Dus brommerrijders moeten ook dood en als je in de stad woont mag je niet racefietsen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Dus niet bij racen (als je dat in de stad doet moet je trouwens dood),
Correct.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:23 schreef Sandahdamastah het volgende:
[..]
Dus brommerrijders moeten ook dood
Correct. Je neemt je fiets maar mee in de auto naar een of andere woestijn en gaat daar asociaal midden in de woestijn fietsen en auto's die willen passeren uitschelden en voltuffen.quote:en als je in de stad woont mag je niet racefietsen.
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Correct. Je neemt je fiets maar mee in de auto naar een of andere woestijn en gaat daar asociaal midden in de woestijn fietsen en auto's die willen passeren uitschelden en voltuffen.
Waar denk je dat die helmen voor zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:49 schreef Youp het volgende:
wielrenners
altijd maar menen dat ze de hele breedte van de weg mogen gebruiken en dat ze zomaar naar de overkant van de weg mogen fietsen, vooral wanneer ze zich samengevoegd hebben met een groep mede renners...
ik vind dat ze die mensen de valhelm helemaal moeten verbieden! als ze dan vallen dat ze er ook wat aan over houdenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Waar denk je dat die helmen voor zijn...
Niet voor eventuele valpartijen en aanrijdingen hoor...![]()
En die kindjes dan met die vierkante grote schooltassen, typisch duits, met van die reflectoren op hun tas...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:12 schreef Youp het volgende:
jep duitsers hebben dat ook altijd.... er was eens een tijd dat ik iedere dag zonder helm een paar km door duitsland moest fietsen om naar school te gaanaltijd leuk
ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En die kindjes dan met die vierkante grote schooltassen, typisch duits, met van die reflectoren op hun tas...![]()
edit: vindt geen plaatjes ervan
achja een aantal jaren geleden hebben ze er over gedacht om het te verplichtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef arnold-d het volgende:
hihi.... je zal maar een helm op moeten![]()
draag hem zelf btw ook nooit tijdens het mountainbiken![]()
Wat aangenaam voor je, knaap.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb er een gehad tot aan groep acht.
dan kan je er vast geen reet van, want als jij een beetje hard door onmogelijk terrein knalt wil je echt wel een helm op....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef arnold-d het volgende:
hihi.... je zal maar een helm op moeten![]()
draag hem zelf btw ook nooit tijdens het mountainbiken![]()
Als het je toch niet boeit kan ie net zo goed dichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eindelijk!
HAHAHAHAHHAHAHAHHAA
of dacht je echt dat het me boeide of er mensen zijn die zo'n ding op hun kop zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |