Foppe vond hem de vorige keer niet goed bezig bij een interlandquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
Is Quincy ineens zo slecht gaan voetballen daar in Moskou ?
Of speelt ie nooit ?
Kenneth Vermeer is vrijwel vaste doelman, toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef Tomhoog het volgende:
wat zou de basisopstelling kunnen worden?
Remko Pasveer
Edson Braafheid - Gijs Luirink - Ron Vlaar -Urby Emanuelson
Nicky Hofs -Demy de Zeeuw -Stijn Schaars
Romeo Castelen- Klaas Jan Huntelaar- Benson
zoiets?
Of de Ridder in de basis die zou ik ook wel weer is willen zien
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:12 schreef vanBoeschoten het volgende:
Is Quincy ineens zo slecht gaan voetballen daar in Moskou ?
Of speelt ie nooit ?
quote:De Haan: ,,Quincy roep ik voorlopig niet meer op. In het EK-kwalificatieduel met Slovenië in november heeft hij me zwaar teleurgesteld. Niet alleen in zijn manier van voetballen, maar ook qua persoon. Hij moet het nu maar even voelen.'' (ANP)
Ik zie liever Pasveerquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer is vrijwel vaste doelman, toch?
Hopelijk leert hij volgend jaar flink bij onder leiding van zijn vader. Nu nog maar niet eerste keus a.u.b.quote:
Die neger linksboven heeft een zwart balkje voor zijn ogenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef Version1 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hofs![]()
Aissati zit er ook bij alsof ie er niks mee te maken wilt hebben
Is zijn vader trainerskeeper Heracles?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hopelijk leert hij volgend jaar flink bij onder leiding van zijn vader. Nu nog maar niet eerste keus a.u.b.
Dat komt omdat die afschuwelijke broeken veel te groot zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef Tomhoog het volgende:
Op die foto lijkt iedereen echt niks.. Ze moeten is een beetje meer gaan trainen in de sportschool en groeipillen innemen
alsnog zie je groot een verschil tussen een Huntelaar en een Hofs of Castelen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat komt omdat die afschuwelijke broeken veel te groot zijn.
Jong Oranje-Jong Duitsland; wie wil daar nu niet bij zijn!? De kaartverkoop voor de wedstrijd op 17 mei in Stadion De Vijverberg van De Graafschap (Doetinchem, aftrap 18.30 uur)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |