zijn er zoveel FOT-ers dan? Ik wist niet dat dit kliekje zo groot was!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Nou, de rest ook nog even een TVP, en we kunnen aan een nieuw topic beginnen
jah, dan is het niet meer functioneel en moeten we weer opnieuw beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Dat is dan wel weer een originele tvp van jequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Cameltoes!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
jah, dan is het niet meer functioneel en moeten we weer opnieuw beginnen natuurlijk
kunen het altijd over sex hebben en dierentuinen?
op maandag?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik had maandag mijn 1e bruidsreportage en dat was best tof.
En nu verveel ik me en ik heb honger maar ik ben te lui om naar de koelkast te lopen.
Ja, twee stops.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sub -> Weet je hoeveel dat ding aan licht weggapt zo'n polfilter
En tegen mij zeiden ze dat ze vanwege een financiële meevaller een professionele fotograaf zouden inhuren!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Denk 't wel. 't Was de bruiloft van Knut en Silmarwen.Erg leuk!
Gezellig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze hadden er 2. Mij en die professionele dude. Die prof bleef maar tot de kerkdienst. Ik bleef de hele dag.
en ik vroeg teveel geld!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En tegen mij zeiden ze dat ze vanwege een financiële meevaller een professionele fotograaf zouden inhuren!
Ja, maar jij hebt ook geen professionele Trust camera.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |