Mijn mening = Yeah rightquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Ben benieuwd naar jullie mening
http://games.fok.nl/news.php?newsid=10959quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie?
Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Persoonlijk denk ik dat het meevalt, dat je bij de meeste spellen niet iets meer beweegt dan een muis, en die is ook aardig geschikt om uren mee te gamen.
Klopt niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Je hoeft ook niet altijd te richtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet.
Die kun je op je been rusten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Diablos79 het volgende:
Enige verschil is dat je met de muis niet je armen op een tv hoeft te richten. Met een muis laat je arm gewoon rusten op het bureau en dat kan met de Wii-mote dus niet.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Classic Controller voor Wii onthuld
Er komt wel een classic controller maar die kan je alleen gebruiken voor de Virtual Console (dus om de oude spelletjes van vroeger op te spelen zoals de NES enzo)quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bedoel je dat er helemaal geen 'normale' controller komt voor de Wie?
Of hij zit op een forum, omdat hij ook wil weten hoe andere mensen over dingen denken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ze jaloers zijn op de Wiimote en dit ter compensatie willenTevens willen 'ze' reacties uitlokken
eh, nee?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef peristilius het volgende:
met een analog stick kan je in principe hetzelfde als met die controller, maar daar is nooit gebruik van gemaakt.
Wel eens de winterolympics gespeeld op de Atari?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom developers nooit eerder op het idee zijn gekomen om 'Wii achtige' controls toe te passen, met een analog stick kan je in principe hetzelfde als met die controller, maar daar is nooit gebruik van gemaakt.
99% van de Wiigames zal die niet werken, omdat die AFAIK geen motion sensor etc heeftquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hoeven je inderdaad niks te vertellen over Nintendo!
Maar gelukkig maar dat die controller er ook is.
Dus alleen voor de 'oude' games dus de gewone controller.. voor de nieuwe games moet je dus dat zwevende ding gebruiken..... omg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komt wel een classic controller maar die kan je alleen gebruiken voor de Virtual Console (dus om de oude spelletjes van vroeger op te spelen zoals de NES enzo)
Deze vraag hangt een beetje af van hoe je het bekijkt. Hardware technisch kunnen de Ps3 en de Xbox360 zelfs nog wel heel wat meer dan de Wii. Alleen Sony en MS richten zich niet op dat soort gameplay. Maar met die Eyetoy kunnen ze al heel wat dingen die de Wii doet met gameplay. Helemaal als ze die Eyetoy in combinate met andere dingen gaan gebruiken(bijv een lightgun) kunnen ze misschien nog wel originelere gameplay maken als de Wii nu heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
Zwevende ding nog wel? Ik wist niet dat er zero gravity was.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus alleen voor de 'oude' games dus de gewone controller.. voor de nieuwe games moet je dus dat zwevende ding gebruiken..... omg.
En waarom niet?quote:
Als ik alle gameplay van de Wii bekijk, denk ik niet dat je fatsoendelijk kan spelen als je je arm op je been laat rusten.quote:
Ja, maar die Z richting niet. Dus dan kan hij niet hetzelfde doen he...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
En waarom niet?
Okee, de Wiimote heeft 1 extra richting, maar de X en Y bewegingen kunnen ook gewoon met een analog stick hoor.
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel eens de winterolympics gespeeld op de Atari?
Ik wel. Het zal bij de meeste games gewoon een mode zijn die je kan instellen. Ook bij Wii Sports kan je instellen dat kleine bewegingen genoeg zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als ik alle gameplay van de Wii bekijk, denk ik niet dat je fatsoendelijk kan spelen als je je arm op je been laat rusten.
Daarom heb ik het over 'Wii achtige' controls, ga er maar niet vanuit dat elke Wii game die Z richting zal gebruiken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar die Z richting niet. Dus dan kan hij niet hetzelfde doen he...
Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens.quote:
Nou idd, alleen diepte zit niet op zo'n stick.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef peristilius het volgende:
En waarom niet?
Okee, de Wiimote heeft 1 extra richting, maar de X en Y bewegingen kunnen ook gewoon met een analog stick hoor.
en dan ook de langste afstand hardlopen selecterenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens.
Ah, okee, zulk soort dingen zou je dus ook gewoon kunnen toepassen bij tennisgames en allerlei andere zaken, maar dat gebeurt (haast) nooit...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moest je bijvoorbeeld heen en weer met de stick om de roeibeweging te maken van een roeiboot... dus waren dan de summer olympics trouwens.
Ik denk een hoop games welquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom heb ik het over 'Wii achtige' controls, ga er maar niet vanuit dat elke Wii game die Z richting zal gebruiken.
Dirigeren, ja, dat heb ik nou altijd willen doen met een console.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nou idd, alleen diepte zit niet op zo'n stick.
Je kan helemaal niet hetzelfde doen met een analoge stickWat bedoel je? Dingen aanwijzen kan alleen met de WiiMote, omdat je anders met een analoge stick loopt te kloten. Al doet Okami dit op zich wel leuk
Wat voor soort dingen zouden dan wel kunnen met een analoge stick? Dirigeren? Ja, het kan, maar een stickje heen en weer bewegen is geen reet aan
Ach, een analog stick is ook nog een button, dus zou je die knop eventueel nog als Z richting kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk een hoop games wel. Wii Sports Tennis zij bijvoorbeeld niet kunnen zonder de Z-as, net als baseball. Ook als je je controller vasthoudt als een NES-controller gebruik je die Z-as denk ik.
Omdat er geen zak aan is om irritant te gaan lopen doen met een stickjequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dirigeren, ja, dat heb ik nou altijd willen doen met een console.En je kan met een analoge stick inderdaad niet direct dingen aanwijzen, maar ik bedoel dan ook meer de controls van Sadness dan die van Duck Hunt.
Nou, bijna hetzelfdequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach, een analog stick is ook nog een button, dus zou je die knop eventueel nog als Z richting kunnen gebruiken.
Vlgs mij kwam toen ook de eerste tekenen van RSIquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, okee, zulk soort dingen zou je dus ook gewoon kunnen toepassen bij tennisgames en allerlei andere zaken, maar dat gebeurt (haast) nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |