Het was bagger man, weet je zelf ook. Het topic had al niet veel potentie. Wees blij dat ie nog zo lang open bleef.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:49 schreef AffenStrudel het volgende:
3 kontjes !11!
![]()
Wat anders? Je kan moeilijk serieus doorpraten over 3 kontjes in een zak brood.
Ik zat er al op te wachten, net zoals op een reactie in dit topicquote:
Wacht maar als je het niet verwacht wordt er nieuwe geopendquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, net zoals op een reactie in dit topic
nietusquote:
Niet alleen jij bent PB fanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:53 schreef RedFever007 het volgende:
In dit Prison Break topic word verkapt gespoilerd![]()
![]()
en het gaat over downloaden (ofzo, echt een klacht is er niet maar goed)
Maar als een modje even wil kijken zou ik dat als groot PB fan natuurlijkvinden (vooral wat dat spoileren betreft)
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet alleen jij bent PB fan![]()
Anyway, ik heb her en der opgeruimd en het is wel opgelost dacht ik zo
Gedaan, maar eigenlijk zou je ook gewoon verder kunnen gaan in je topic in POL, maargoed, daar heb je een ban. Ik kijk het nog even aan, aangezien je het topic waarschijnlijk alleen maar in KLB geopend hebt omdat je een ban in POL hebt.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:22 schreef McCarthy het volgende:
in de USA leeft 10% onder de armoede grens (NOT)
vriendelijk verzoek even te stofzuigen, een aantal klaagbakverkloters zijn weer eens actief
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:22 schreef McCarthy het volgende:
in de USA leeft 10% onder de armoede grens (NOT)
vriendelijk verzoek even te stofzuigen, een aantal klaagbakverkloters zijn weer eens actief
Alto's en Emo's worden gemergedquote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Natuurlijk mag je dat schatje, zoveel als je wilt wat mij betreft, maar juist in deze periode, waarin volgens mij opvallend vaak geklaagd wordt over baggertopics en inconsequente moderatie, had ik van een mod toch iets beters verwacht.
Mijn post hier was vooral gericht op de mods van dit subforum met een vraag om beetje uitleg waarom.
Bedoelden ze niet Straatsburg en Brussel, qua EU enzo?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef Thisisme2 het volgende:
Ik zag laatst een Amerikaanse film waarin ze vertelden dat Europa 2 hoofdsteden heeft! Uhmm...Ze moeten daar wat meer leren over Europa, en dat er meer is dan Rome of Parijs. Ik erger me er aan.
Je hebt het hier nu ja gemeldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:39 schreef TC03 het volgende:
Joepiiiiiiiiiiiiiiiiie
Ik heb mijn kluissleutel gevonden maar kan dit nergens melden. Wat nu? Kan een modje niet even neerzetten: TC03 heeft zijn sleutel gevonden? Bvd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |