Dat valt wel mee denk ik, is VoH van meer waarde. Zo beslissend is Bergkamp niet meer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo iemand op de bank die bij nul - nul alsnog kan invallen schijt iedere tegenstander in de broek en krijgt je eigen elftal weer spirit.
Voor dat effect had je beter Makaay mee kunnen nemenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo iemand op de bank die bij nul - nul alsnog kan invallen schijt iedere tegenstander in de broek en krijgt je eigen elftal weer spirit.
Ja de laatste invalbeurt viel tegen. Was maar één doelpunt in de kruising.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, is VoH van meer waarde. Zo beslissend is Bergkamp niet meer.
En een lullige assistquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de laatste invalbeurt viel tegen. Was maar één doelpunt in de kruising.
Toen was het nog de Willem II generatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef zijle het volgende:
[..]
De AZ-generatie![]()
*met weemoed terugdenkt aan '98
Het is gewoon bijna eng hoe vaak ik het met je eens ben Vaduzquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bergkamp had van mij niet meegehoeven. Prachtspeler, maar het is mooi geweest zo. Tijd voor de nieuwe generatie.
Leuk dat respect voor één van de grootste voetballers ooit uit Nederland.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Cart_man het volgende:
Aan die ouwe zak had je niks gehad.
Flikker op met je respect.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat respect voor één van de grootste voetballers ooit uit Nederland.
Leuk zo'n discussie met jou.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |