andere moeder, zelfde vader dacht ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef MisterICE het volgende:
Waarom hebben lincoln en michael ook alweer verschillende achternamen![]()
Dat heeft te maken met die Fibonachi (of hoe je het ook mag schrijven)quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef Mr.Zop het volgende:
wie heeft nou een goede uitleg van die papieren zwaan?
die op de PB Site klopt niet iig met wat Scofield zelf gebruikte.
Heb trouwens de laatste afleveringen die zwaan nergens meer gezien.
Ik bedoel meer hoe je hem moet makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:26 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met die Fibonachi (of hoe je het ook mag schrijven)
Het is gewoon een quote van Scofield in het begin van het eerste seizoen, dus lijkt me niks spoilerigs aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef crossover het volgende:
Wheheh ik zou het grappig vinden als mensen uit het Nederlandse topic deze OP gaan lezen
Hij bedoelt de OP zelf, met al die dooie mensen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:29 schreef erkel het volgende:
Het is gewoon een quote van Scofield in het begin van het eerste seizoen, dus lijkt me niks spoilerigs aan.
Als lijk zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Wayne_Callies
Volgens deze informatie speelt ze mee in Season 2 !!!: dD :.d ;d; D; d;d; d; ;d:D:D:D :::ieeenennenenn!!11! ! Kekek
O8 o8 oo 8oO*O*OO o8o
Ahum, nou ik vind ik dat wel tof om te horen, maar sommige anderen willen daar een spoiler omheen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef spenky het volgende:
*-----**-*-*--*/-*/-*+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |