Jij bent vreemd, hoewel je wel gelijk hebt.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef Q. het volgende:
Tof. Utrecht dan.
De Next is idd niet meer open, maar de Next op maandag is verhuisd naar de Arena (bij city hall), dus even goedkoop drinken edquote:Op maandag 29 mei 2006 15:34 schreef VoreG het volgende:
De next was toch die kroeg/bar/dinges naast de Storm die sinds kort niet meer open is. Is er ergens ng een soortgelijk iets, boven lekker staan, biertje etc. en beneden een zaal?
Storm ben ik nog nooit geweest, zal er zaterdag even kijken. Moet ergens mijn verjaardag vierenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:22 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
De Next is idd niet meer open, maar de Next op maandag is verhuisd naar de Arena (bij city hall), dus even goedkoop drinken ed![]()
Storm zelf is toch ook boven lekker staan, biertje en verderop een kuil met dansvloer! Vind het op dinsdagen iig superleuk daar!
Op zaterdag ben ik er ook nog nooit geweest, ben benieuwd! Maareh nu zit je dus wel aan een uitnodiging voor dit hele Utrecht topic vast hequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Storm ben ik nog nooit geweest, zal er zaterdag even kijken. Moet ergens mijn verjaardag vieren.
Kom langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Op zaterdag ben ik er ook nog nooit geweest, ben benieuwd! Maareh nu zit je dus wel aan een uitnodiging voor dit hele Utrecht topic vast he![]()
Lunettenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
Ik heb een kamer aangeboden gekregen in Lunetten. Althans, we staan derde. Wel ruim, en helemaal aan de noordkant, naast het park..
Maarja... Lunetten....
Ik was even langs gegaan bij de kamer van VUGS vandaag, daar hadden ze in ieder geval nog kaartjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:58 schreef Silenus het volgende:
Zijn daar nog kaartjes voor te krijgen?
Met de trein naar het centrum gaan is niet goed voor m'n conditie hoorquote:
Zuilen, daar reagèèr ik niet eens op bij woningnetquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Lunetten![]()
![]()
Ik ga na de zomer naar Zuilen
daar hoor ik eigenlijk al te zitten, maar voor afstuderen blijf ik lekker bij mijn pappie en mammie
Kuch, ik fiets wat langzamer. Vanaf Hoograven Noord was het voor mij twintig minuten, aardig doorfietsen. Dit is dus 25 minuten. Goed dat is net zover als bijvoorbeeld Pijlsweerd, maar dat ligt weer dichter bij het centrum. (want Ledig Erf is toch nog niet echt het centrum).quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef Aurelium het volgende:
Nou nou nou, zo ver fietsen is lunetten nou ook weer niet hoor. Je zit binnen 10 minuten al een biertje te drinken op het ledig erf. En de uithof is een kwartier. Ja het is wel kut als je vrienden aan het einde van de amsterdamsestraatweg hebt wonen
Wie gaat er vanavond nog naar 6pack? Ik wel in ieder geval
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef speknek het volgende:
Zuilen, daar reagèèr ik niet eens op bij woningnet.
Als je je afvraagt wie dat "OH MIJN GOD DE EIGHTIES ZIJN TERUG DAAROM DRAAG IK EEN LEREN JASJE EN EEN WORTELBROEK !!!!one!!@@#@!!!elfelfone!!!"-meisje op die fiets met rooie fietstassen was dat je strak aankeek en hoi zei toen jij bij de bushalte bij het Minnaert stond te wachten, dat was ik. Je liep me eerder ook al voorbij toen je uit het Minnaert kwam, en ik daar voor de deur uitgebreid met mijn moeder stond te bellen. (Morgen Bacheloruitreiking in de Domkerk.)quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef speknek het volgende: Blablabla, dingen over fietsen en huizen.
Je was al voorbij voor ik er erg in had, ik keek je met zo'n boze frons op m'n gezicht aan omdat ik namelijk tegen de zon in aan het kijken was. Maar catsuits zijn ook erg jaren tachtig, dus als je volgende keer eerder opgemerkt wil worden weet je wat je moet doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je je afvraagt wie dat "OH MIJN GOD DE EIGHTIES ZIJN TERUG DAAROM DRAAG IK EEN LEREN JASJE EN EEN WORTELBROEK !!!!one!!@@#@!!!elfelfone!!!"-meisje op die fiets met rooie fietstassen was dat je strak aankeek en hoi zei toen jij bij de bushalte bij het Minnaert stond te wachten, dat was ik. Je liep me eerder ook al voorbij toen je uit het Minnaert kwam, en ik daar voor de deur uitgebreid met mijn moeder stond te bellen. (Morgen Bacheloruitreiking in de Domkerk.)
Ik had vanmorgen een beetje een slechte dag: ik had stress en ik was bij mijn vriend blijven slapen, waardoor ik eruit zag alsof ik ondergereden was door een vrachtwagen met de podiumoutfits van Joy Division vlak voor ik je tegenkwam. Vandaar ook waarschijnlijk dat je me niet herkende..
Je durfde nieteens hoi terug te zeggen..
Omdat Zuilen nog verder weg van alles zit dan Lunetten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef Nolius het volgende:
Waarom niet?
Zuilen is enorm opgeknapt. Veel nieuwbouw. Dus is best te pruimen tegenwoordig.
Ow zo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat Zuilen nog verder weg van alles zit dan Lunetten.
Simplonbaan --> Ledig Erf = 3,5 kmquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef zatoichi het volgende:
Volgens mij is 10 minuten van Lunetten naar Ledig Erf ook wat optimistisch.
Hmm ja, dat klopt inderdaad. Alhoewel de route wel wat omgaat, maar toch. (Ik zou dan ook in Noord Lunetten ipv Zuid Lunetten zitten).quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow zo.
Nou ja, het is een kwartier fietsen naar het station over de Amsterdamse Straatweg. Dus ik vind het wel meevallen. Sterker nog: Lunetten ligt bijna dubbel zo ver weg van het centrum dan Lunetten
Van Simplonbaan , Utrecht (Lunetten)
Naar Daalsetunnel , Utrecht (Centrum)
Afstand 5,8 km.
Reisduur 00:10
Van Franklinstraat , Utrecht (Zuilen)
Naar Daalsetunnel , Utrecht (centrum)
Afstand 3,3 km.
Reisduur 00:05
Ik herkende je trouwens primair aan je schoenen. Omdat dat de vorige keer dat ik je zag de herkennende factor was waardoor wij inderdaad kort konden sluiten dat we elkaar gezien hadden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Je was al voorbij voor ik er erg in had, ik keek je met zo'n boze frons op m'n gezicht aan omdat ik namelijk tegen de zon in aan het kijken was. Maar catsuits zijn ook erg jaren tachtig, dus als je volgende keer eerder opgemerkt wil worden weet je wat je moet doen.
Ik vertrek vanaf dat winkelcentrum (want ik woon boven c1000), daarna fiets ik via dat lunetten natuurgebied naar de spoorlijn en dat viaduct waaronder jongeren altijd hangen. Vanaf daar gewoon door knallen en dan zit je al bijna op ledig erf. Dat haal ik echt wel binnen 10 minuten. Helaas is ledig erf inderdaad nog niet echt centrum. Oude gracht is ook nog wel even, station zelfs nog wel 10 minuten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef zatoichi het volgende:
Volgens mij is 10 minuten van Lunetten naar Ledig Erf ook wat optimistisch. 10 minuten vanaf Pijlsweerd is het naar het Ledig Erf echter wel!
Netzoals dat 10 minuten lopen naar de markt gewoon echt lekker is; of vijf minuten naar de vrijmarkt. Forza Pijlsweerd
En als het pijpestelen regent, en je moet naar een verjaardag in Lunetten, dan is Lunetten nog veel verder weg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Aurelium het volgende:
Maar goed, ik zeg niet dat lunetten dichtbij vind, ik stoor me nog regelmatig aan de afstanden
Maar behoorlijk slecht voor mn humeur. Ik woonde twee en een half jaar langs de vaartse rijn (jutfaseweg), ongeveer 10 minuten fietsen naar 't janskerkhof en daar werd ik compleet gestoord van. Overal zeiknat en ijskoud aankomen in de winter (en ik heb een 'ik wil niet nat worden'-tikquote:
Wittevrouwen is erg leuk! Woon zelf in Oog en Al. Wittevrouwen, daar ga ik zaterdag trouwens langs bij een enorm leuk meisje...in Utrecht wonen erg veel leuke dames.....ik ga hier nooit weg. (of ik moet verhuizen)(dus)quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:43 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Maar behoorlijk slecht voor mn humeur. Ik woonde twee en een half jaar langs de vaartse rijn (jutfaseweg), ongeveer 10 minuten fietsen naar 't janskerkhof en daar werd ik compleet gestoord van. Overal zeiknat en ijskoud aankomen in de winter (en ik heb een 'ik wil niet nat worden'-tik) en dan weer een lekke band of wéér je fiets gejat. Ben afgelopen zomer verhuisd naar Wittevrouwen en heb er geen moment spijt van gehad. Héérlijk toeven hier en alles is met de benenwagen bereikbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |