Dan liever een Sneijder of een Landzaat of een Jaliens...... van der Vaart moet wel mee natuurlijk!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:36 schreef twi het volgende:
Dat had geweldig geweest. Nu maar hopen dat Van der Vaart niet genoeg herstelt van zijn blessure
Die zijn niet geblesseerd, bovendien zijn Landzaat en Sneijder veel veelzijdiger dan Van der Vaartquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dan liever een Sneijder of een Landzaat of een Jaliens...... van der Vaart moet wel mee natuurlijk!![]()
Maar van der Vaart vind ik één van de weinige spelers met creativiteit op het middenveld van dit Oranje en Landzaat steekt niet in grootse vorm.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Die zijn niet geblesseerd, bovendien zijn Landzaat en Sneijder veel veelzijdiger dan Van der Vaart
Met zo iemand op de bank die bij nul - nul alsnog kan invallen schijt iedere tegenstander in de broek en krijgt je eigen elftal weer spirit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bergkamp had van mij niet meegehoeven. Prachtspeler, maar het is mooi geweest zo. Tijd voor de nieuwe generatie.
De AZ-generatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bergkamp had van mij niet meegehoeven. Prachtspeler, maar het is mooi geweest zo. Tijd voor de nieuwe generatie.
Dat valt wel mee denk ik, is VoH van meer waarde. Zo beslissend is Bergkamp niet meer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo iemand op de bank die bij nul - nul alsnog kan invallen schijt iedere tegenstander in de broek en krijgt je eigen elftal weer spirit.
Voor dat effect had je beter Makaay mee kunnen nemenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met zo iemand op de bank die bij nul - nul alsnog kan invallen schijt iedere tegenstander in de broek en krijgt je eigen elftal weer spirit.
Ja de laatste invalbeurt viel tegen. Was maar één doelpunt in de kruising.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, is VoH van meer waarde. Zo beslissend is Bergkamp niet meer.
En een lullige assistquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de laatste invalbeurt viel tegen. Was maar één doelpunt in de kruising.
Toen was het nog de Willem II generatiequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef zijle het volgende:
[..]
De AZ-generatie![]()
*met weemoed terugdenkt aan '98
Het is gewoon bijna eng hoe vaak ik het met je eens ben Vaduzquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat respect voor één van de grootste voetballers ooit uit Nederland.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Cart_man het volgende:
Aan die ouwe zak had je niks gehad.
Flikker op met je respect.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat respect voor één van de grootste voetballers ooit uit Nederland.
Leuk zo'n discussie met jou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |