Nee, ze hebben waarschijnlijk bewijs dat hij met een admin ID op de EO forum server heeft zitten klooien, hetgeen strafbaar is. Ze lossen het op met een ban, maar ze hebben genoeg gegevens over Sebasser om de authoriteiten in te lichten over een en ander..... en dan word uiteraard de provider ingelicht, vallen er vervelende brieven op de deurmat, etc. Of er echt wat uitkomt meer dan een boete of een waarschuwing? Ik denk het niet. Maar ik zie tweakers.net er wel voor aan om dat door te zetten. En als arme Sebasser nog thuis woont is het sowieso wel een leuke straf om te gaan uitleggen aan pa waar die brief van de politie vandaan komt....quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef Repeat het volgende:
En die rechtzaak, das bluf. Wat willen ze doen, je aanklagen bij de hoge raad omdat je via een proxy op een nederige irc server zit?![]()
![]()
En zo zit dat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, ze hebben waarschijnlijk bewijs dat hij met een admin ID op de EO forum server heeft zitten klooien, hetgeen strafbaar is. Ze lossen het op met een ban, maar ze hebben genoeg gegevens over Sebasser om de authoriteiten in te lichten over een en ander..... en dan word uiteraard de provider ingelicht, vallen er vervelende brieven op de deurmat, etc. Of er echt wat uitkomt meer dan een boete of een waarschuwing? Ik denk het niet. Maar ik zie tweakers.net er wel voor aan om dat door te zetten. En als arme Sebasser nog thuis woont is het sowieso wel een leuke straf om te gaan uitleggen aan pa waar die brief van de politie vandaan komt....
Wat betrefd de proxies, de tweakers.net zal denk ik eerst besluiten om de proxies dan ook maar te bannen als ze er zeker van zijn dat het Sebasser is. Beetje lullig voor de proxy-gever natuurlijk, maar ja....
Maar natuurlijk. Als een deur openstaat dan mag je uiteraard naar binnen gaan, de tv, de stereoinstallatie en alle andere dure apparatuur meenemen en dan weer vertrekken. De deur stond toch immers open? En ja, de rest van de voorbijgangers deden het ook! Die namen de stofzuiger mee!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
de 'hacker' heeft zelf een admin account aangemaakt en zelf die inlog gegevens openbaar gemaakt
dus niks andermans gegevens misbruiken
Wat loop je jezelf nou een beetje te verlagen naar zijn niveau, idioot.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef maartena het volgende:
Echt een geweldig leven heeft Sebasser sowieso al niet zo te zien.....
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 6315 (gemiddeld 50 per dag)
En jij naar zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nou een beetje te verlagen naar zijn niveau, idioot.
je weet zelf dat het heel iets anders is dan een toch wel groot forum waar ze 100% zeker backup's van hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef NMe84 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Als een deur openstaat dan mag je uiteraard naar binnen gaan, de tv, de stereoinstallatie en alle andere dure apparatuur meenemen en dan weer vertrekken. De deur stond toch immers open? En ja, de rest van de voorbijgangers deden het ook! Die namen de stofzuiger mee!
Kansloos hoor.
Dus omdat ze backups hebben mag je het forum slopen? Dat is, om het huisvoorbeeld te gebruiken, een vaas stelen omdat er naast een identieke vaas ongebruikt staat....quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je weet zelf dat het heel iets anders is dan een toch wel groot forum waar ze 100% zeker backup's van hebben
Je reageert selectief.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je weet zelf dat het heel iets anders is dan een toch wel groot forum waar ze 100% zeker backup's van hebben
En hoe wist jij dat zo 100% zeker op het moment dat jij aan het klooien ging? En als je een beetje verstand hebt van computers dan weet je ook dat backups meestal maar 1 keer per dag worden gemaakt, en dat dus posts van dezelfde dag gewoon verloren gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
Ben blij dat je hier ook komtquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:22 schreef JeRa het volgende:
JvS
Heel af en toe gaat het cliché dat FOK! het afvalputje van GoT is toch wel een beetje op
Ik had het nog even nagekeken, hoe het precies zat en voor zover ik weet kon mn collega die bewuste dag niet posten dus poste ik het voor hem. Waarschijnlijk is het dubbel gegaan (2 zelfde reviews door 2 verschillende users) maar in plaats van logisch te redeneren is het ban-bonanzaquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef JvS het volgende:
Er zit wel een verschil tussen meerdere users vanaf 1 ip (dat beeurt heel vaak) en twee op elkaar lijkende negatieve shopsurveys geschreven in dezelfde stijl vanaf hetzelfde ip adres. In het eerste geval gebeurt er niets, in het tweede geval, is dat vaak een persoon die zwaar gefrustreerd vanaf meerdere accounts hetzelfde wil doen om de shopsurvey omlaag te halen. En aangezien die Survey heel belangrijk is, houden we dat scherp in de gaten en wordt er inderdaad een mail gestuurd.
Dat is toch wel een *iets* ander verhaal dan hoe jij het hier zo ongenuanceerd plaats (en dan ga ik me weer afvragen wie er dan weer vaker moet neuken om wat normaler te reageren).
Je hypocriete gejank is al zo misselijkmakend sneu en dan betrek je ook nog FOK! bij al je individueel uitgevoerde acties. Rukker.quote:k dacht van WTF ! gehackt
en ik vroeg hoe ie het had gedaan !
en even later had ie zijn inlog gegevens er neergezet,
later hebben een paar mensen wat zitten kloten ( ik ook )
Maar wij van Fok! hebben niks gehackt!
En hoeveel denk je dat het kost om die backup's terug te zetten? Er zal dan toch echt op zijn minst een beheerder richting serverruimte moeten gaan om de backup terug te zetten. Dat kost dus geld en zelfs als het een vrijwilliger is, dan kost het nog geld. Al is het maar de benzine voor zijn auto. Met die actie is dus duidelijk geld verloren gegaan. Nu kun je zeggen, er was al ingebroken, maar dan nog blijft het feit staan dat je de naam van Tweakers.net hebt misbruikt en daarmee Tweakers.net in een kwaad daglicht hebt gezet, iets wat we ook wel smaad noemen. Want uiteindelijk moest Tweakers.net aan de EO uitleggen dat zij er niks mee te maken hadden. Daarnaast mag je de naam van Tweakers.net niet zomaar gebruiken om je te identificeren, want Tweakers.net is een geregistreerd merkt en zover als ik weet heeft Tweakers.net jou nooit toestemming gegeven om hun naam te gebruiken. Alleen daar zou je al voor vervolgd kunnen worden. Je hebt je dus schuldig gemaakt aan inbraak, smaad en het misbruiken van een merknaam. En dan nog lopen zeiken.... Ik zou zeggen word wakker en groei eens een keer op. Wees een kerel en durf toe te geven dat je iets fout hebt gedaan. Kom daar open voor uit. Laat het voor de rest rusten en je zult zien dat je misschiens ooit weer een kans krijgt. Hoewel ik het idee heb dat je met dit soort topics het voor de rest van je leven op Tweakers.net goed verprutst hebt. En ja, dat heb je alleen aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en die tv, stereoinstallatie en andere apparatuur zijn ook verzekerd. Wat was je punt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die conclusie laat ik geheel aan jou.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:32 schreef boebiedoe het volgende:
Poeh poeh, imponerend betoog hoor. Maar jij weet net zo goed als iedereen dat er van de door jou aangehaalde wetgeving in de praktijk helemaal niets terecht komt en het investeren in eventuele advocaten de moeite niet waard is.
Nou fijn. Ga nu maar weer terug op GOT de wijsneus uithangen. Jullie offensief jegens Sebasser begint wel behoorlijk droevige wendingen aan te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |