dat sowieso, die heeft in zijn huidige vorm geen fuck in Oranje te zoeken. (nofi)quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef twi het volgende:
Dat had geweldig geweest. Nu maar hopen dat Van der Vaart niet genoeg herstelt van zijn blessure
Hij was (in de wedstrijden die hij speelde) een van de belangrijkste spelers van HSV hoor...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat sowieso, die heeft in zijn huidige vorm geen fuck in Oranje te zoeken. (nofi)
Hoe bepaal jij dan de vorm van Van der Vaart, aangezien hij op 9 april zijn laatste wedstrijd speelde?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat sowieso, die heeft in zijn huidige vorm geen fuck in Oranje te zoeken. (nofi)
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Sterker nog...Ik heb gehoord dat van Basten zelf in het veld gaat staanquote:Op maandag 22 mei 2006 16:34 schreef Hathor het volgende:
Ik hoor dat Coen Moulijn en Sjakie Swart ook nog wel mee hadden gewild.![]()
quote:Van Basten “Bergkamp geen optie” op 23-5-06 12:51
De opmerking van Dennis Bergkamp dat hij nog best oren had gehad naar deelname aan het WK, is ook voor bondscoach Marco van Basten als een verrassing gekomen. De bondscoach rekende niet op de aanvaller van Arsenal, heeft hij vanuit Zwitserland laten weten.
Hij zegt ook dat er tussen de twee oud spitsen geen persoonlijke gesprekken zijn geweest over een eventuele terugkeer. Van Basten verklaart ook dat hij Bergkamp niet zou hebben meegenomen omdat deze niks van de kwalificatiereeks heeft meegemaakt. Voor mij was een eventuele terugkeer van hem in Oranje dus geen issue", aldus de oefenmeester.
Dus Huntelaar op het WK was bijvoorbaad ook geen issue, want die heeft net zoveel van de kwalificatie meegemaakt. Beetje valse hoop geven en dan afwimpelen met de reden dat 4 spitsen teveel is.quote:Van Basten verklaart ook dat hij Bergkamp niet zou hebben meegenomen omdat deze niks van de kwalificatiereeks heeft meegemaakt. Voor mij was een eventuele terugkeer van hem in Oranje dus geen issue", aldus de oefenmeester.
En wat denk je van Stam?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:23 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dus Huntelaar op het WK was bijvoorbaad ook geen issue, want die heeft net zoveel van de kwalificatie meegemaakt. Beetje valse hoop geven en dan afwimpelen met de reden dat 4 spitsen teveel is.
Bergkamp is alleen al wat langer gestopt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat is nu dat inconsequent zijn van de bondscoach. Stam heeft ook de kwalificatie niet meegemaakt maar krijgt wel een persoonlijk telefoontje of hij alsnog mee wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |