Die is allang geweest manquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
Binnenkort Transwijk-meet bij Q. thuis!.
Jullie kennen Nikos zeker nog nietquote:Op zondag 21 mei 2006 00:43 schreef VoreG het volgende:
Patatje gyros haal je bij Zorbas. Dat is tenminste op mijn weg terug naar huis
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:59 schreef Nolius het volgende:
Die is allang geweest man
Jullie waren er alleen niet [afbeelding]
Dat zou ik zeker doenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef Undergod het volgende:
topic weer gevonden!
* Undergod woont sinds 3-4 maandjes in kanaleneiland.
Ik heb alleen nog moeite een beetje mijn draai te vinden.
Daarom zit ik er stevig over te denken om aankomend UIT toch nog mee te doen.
Verder ben ik een vervend meelezer in dit topic
Welke buurt is dat dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:15 schreef blup het volgende:
*meld zich* Utrecht Noord/oost rijkelui'sbuurtje..![]()
Lijn 5 Voordorp richting Kanaleneiland; bij de Willem van Noortstraat stappen er altijd een hoop opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het positieve aan Utrecht is dat er heel veel lekkere vrouwe(lijke studentjes) wonen.
Van die horny verenigingsdeernes.
Altijd leuk.![]()
Niet te denigrerend doen over mijn bushalte he?! Daar zijn wij "verenigingsdeernes" niet van gediend...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:14 schreef blup het volgende:
[..]
Lijn 5 Voordorp richting Kanaleneiland; bij de Willem van Noortstraat stappen er altijd een hoop op
haha ben je eindelijk genezenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Een soort vierdaags Koninginnedag met alleen maar studenten.. Dit jaar ga ik voor het eerst géén mentor zijn, níet in een kookploeg, níet organiseren. Dit jaar ga ik op een terrasje zitten en bierdrinken.
Lol, wat cool. Misschien hebben we wel eens naast elkaar gezeten!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Niet te denigrerend doen over mijn bushalte he?! Daar zijn wij "verenigingsdeernes" niet van gediend...
Dat wil iedereen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 07:51 schreef speknek het volgende:
Ik wil ook graag in Oost wonen.
Iedereen die uit de vogelenbuurt komt stapt uiteraard daar in, en wij vogelenbuurters zijn ook gewoon de leukste mensen uit Utrechtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:32 schreef blup het volgende:
[..]
Lol, wat cool. Misschien hebben we wel eens naast elkaar gezeten!.
Het is een compliment. 8 van de 10 keer stapt er wat leuks op daar.
Het grappige is, is dat het ook alleen bij die halte is. Op IngeHousz en Adelaarsstraat is het niet.
De leukste mensen uit Utrecht gaan gewoon met de fiets.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:55 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Iedereen die uit de vogelenbuurt komt stapt uiteraard daar in, en wij vogelenbuurters zijn ook gewoon de leukste mensen uit Utrecht.
Doe ik ook dagelijks, elke ochtend weer een feest om je fiets kwijt te raken op CSquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De leukste mensen uit Utrecht gaan gewoon met de fiets.![]()
Nooit last van bij de Van Sijpensteinsekade. Wel altijd duur de junks en ander randvolk doorworstelen daar, Leidseveertunnel is ook zo lekker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Doe ik ook dagelijks, elke ochtend weer een feest om je fiets kwijt te raken op CS.
Klinkt bekend in de orenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Doe ik ook dagelijks, elke ochtend weer een feest om je fiets kwijt te raken op CS.
Heb jij ook al heel soepel je fiets in die nieuwe moderne dubbeldekkerrekken weten te krijgen? Ik voel me altijd heel elegant en handig als ik daar 's ochtends aan het zwoegen ben...quote:
Ik studeer er maar loop nu stage in Den Bosch.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, zeer herkenbaar. Ik zet'm altijd bij dat tunneltje tegenover het Smakkelaarsveld, bij de Mediamarkt-car-hifi-inbouwingang. Nooit plek, al twee keer kon ik mijn fiets bij de plietsies halen en een nieuw slot kopen, maar ja...
Begrijp ik goed dat iedereen hier (inc mijzelve) vol trots is over Utrecht, maar er niet werkt?![]()
Ik studeer, woon en werk in Utrechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, zeer herkenbaar. Ik zet'm altijd bij dat tunneltje tegenover het Smakkelaarsveld, bij de Mediamarkt-car-hifi-inbouwingang. Nooit plek, al twee keer kon ik mijn fiets bij de plietsies halen en een nieuw slot kopen, maar ja...
Begrijp ik goed dat iedereen hier (inc mijzelve) vol trots is over Utrecht, maar er niet werkt?![]()
'k Zet m'n fiets altijd op hetzelfde plekje, tussen de bussen en spoor 1, langs 't fietspad. Altijd plek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:19 schreef Q. het volgende:
Nooit last van bij de Van Sijpensteinsekade. Wel altijd duur de junks en ander randvolk doorworstelen daar, Leidseveertunnel is ook zo lekker..
Yup, al word ik nu wel gek van dat getik op m'n dakraamquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:19 schreef Q. het volgende:
In Utrecht zijn zelfs dagen met kutweer tof.
Ik werk in Rijnsweerd. Kut.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:14 schreef VoreG het volgende:
Ik studeer, woon en werk in Utrecht
Je zet je af tegen beschaving omdat je niet verder kan denken dan je eigen boerderij?quote:
Op de Biltstraat dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
18 (bijna 19). Studeert Rechten, werkt bij als helpdesker en woont in Buiten Witte-Vrouwen/Witte Vrouwen
vanaf nu staat dan dus iedereen voor je deurquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 straatje erachter. Mgr vd Weteringstraat, halte oorsprongpark en ik sta voor m'n deur.
ik doe mee met de UIT (als het goed is), ik woon nog niet in Utrechtquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:04 schreef Undergod het volgende:
he maar wie doet er iets met de UIT mee volgend jaar?
En iedereen post hier trots waar hij woont, maar hoe oud is iedereen? en studeert het meerendeel van dit topic of werkt die al?
Vraagsteller begint: Ik ben een student van 21 die fysiotherapie studeert. kanaleneiland-zuid
Student, 18 jaar, woonachtig in het immer bruisende Lunetten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:10 schreef FloggingMolly het volgende:
Student, 20 jaar, woonachtig in het immer bruisende Lunetten.
Je moet nog 30 seconden lopen vanaf die halte maar dat zeg ik er niet bijquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:07 schreef Undergod het volgende:
[..]
vanaf nu staat dan dus iedereen voor je deur
Klopt, ik ben dan ook blij dat ik in de zomervakantie naar tuindorp zal verkassenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lunetten is niet zo a-bruisend als iedereen altijd roept, het is alleen godsegruwelijk ver weg.
En hoe bruisend.. Kzou daar nooit willen wonen..quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Student, 18 jaar, woonachtig in het immer bruisende Lunetten.
Heel goed, je bent te jong om naar binnen te gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Borkydude het volgende:
Kut Tivoli, kom ik half 3 aan, is het vol
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heel goed, je bent te jong om naar binnen te gaan.
wat moet je nou in een 21+ tent..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heel goed, je bent te jong om naar binnen te gaan.
Nieuwegein, de stad van Spinvis, gekke groene trams en Br33ZaHs.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:54 schreef CosmoNut het volgende:
Mag ik ook hier posten als ik in Nieuwegein woon ?![]()
Utrecht
![]()
![]()
En de Macdonalds naast de A12, en de Tango, en de gevangenis...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nieuwegein, de stad van Spinvis, gekke groene trams en Br33ZaHs.
Ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In GC heb je nog meer regionale topics dus ik snap niet dat we daar niet heen kunnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:45 schreef Nolius het volgende:
Ow, het schijnt dat WOW snel dicht zal gaan. Welk subforum krijgt de eer van het volgende deeltje?
Ik pool graag, en ik drink natuurlijk graag bier in een van de cafe's die Utrecht rijk isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:29 schreef Undergod het volgende:
[..]
In GC heb je nog meer regionale topics dus ik snap niet dat we daar niet heen kunnen?
en wat doe je zoal in Utrecht cosmo?
Mijn sig komt btw uit die gekke groene tramsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh, dat kan best kloppen laatste tijd (lees +- 4 maanden) ga ik met de fiets naar utrecht vanuit nieuwegein, dus al een tijdje niet met de tram geweest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:59 schreef Undergod het volgende:
Als ik het goed heb dan is het tegenwoordig 17 euro?
Sinds wanneer is mister Tilburg in Utrecht komen wonen? Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:44 schreef Nolius het volgende:
Zelfs als ik weer minutenlang voor die schurft-verkeerslichten sta, is Utrecht nog een toffe stad
Dat is geen leeftijdssmoesje. Vol is echt vol, en donderdag is tegenwoordig zo druk dat ik er idd ook weleens om half 3 geweigerd ben. Maar toen werkte ik er ook nog niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Borkydude het volgende:
Kut Tivoli, kom ik half 3 aan, is het vol
Kan je eens navragen of ze mijn agenda nog in een lade achter de bar hebben ?quote:
Volgens mij maak ik al 3 jaar FOKradio in Utrechtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mister Tilburg in Utrecht komen wonen? Heb ik wat gemist
Ik dacht al. Nou, succes met FOK!radio dan he. Supermóóói!quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik al 3 jaar FOKradio in Utrecht
Nou, solid grooves was anders behoorlijk goed!quote:Op zondag 28 mei 2006 11:35 schreef Aurelium het volgende:
Alternativoli [afbeelding]
Ik kom er liever niet.
Donderdag is wel lache altijd, beetje mensen van 15-19, en zo'n gekke ouwe vent met eens snor.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:35 schreef Aurelium het volgende:
Alternativoli [afbeelding]
Ik kom er liever niet.
Ja en een rare gothic die daar kaartjes zit te verkopen. Weet niet hoor...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Donderdag is wel lache altijd, beetje mensen van 15-19, en zo'n gekke ouwe vent met eens snor.
Net als Omsk.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:50 schreef SuperBosch het volgende:
Ja, Utrecht is een mooie stad, alleen net iets te ver weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |