Nee, eigenlijk nog niet door alle beslommeringen eromheen.. Was net wel naar het ziekenhuis geweest met de buurvrouw (die ook hoogzwanger is) en dan heb je het er wel over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef dutchie het volgende:
O Tazz en Tamea, het klinkt wel spannend allemaal!Het gaat wel niet helemaal zoals het moet, maar je voelt gewoon dat er een bepaalde spanning opgebouwd wordt. Nog even mensen en dan houden jullie jullie kindjes vast.
Kunnen jullie je dat wel voorstellen?
Niksquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef Neuk het volgende:
Wat kost dat? Het gezag laten regelen bij het kanton?
Wij moesten ook nog uittreksels enzow erbij doen, die moesten we wel gewoon betalen. Prijs daarvan verschilt per gemeente en uittreksel denk ik, bij ons was het om en nabij de 10 euro en dat dan keer 3.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Niks
Als het goed is krijg je bij de gemeente een formulier (wanneer je je kindje laat erkennen) deze kun je opsturen naar kantonrechter. Gaat er om of 1 van jullie in het curatele register voorkomt. Wanneer alles ok is, kun je wanneer de kleine geboren is, kopie van geboorteakte alles opsturen. Je krijgt dan vrij snel antwoord.
Dat het een heel gedoe is, ben ik intussen wel achter.... Maar dat het ook zoveel geld gaat kosten??quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:40 schreef Luchtbel het volgende:
Een kind alsnog laten erkennen is niet zo simpel (en niet goedkoop), gezamenlijk gezag is ook een optie maar daar zitten ook veel dingen aan.
Ja, heb ik ook wel eens (ook dat nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
ZIjn jullie ook wel eens buiten adem? Niet alleen bij het traplopen ofzo, maar ook bij het praten of eten? Moet ik anders gaan ademhalen of krijg ik dat ook bij zwangerschapsgym? ( Morgen is de eerste keer. )
Trouwens, wat vervelend Linda.![]()
Lang soapachtig verhaal....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Neuk het volgende:
Leg eens uit Vamp?! Tenminste als je wilt...
en dan nog moet je het regelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef coolbabe het volgende:
Het gezag hebben wij nog steeds niet geregeld. Misschien stom, misschien eigenwijs maar wij willen ooit nog eens gaan trouwen en dan is het ook geregeld.
De kinderen zijn wel erkend door Coolhunk
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
en dan nog moet je het regelen.
als je gaat trouwen word het alleen automatisch geregeld voor de kinderen die binnen het huwelijk worden geboren.
ik dacht dat eerst ook dat dat zo werkte, maar
Shit, ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:05 schreef coolbabe het volgende:
[..]meen je dat nou?
Damn! ff nazoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |