Euhm, anders toeter je een keer? Dan hoor je het vanzelf wel..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ding zit toch ergens bij het blok, onderin in ieder geval toch?
Zo niet, waar dan wel.
(Jaaa ik heb geen verstand van brommers/scooters)
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Euhm, anders toeter je een keer? Dan hoor je het vanzelf wel..
uh... nee <_<quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:02 schreef fs180 het volgende:
uh.. hij zit achter je koplamp <_<
nee bij het stuur, dit ding:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ding zit toch ergens bij het blok, onderin in ieder geval toch?
Zo niet, waar dan wel.
(Jaaa ik heb geen verstand van brommers/scooters)
volens mij zit er op een puch helemaal geen toeter, een jongen uit mijn klas heeft ook een puch maar geen toeter, waar zou 't ding op aangesloten moeten zitten?quote:
Hoeveel moet je ervoor hebben ? (per onderdeel)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Doppler S2BR, Hebo Racekoppeling en Malossi Torque Driver.
Ook dat jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:03 schreef Webgangster het volgende:
Altijd handig om te weten wat de maat van je torque driver is voor de koper...
aan je onderplaat (bij je vork) daar KAN ie worden aagesloten dacht ik, maar bijna niemand heeft een toeter neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
volens mij zit er op een puch helemaal geen toeter, een jongen uit mijn klas heeft ook een puch maar geen toeter, waar zou 't ding op aangesloten moeten zitten?
Volgens mij heb je maar 2 types poulies van de Torque driver op mina. hor. Eentje tot 1996 en eentje vanaf 1996, dus als je een scooter ui 2004 heb, heb je inderdaad een poulie vanaf 1996 nodig lijkt mij ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:28 schreef Webgangster het volgende:
34 mm dus
Maja dat zegt niks, want ik heb een scooter uit 2004 en heb toch 1 nodig voor 1996...
Zou zo wel moeten ja, maar bij mij dus nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:53 schreef Halvor het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar 2 types poulies van de Torque driver op mina. hor. Eentje tot 1996 en eentje vanaf 1996, dus als je een scooter ui 2004 heb, heb je inderdaad een poulie vanaf 1996 nodig lijkt mij ?
Bij een Aerox? Dat kan nooit dat je bij een 2004 een poulie van voor 1996 nodig hebt. Dan is heel je originele blok vervangen door een blok van voor 1996.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:58 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Zou zo wel moeten ja, maar bij mij dus niet
ik snap niet dat je niet gewoon dat ding hebt verkocht.. dat ding zal nooit rijden... en als die al rijd...niet voor langquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:36 schreef mister_dog het volgende:
vanmiddag me scootertje weg gebracht, maandag pas klaar :S nog een dag fietsen naar school
Ben je eerste eigenaar?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef Webgangster het volgende:
Dat lijkt me stug dat er onder mijn scooter een ander oud blok zit.
niet zeikenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik snap niet dat je niet gewoon dat ding hebt verkocht.. dat ding zal nooit rijden... en als die al rijd...niet voor lang
kloonquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:06 schreef C2C het volgende:
[..]
niet zeikenen anders doe ik dat later nog wel als ie veel problemen geeft
edit:
m_d @ c2c's account
Ben je er nog?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef Halvor het volgende:
[..]
Hoeveel moet je ervoor hebben ? (per onderdeel)
En zijn ze nog in goede staat en hoe oud ongeveer (hoeveel km's gelopen ?)
Zou je misschien fotos kunnen maken ? (je mag ze ook prive sturen)
Ik ben er nog jaquote:
Ik heb mijn Aprilia Red Rose in de aanbiedingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, wat ik ook erg vet vind, zijn de oude Zündaps en Kreidlers..
Misschien zoiets doen, lekker goedkoop in de verzekering, simpel, en cult natuurlijk!
Weetje het al? Ik heb mensen op marktplaats die hem graag willen overkopen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:02 schreef Halvor het volgende:
[..]
Ik ben er nog jaIk zit ff te wachten op bericht van mn dealer, hij besteld misschien allemaal onderdelen voor mij aangezien ik daar altijd korting krijg. Maar hij zou nog ff laten weten hoeveel het allemaal kost, k ga van t weekend anders wel ff langs.
honda ssquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, net terug van de scooterzaak..
Het advies daar was, laten maken, inrijden, verkopen. Denk dat ik dit advies maar opvolg..
Enja, dan wordt het nu kijken naar een schakelbrommer, iemand nog tips voor een mooi 2ehandsje voor rond de ¤1500,- ?
Ik zit zelf meer in de hoek van TZR, RS50, Rieju R2.. Die soort.. tips?![]()
DT'je, Derbi Senda? Of is dat niet echt iets?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, net terug van de scooterzaak..
Het advies daar was, laten maken, inrijden, verkopen. Denk dat ik dit advies maar opvolg..
Enja, dan wordt het nu kijken naar een schakelbrommer, iemand nog tips voor een mooi 2ehandsje voor rond de ¤1500,- ?
Ik zit zelf meer in de hoek van TZR, RS50, Rieju R2.. Die soort.. tips?![]()
Nee, geen cross, dat vind ik echt niks.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Zuen het volgende:
[..]
DT'je, Derbi Senda? Of is dat niet echt iets?
moet je is kijken hoeveel jet forcen er op marktplaats staan voor een spot prijs met nog maar 1000 of een aantal 1000 km op de tellerquote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, geen cross, dat vind ik echt niks.
Ik heb de TZR's e.d. ook afgeschaft, en besloten dat ik voor een klassieke zundapp of kreidler ga.. Of idd voor zo'n Honda SS50 ofzo.. 4 takt is wel cheil natuurlijk.
Ja dat klopt, maarja, die van mij heeft wel net een hele reparatie gehad, waardoor hij er wel weer een hele tijd tegenaan kan. Hoop ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef mister_dog het volgende:
[..]
moet je is kijken hoeveel jet forcen er op marktplaats staan voor een spot prijs met nog maar 1000 of een aantal 1000 km op de teller...1200, 1350, 1150,1100
![]()
vandaag jongequote:Op maandag 29 mei 2006 19:49 schreef fs180 het volgende:
ik heb een achterrem![]()
beetje wezen schuren aan mn naaf..
nu kan ik ook sjieke slips maken je weet
zal is een spoor maken vanaf de 75quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef mister_dog het volgende:
[..]
vandaag jonge![]()
![]()
ik reed op de citta van een jongen uit mijn klas iets over de 50 vol de achter rem in naa staan meten was 17 stappen ± 15m
![]()
![]()
da was pas een sjieke slip
( zijn antwoord: oke jij komt dus ook nooit meer op mijn citta)
Je hebt nog tot morgenmiddag 3 uur de tijd, anders wordt hij aan iemand anders verkocht.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:02 schreef Halvor het volgende:
[..]
Ik ben er nog jaIk zit ff te wachten op bericht van mn dealer, hij besteld misschien allemaal onderdelen voor mij aangezien ik daar altijd korting krijg. Maar hij zou nog ff laten weten hoeveel het allemaal kost, k ga van t weekend anders wel ff langs.
Sorry voor mijn late reactie, maar je mag hem verkopen. Heb vandaag bij mn scooterdealer onderdelen aangeschaftquote:Op maandag 29 mei 2006 22:04 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je hebt nog tot morgenmiddag 3 uur de tijd, anders wordt hij aan iemand anders verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |