quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Fliepke het volgende:
Had ik al gezegd dat ik meneer miyamoto bijna omver liep op de e3.
Dan doe ik het nu even.
Ik heb miyamoto bijna omver gelopen op de e3
Op de brandstapel!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Fliepke het volgende:
Dan doe ik het nu even.
Dan doe ik het nu even.
________________quote:Fliepke 性交しなさい
Daarom heb ik ook de PS3 tagline verwerkt in de TT (Welcome Chang3).quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
Wii60 was 2 dagen geleden leuk, nu is het uit de hand gelopen
Dan doe ik het nu even.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Fliepke het volgende:
Dan doe ik het nu even.
Zodat je kunt zien dat het een Wii game is en geen PS1 screenshot.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef H.Flick het volgende:
Waarom bestaan al die Wii screenshots uit gigantische foto's van mensen met een controller in hun hand en hele kleine gameplay beelden?.
Ik zie liever een grote screenshot van het spel zelf en dan klein in de hoek een Jap met een controller in zijn handen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Zodat je kunt zien dat het een Wii game is en geen PS1 screenshot.....
Beetje een domme vraag imo.
Ik denk niet dat het een blijven fenomeen zal worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zie liever een grote screenshot van het spel zelf en dan klein in de hoek een Jap met een controller in zijn handen.
Heb je die grote beelden wel eens gezien?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef H.Flick het volgende:
Waarom bestaan al die Wii screenshots uit gigantische foto's van mensen met een controller in hun hand en hele kleine gameplay beelden?.
Neequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je die grote beelden wel eens gezien?
Gewoon terug denken naar de Metroid Prime: Hunters E304 demo's op de Nintendo DS.. Die was ook niet te besturen.. Nu is het spel uit en speelt het als een droom.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Metroid Prime 3 nog gaaf gaat worden, want ik heb dat HD-filmpje even gecheckt (niet op HD resolutie overigens), maar het viel me op dat het draaien gewoon langzaam gaat, een gevoel dat ik (en met mij vele anderen) ook al hadden na het zien van ingame materiaal van Red Steel. Nou was dat langzame draaien bij de eerste 2 MP-delen niet zo'n probleem, omdat je daar toch al met een control stick werkte, maar als je met de WiiCon richt, lijkt het me gewoon heel vervelend dat je niet wat sneller bij kunt draaien. Ik ben benieuwd of ze er nog wat aan gaan doen en of het wel echt zo irritant is als het lijkt. (overigens niet zo heel irritant hoor)
Volgens mij gewoon de hele catalogus, direct. Misschien dat een enkele 3rd party titel heel misschien een bugje heeft, maar kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef Wii het volgende:
Hoe zit het trouwens met het backwards compatible zijn van de Wii, is dat volledig of net zoiets als de Xbox360? dus eig alleen de grote titels en langzamerhand steeds meer?
Laten we er maar vanuit gaan dat het een heeeeele vroege build is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit is een grap, toch? Dit is echt nog minder dan PS2 kwaliteit
Volgens mij is dat de DS versie ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit is een grap, toch? Dit is echt nog minder dan PS2 kwaliteit
Nee Wii, maar de graphics zijn echt te wijten aan Neversoft en niet aan de Wii gezien Metroid etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de DS versie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |