Zeiden ze voor ie naar Utrecht ging, zeiden ze ook voor ie naar Feyenoord ging, zeiden ze ook voor ie geselecteerd werd voor Oranje.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bij zo'n top 4 ploeg zou hij nooit in de basis komen. Daar mist hij veruit de kwaliteit voor.
Bij Oranje is het ook niet veel met hem. Een beetje dom draven langs de zijlijn en dan houdt het wel op. En Kuyt heeft zoveel minder kwaliteiten als spitsen van het kaliber Eto'o, Henry, van Nistelrooy en Shevchenko, dat dat verhaal van jou dit keer niet opgaat.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zeiden ze voor ie naar Utrecht ging, zeiden ze ook voor ie naar Feyenoord ging, zeiden ze ook voor ie geselecteerd werd voor Oranje.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
De kans met NUFC een prijs te winnen is ook ongeveer even groot
Tegelijk met Feyenoord toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst CL? Precies
Met Feyenoord ook? Bovendien is NUFC in de PL een middenmotor en lijkt Europees voetbal daar niet zo heel erg zeker. Niet zo zeker als bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Bij NUFC kan hij de FA Cup, League Cup en titel winnen en vrijwel elk jaar Europees voetbal
Dat wel. Maar Kuijt wil prijzen winnen en dat is beter mogelijk met Feyenoord dan met NUFC.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:29 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Maar daar staan wel 38 PS wedstrijden tegenover en de meest prestigeuze beker-competitie ter wereld
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
NUFC is gewoon een interessantere club dan Feyenoord op dit moment
Precies.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef twi het volgende:
Alsof Nederlandse spelers naar Engeland trekken om de FA Cup te winnen. Die beker stelt hier geen ene fuck voor. CL moet je spelen. Kuijt vertrekt alleen naar een club die CL speelt, en daar is Newcastle er geen van. Die club wordt bovendien - hoewel het vrij onmogelijk is - nog minder kampioen dan Feyenoord: nooit.
Komend jaar speelt PSV niet echt mee voor de prijzen ben ik bang voor je. 3 jaar op rij kampioen worden was met Hiddink misschien nét gelukt, maar met de schulden die PSV nu heeft én Koeman als trainer lijkt me dat redelijk onmogelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV is interessanter want dan speel je ieder jaar mee voor de prijzen en speel je ieder jaar CL
Hoi Loekquote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Komend jaar speelt PSV niet echt mee voor de prijzen ben ik bang voor je. 3 jaar op rij kampioen worden was met Hiddink misschien nét gelukt, maar met de schulden die PSV nu heeft én Koeman als trainer lijkt me dat redelijk onmogelijk.
Weet ik nog wel, was echt een hele mooie wedstrijd toen in De Kuip.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:10 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Sterker nog : Newcastleschakelde Feyenoord uit
Bombarda
Voor zover ik het weet nietquote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef Bellator het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet maakt Feyenoord elk seizoen kans op het kampioenschap, de beker en CL.
Mij niet. Maar ik wil je best gelijk gevenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Komend jaar speelt PSV niet echt mee voor de prijzen ben ik bang voor je. 3 jaar op rij kampioen worden was met Hiddink misschien nét gelukt, maar met de schulden die PSV nu heeft én Koeman als trainer lijkt me dat redelijk onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |