Nou er is nog hoop: COMING SOON staat erquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik kom niet verder dan dit:
http://faqs.ign.com/articles/438/438219p1.html (onderaan)
Hopeloos dus.![]()
Zodat na 100 contests we kunnen zeggen, moet je die contest 2 zien, wat waren dat tijden......daar hebben we wat van geleerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:42 schreef Trancelocator het volgende:
Contest #2 was achteraf gezien idd echt een ramp (zat ook veel te veel trance in). Het was voor mij echt gesneden koek en ik dacht serieus dat het goed te doen was. Het was wel een mooi leermoment.
En wat won die Trensloketur vaak in het begin en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef Laevid het volgende:
[..]
Zodat na 100 contests we kunnen zeggen, moet je die contest 2 zien, wat waren dat tijden......daar hebben we wat van geleerd.![]()
quote:[b]Op donderdag 25 mei 2006
10. [url=http://www.discogs.com/release/22313]Mr. Oizo - Analog Worms Attack 1999 (VG:1/DG:0)
Opvolger van de wereldberoemde Flat Beat (van de Levi's reclame). Wat een lekkere dance-"herrie" met hiphop-beat. Zo zou er meer muziek gemaakt moeten worden. Gewaardeert door Timbob en door de oortjes van Captain Redbeard. Heel bizarre clip met een gokwedstrijd met hele grote naaktslakken o.i.d.
Die clip is heel af en toe bij MTV geweest en soms op TMF bij Alter8. Maar hij is echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef Trancelocator het volgende:
Raar dat ik die Mr. Oizo niet wist. Is kennelijk niet echt blijven hangen. De naaktslakken zeggen me ook weinig...
Hmmm, ik ben nu toch wel benieuwd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die clip is heel af en toe bij MTV geweest en soms op TMF bij Alter8. Maar hij is echt de moeite waard.
Timbob zei een x-aantal posts geleden dat hij een selectie klaar heeft staan. Maar ik weet niet wanneer er een nieuwe opgestart wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 17:34 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Nieuw deel?
Ik ben benieuwd!quote:
Ik heb dat toen met Goldwave gedaan, daar zit een optie in om het volume bij te stellen. Maar je zou het zelfs met de geluidsrecorder van Windows kunnen doen - kwestie van je MP3'tjes naar WAV'jes omzetten, volume bijstellen en dan weer terug omzetten naar MP3. Beetje primitieve manier, maar het werkt wel.quote:heeft iemand misschien een progje om het 1 en ander te normalizen of hoe je het noemt..
het vollume van de nummers zijn niet overal hetzelfde..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |