En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
je wil(-t)
volgens mij ben ik in de war met een andere serie dan. ook zo'n politie serie met zo'n kneus als hoofdrolspeler en nog zo'n vrouwtje :p
maargoed ik vind michael scofield ook geen goeie acteur hoor, maar dat terzijde
Neej, jij bent goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef YoshiBignose het volgende:
maargoed ik vind michael scofield ook geen goeie acteur hoor, maar dat terzijde
Drogreden. Probeer eens de mening van iemand anders te accepterenquote:
Ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan zijn montone stemgeluid en zijn blik die altijd hetzelfde isquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?
Ik kwam er ook toevallig achter toen ik op de Sopranos site het kijken was. De eerste paar afleveringen vond ik nog nieteens zo denderend maar naarmate het seizoen vordert en je de karakters kent is het genietenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Heb nu seizoen 1 en 2 van The Wire binnen, die misschien maar eens checken dan als die wordt aanbevolenNog nooit van gehoord eerlijk gezegd en kwam er net achter dat die in 2002 al begonnen is
Ben benieuwd
![]()
je moet naar het NL topic.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef dj_ko het volgende:
ey welke aflevering is er nu eigenlijk net op tv geweest?
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'ohquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:14 schreef Bergie88 het volgende:
Ik zit net prison break aflevering 14, 15 16 voor de tweede keer te kijken, dan zijn ze echt waardeloos man als je al weet hoe de serie eindigt. Iedere keer als de spanning op wordt gebouwd zaten mijn vrienden echt te genieten en ik zat maar te gapen en te lachen want ik wist al wat er ging gebeuren
Band of Brothers kan ik blijven kijken en die serie blijft gewoon goed. Door dat er veel verhaal twisten in PB zitten weet je al wat er iedere keer gaat gebeuren en wordt het volgens mij minder leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef truStie het volgende:
[..]
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'oh![]()
Dat komt gewoon door het type serie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Band of Brothers kan ik blijven kijken en die serie blijft gewoon goed. Door dat er veel verhaal twisten in PB zitten weet je al wat er iedere keer gaat gebeuren en wordt het volgens mij minder leuk.
Is onzin natuurlijk, maar PB is gewoon vrij oppervlakkig. Niet dat dat erg is, maar na 1 x kijken valt er niets nieuws meer te ontdekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:00 schreef truStie het volgende:
[..]
Das met elke serie wel of film als je al weet wat er gaat gebeuren he.. d'oh![]()
Gtstquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat duurt het nog lang
Moet ff een nieuwe serie vinden om me mee bezig te houden.. iemand ideeën?
Ludo heeft wel iets weg van Abruzziquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat iedereen dat al volgt/kijkt.
ja ik houd van die goede acteuren zoals steven seagalquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:01 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En waarom vind je dat geen goede acteur? Ben je zo'n semi-stoer-hardcore-kritische-acteuren analist?
Het is allebei goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik wil, jij wil, hij wil. zo is het en zo blijft het. enige reden waarom er soms een t bijkomt is bij: u wilt.
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen? Ik word er een beetje bang van.quote:
Wat jij wiltquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wil je dit soort foto's niet meer plaatsen? Ik word er een beetje bang van.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:23 schreef Haunter het volgende:
Ik heb dinsdag binnen 24 uur alle 22 afleveringen gekeken, topserie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |