quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
LOL een echte polo heeft logo wat hoger zie pic
en dus twee knopen ipv 3.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
quote:
In Nice zag ik in een Lacoste winkel laatst een polo met 3 knopen, maar dat kan ook het vrouwenmodel zijn. Het kán dus wel...quote:
Deze discussie is al duizend keer gevoerdquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:51 schreef Esc het volgende:
Alleen Diederik-Hendriks lopen in dit soort kleren.. "zie mij nou, ik heb achtendertig keer meer betaald voor mijn kleren dan ze waard zijn, stoer he?"
Verkapte "Ik ben een afgunstige achterbuurtpauper"-post.quote:Alleen Diederik-Hendriks lopen in dit soort kleren.. "zie mij nou, ik heb achtendertig keer meer betaald voor mijn kleren dan ze waard zijn, stoer he?"
de duurdere variant (met de strepen dus wel)quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:11 schreef linuxje het volgende:
3 knopen heeft zo'n lacoste polo normaal toch niet ?:P
Leg uitquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:47 schreef mic_forever het volgende:
er wordt gewoon geen echt verkocht op ebay/ marktplaats geloof mij maar.
Wat kan mij dat nou verotten dat jij die discussie al eerder hebt gevoerd.. of voel je je aangesprokenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef JanJanJan het volgende:
Deze discussie is al duizend keer gevoerd![]()
Als je dat shirt nep is en die pet komt van dezelfde aanbieder dan is die waarschijnlijk ook nepquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef wiebe1987 het volgende:
nee hij is niet echt,
ik heb nog even verder gezocht op internet en heb toen vele polos gezien die gestreept zijn. foto''s van soweiso echte lacoste polo's. bij die polo's die gestreept zijn zit het krokodilletje naast de knoopjes tussen het 2e en 3e knoopje van boven af
bij mijn gepostte foto hierboven zit het krokodilletje helemaal onderaan, zelfs nog onder het 3e knoopje...
maar van de pet zou ik het echt niet weten....
bij echte lacoste petten ( denk aan die blauwe geruitte pet) hebben ze toch nooit een klittebandje, maar een verstelbare sluiting??
Ja want ben je geen kakker, dan ben je een achterbuurtpauper.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:06 schreef SolarX het volgende:
Verkapte "Ik ben een afgunstige achterbuurtpauper"-post.
Je toont hier anders zelf ook wel aardig wat hokjes denkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef Esc het volgende:
[..]
Ja want ben je geen kakker, dan ben je een achterbuurtpauper.
Wel prettig als je wereld zo simpel in elkaar zit..
100 euro voor een t-shirtjequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef wiebe1987 het volgende:
gestreepte polo's hebben vaak 3 knopen. die kosten ook veel meer dan de effen polo's van lacoste
zo rond de 100 euro.
en idd de krokodil zit wel erg laag op de polo....maar misschien valt het mee wanneer je de polo aan hebt.
ik heb de pet en polo nog niet, maar denk erover na
Misschien ietsje duurder omdat tot op de millimeter nauwkeurig moet worden uitgemeten hoe hoog het krokodilletje eropgenaaid moet worden...quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef J_CDA het volgende:
[..]
100 euro voor een t-shirtjeDe vent die dit merkt bedacht heeft moet toch z'n lul uit z'n broek lachen. Productiekosten 5 euro ofzo
![]()
Die maataanduiding zit er in ieder geval wel op, linksboven. Dat ding kan verder best nep zijn, maar de maataanduiding ontbreekt nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Knoopjes kloppen volgens mij niet, boordje waar ze opzitten ook niet , het kraagje ziet er wel erg slap uit en ik mis een maat-aanduiding boven de krokodil op het labeltje![]()
Maar zo opgevouwen is dat vrij lastig te beoordelen, dus leuke poging, maar niet leuk genoeg
Ik denk dat de polo op de foto van ts in 3-en is gevouwen, in plaats van in 2-en. Dan lijkt het logo dus wat lager te zitten. Maar je bent wel erg kansloos als je met een logo langs je navel gaat lopen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:42 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
Daar gaat de aanname aan vooraf dat er geen kwaliteitsverschil is in maakwijze en stof. En we willen natuurlijk paarlemoerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is nog kanslozer als je voor een stom opgenaaid krokodilletje tientallen euro's extra betaalt aan een stom stukje kleding.
Dat de kwaliteit beter is speelt daarin natuurlijk helemaal niet mee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is nog kanslozer als je voor een stom opgenaaid krokodilletje tientallen euro's extra betaalt aan een stom stukje kleding.
Ach kom... Ik heb shirtjes van de Zeeman gehad die jaren zijn meegegaan, ondanks m'n regelmatig zware werk. Kwaliteit valt of staat niet met een opgenaaid logootje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat de kwaliteit beter is speelt daarin natuurlijk helemaal niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |