Hoi Uddelquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik dacht.. ik kijk eens in #pub op IRC.. wat een dooie boel.. Aldaar werd ik doorgestuurd naar de PUB SC, want ik was daar nooit gezien..
Bij deze
Midjequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik dacht.. ik kijk eens in #pub op IRC.. wat een dooie boel.. Aldaar werd ik doorgestuurd naar de PUB SC, want ik was daar nooit gezien..
Bij deze
Ah, de eerste leeuwarder mortel ondernemingquote:
Welkomquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Bij deze
frieslaan ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Fryslân ken ik niet uitspreken dus Friesland is het.
plaats je hem dan wel achter een linkje, ik weet niet of ik dat wel wil zienquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jeps. en dan maak ik een foto tubboy blauw![]()
dan moet je naar de L O G O P E D I S T Equote:Op woensdag 17 mei 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Fryslân ken ik niet uitspreken dus Friesland is het.
Dag dennistdquote:
is dat fries?quote:
nee, mijn voornaam is Dennis, en de t en de d zijn de initialen van mijn achternaamquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dag dennistd
Wisten je ouders niet of je Dennis met een d, een t of met beide schreef? Nou. Ik zal je iets verklappen, het is géén van beide
Maar dat is toch geen woordquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet je naar de L O G O P E D I S T E
oh okequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja dank je, jij ook
In dit topic, aangezien ik er eerder was
hoe spreek je het dan uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |