Inkoppertje: Ze weten hoe een forum SNEL te houden.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Masta-t het volgende:
daar gaan we weer? Wat is er nou zo geweldig aan TWEAKERS?
En nu reageert ie niet omdat ie weet dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
Ja sebasser waarom kick je dit topic steeds met een kloon? wil je zo graag in de spotlight (hihi) staan.
Oh, en daarnaast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
Ja sebasser waarom kick je dit topic steeds met een kloon? wil je zo graag in de spotlight (hihi) staan.
Dat wou ik al zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Niet intelligent genoeg om het verschil te snappen tussen een MSN smilie en een Fok! smilie....
Dus als ik overdag zou leven wordt dit topic niet gekicked bedoel je ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah sebasser dan moetje maar niet overdag slapen en snachts leven
Owja :/ daar hebje ook weer gelijk inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus als ik overdag zou leven wordt dit topic niet gekicked bedoel je ?
Beetje kansloos wat je nu eeh, verteld..
Nou zeg :S :S :Squote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef minze het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik iets intelligenter ben dan Sebasser.... :S
Dat kan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Ja, iets met een sleuteltje hierop ?
domme t.net crew
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |