quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Skv het volgende:
Ik trakteer mijn ganggenoten, maar ze doen er niks op uit!
Dat is de lemmingquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Skv het volgende:
Ik trakteer mijn ganggenoten, maar ze doen er niks op uit!
Qua voornaam wel ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
ROFLOL! Dat is BrauN!
Die wist ik, de rest kan ik niet over oordelen, maar gelukkig geef je zelf al uitlegquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Qua voornaam wel ja.
Het is dat ik niet jarig ben, maar verder komt alles overeen met mijn persoontje..
Nee het is allemaal zo ernstig niet hoor M_P.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Die wist ik, de rest kan ik niet over oordelen, maar gelukkig geef je zelf al uitleg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we zijn niet allemaal van jouw geaardheid hequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind dat altijd zielig voor zulks mensen.
Waarom gaan jullie niet naar hem toe met een krat bier ( zo gaar dat jullie dat moeten kopen maar goed ). En ga een beetje drinken, leg daarna zacht je hand op zijn knie en ga steeds meer naar boven.
Maikuuul, wat doe je nu? Nu geef je blijk van enige humorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zou het misschien Tong80 zijn geweest ?
Hij legde snel de cake neer om weer snel verder te posten op Fok zodat zijn gemiddelde niet omlaag gaat.
Wel extra voor de 'bondage' betalen dus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef hardstylesage het volgende:
ik vind ook dat je een hoer voor hem moet regelen. Net als die geek uit Roadtrip
En dan moet je er wel bij zeggen dat hij een wegren-fetish heeft
Ik heb hier keihard (de enige uitdrukking waarin ''kei'' een functie vervult) om gelachen, bedankt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:38 schreef Relneger18 het volgende:
Ik woon dus in een residentie met 7 andere ganggenoten.
Ik denk dat die 'the perfect murder' aan het plannen is om zich te ontdoen van een relneger.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:46 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren nog steeds niet gezienik denk dat er een programmeerfout in zijn sourcecode zit en dat ie daarom niet naar buiten komt.
Ben je gek! Bier, wat doe je! Dat soort mensen drinken Spa Henriettequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:52 schreef Vinno het volgende:
Ik had hem een biertje aangeboden...
Met siroop!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ben je gek! Bier, wat doe je! Dat soort mensen drinken Spa Henriette
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |