dat die witte touchpad na een tijdje stevig vingeren groezelig wordt, zonde is dat.
dan blijf ik bezigquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Repeat, je kunt ook eens proberen om elke keer nadat je een vieze website hebt bezocht je handen te wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |