Fijn, maar dat je hebt zitten kloten in andermans forum met "geleende" admin gegevens staat al gewoon vast, en staat ook al in steen gegrift in diverse topics op dit forum....je hebt het zelf al toegegeven.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:23 schreef Sebasser het volgende:
eemh ?
Zoals je daar ook kon lezen kwam er een 404 fout
zoek eens op wat een 404 fout inhoudt
ik snap het nu wel..quote:Op maandag 22 mei 2006 18:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Fijn, maar dat je hebt zitten kloten in andermans forum met "geleende" admin gegevens staat al gewoon vast, en staat ook al in steen gegrift in diverse topics op dit forum....je hebt het zelf al toegegeven.
Snap jij nou nog steeds niet dat dat al strafbaar is?
is dit je final answer of lees je ook nog de rest van de tekst en lees je de updatesquote:Op maandag 22 mei 2006 18:39 schreef zeef het volgende:
Eerlijk gezegd voel ik er weinig voor om persoonlijke correspondentie openbaar te maken via een forum. Je geeft in de mail toe dat je onze naam gebruikt hebt op het EO forum en daarmee is voor ons de kous af. Wij kunnen en zullen niet toelaten dat onze geregistreerde merknaam te grabbel wordt gegooid op een manier zoals jullie dat gedaan hebben.
De mogelijk is je gegeven door zeef. Nu nog voor een treinkaartje sparen en tijd vrijmaken, en dan kun je in ieder geval te horen krijgen wat zeef allemaal voor bewijzen tegen je heeft.... of je daarmee weer op IRC kunt is een tweede natuurlijk, ik kan niet zeggen wat voor beslissing zeef en/of tweakers.net maakt.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef Sebasser het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet wil ?
ik zou het juist graag willen..
Ik denk dat zeef al een hand heeft toegereikt door je uit te nodigen voor een gesprek, dus hij heeft de eerste stap al gezet. Of je daarmee op IRC komt is een tweede, maar je kunt in ieder geval eens goed verhaal halen.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:40 schreef Sebasser het volgende:
is dit je final answer of lees je ook nog de rest van de tekst en lees je de updates?
ik denk dat ik het hier dan ook bij laat..quote:Op maandag 22 mei 2006 18:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk dat zeef al een hand heeft toegereikt door je uit te nodigen voor een gesprek, dus hij heeft de eerste stap al gezet. Of je daarmee op IRC komt is een tweede, maar je kunt in ieder geval eens goed verhaal halen.
Wijs.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef Sebasser het volgende:
ik denk dat ik het hier dan ook bij laat..
Wat ben jij toch kansloos....quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik denk dat ik het hier dan ook bij laat..
tot ik tijd geld heb voor een treinkaartje..
misschien kom ik dus nog wel langs zeef
Oh ja... ik ben gewoon gecensureerd he.. triest hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:39 schreef jehovaguerilla het volgende:
-Edit: laat die doodsverwensing en andere domme leuzen maar mooi achterwege.-
Ach ja, ze doen hun werk goed....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef mic_forever het volgende:
TS RTFM
nu ben je ge pwnd
bij tw34kz0rsz
tweakers.net
was fok niet ook eerst gehsot door tweakers :d alleen omdat iedereen die mogooltje belachelijk maakten omdat ze rukten op hun 3ghz processor Distancieert tweakers zich nou van fok toch?
Ken eerst je geschiednis zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:55 schreef mic_forever het volgende:
TS RTFM
nu ben je ge pwnd
bij tw34kz0rsz
tweakers.net
was fok niet ook eerst gehsot door tweakers :d alleen omdat iedereen die mogooltje belachelijk maakten omdat ze rukten op hun 3ghz processor Distancieert tweakers zich nou van fok toch?
Na goed, ik geloof dat er in ieder geval mogelijkheid is tot gesprek tussen jou en tweakers.net, en verder denk ik inderdaad alles al besproken is in dit topic.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
Het topic was dan ook begonnen als snellle klacht dat ik het vervelend vond dat ik niet meer op IRC kon..
het is iets uitgelopen wat niet echt mijn bedoeling was..
Ik ook niet maar ik ben hetro.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:37 schreef zeef het volgende:
Overigens heb ik tot en met vandaag niemand mogen ontvangen.....
Ik was even vergeten dat alleen Fok! users dit doen, en GOTters te goed zijn voor deze wereld. Wat doe JIJ hier nog?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:38 schreef zeef het volgende:
...vernielde forum was concluderen dat het naar alle waarschijnlijkheid users van Gathering of Tweakers waren. ...
... gedaan. De EO sysadmin heeft het digitale stoffer en blik gepakt en de zooi van een aantal FOK! users opgeruimd. ...
Precies... En daarom:quote:Bedenk ook dat wij en dan heb ik het over al die vrijwilligers in de crew en duizenden zeer tevreden users jaren lang ons stinkende best hebben gedaan om Tweakers uit te bouwen tot wat het nu is.
Zeef, ehm.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef zeef het volgende:
Even een paar feiten op een rijtje zetten voor je
1. Niemand moet waar dan ook langs komen. Ik heb enkel uitgenodigd om eens langs te komen.
2. Wij klagen niemand aan of hebben dat gedaan. Dat wil zeggen dat we wel erg boos waren om het verbinden van onze naam aan een deface. Als je al gaat defacen (wat ik erg lame vind, maar goed) doe dat dan onder je eigen naam en ongevraagd en stiekem de onze erbij zetten.
2a. Een deface die overigens volledig is opgezet door wat mensen alhier op FOK. Je kan de links naar de topics nog wel vinden.
3. Voor zover we de mensen hebben kunnen achterhalen en deze een Tweakers.net account hadden kan ik je vertellen dat deze mensen niet meer welkom zijn bij ons.
3. Tweakers.net is een onderdeel van VNU Business Publications Benelux BV. Ik weet niet wat een maatschappelijk bedrijf is maar we doen ons best om maatschappelijk vernatwoord te ondernemen als dat is waar je op doelt.
Momenteel gaat mijn (uitgestelde) trip naar londen even voor inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:05 schreef maartena het volgende:
Sebasser heeft geen geld voor een treinkaartje, dus die komt niet zeef.
Hoi, Ken ik jou?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:45 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan moeilijk verwachten dat je met wat verontschuldigingen en zuiveringen van je naam weer accepteert wordt na zo'n actie. Je hebt iets gedaan, dat wordt niet geaccepteerd en zelfs zo erg gevonden dat de ban gehandhaafd blijft. Pech gehad en dus is het zaak om een andere stek te zoeken en dit te zien als leerproces voor de gemaakte "fouten".
Wat voor reden heeft dat denk je ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb jvs een email gestuurt
nog steets niks van gehoort ?
Je leert me wel kennen.quote:Hoi, Ken ik jou?
Hm, ik heb je nog nooit eerder gezien.quote:
Het is al 13 dagen afgelopen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:00 schreef minze het volgende:
Amusement! Het begint weer!
Beter dan Big Brother dit!
O ja, zie ik nu ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is al 13 dagen afgelopen hoor.
Ik mag toch hopen dat ik iets intelligenter ben dan Sebasser.... :Squote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
Ja sebasser waarom kick je dit topic steeds met een kloon? wil je zo graag in de spotlight (hihi) staan.
Niet intelligent genoeg om het verschil te snappen tussen een MSN smilie en een Fok! smilie....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef minze het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik iets intelligenter ben dan Sebasser.... :S
Inkoppertje: Ze weten hoe een forum SNEL te houden.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Masta-t het volgende:
daar gaan we weer? Wat is er nou zo geweldig aan TWEAKERS?
En nu reageert ie niet omdat ie weet dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
Ja sebasser waarom kick je dit topic steeds met een kloon? wil je zo graag in de spotlight (hihi) staan.
Oh, en daarnaast.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
Dat wou ik al zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Niet intelligent genoeg om het verschil te snappen tussen een MSN smilie en een Fok! smilie....
Dus als ik overdag zou leven wordt dit topic niet gekicked bedoel je ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah sebasser dan moetje maar niet overdag slapen en snachts leven
Owja :/ daar hebje ook weer gelijk inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus als ik overdag zou leven wordt dit topic niet gekicked bedoel je ?
Beetje kansloos wat je nu eeh, verteld..
Nou zeg :S :S :Squote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:16 schreef minze het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik iets intelligenter ben dan Sebasser.... :S
Dat kan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Ja, iets met een sleuteltje hierop ?
domme t.net crew
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |