abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 11:39:33 #1
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_37910335
Voor alle mensen die daar intresse in hebben ( Volgens mij zijn dat er nogal wat )
Op http://www.amstersam.com/amsterlinks.html een overzicht van websites die daarover gaan.
Ruim 50 links over het onderwerp.

Have fun!
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:20:17 #2
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_37911711
check dan ook gelijk ff de documentaire 911: loose change.. dan moet je ook nog wel ff denken enzo

google video link
Wie, ik?
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:20:27 #3
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_37911718
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Cesarino het volgende:
Voor alle mensen die daar intresse in hebben ( Volgens mij zijn dat er nogal wat )
Op http://www.amstersam.com/amsterlinks.html een overzicht van websites die daarover gaan.
Ruim 50 links over het onderwerp.

Have fun!
conspiracy....

[ Bericht 1% gewijzigd door Make-Yourself op 17-05-2006 15:16:54 ]
Causaliteit....dat is 't.
pi_37912626
inhakend op dit bericht op de fp
Bij de eerste foto zie je rechts het 'vliegtuig'. Naar mijn mening wel ontzettend klein als je na gaat dat een vliegtuig toch zon 15 meter hoog is. Zou je dit vergelijken met het pentagon, dan moet je toch een gebouw van zeker 6 keer die hoogte (vergelijk de hoogte van het vliegtuig met de plaats van de impact), dus zo'n 90 meter hoogte.
Lijkt mij dat het gewoon ontzettend dikke bullshit is dus
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:01:42 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37913047
TT gerepareerd
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37917439
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef Realzm het volgende:
inhakend op dit bericht op de fp
Bij de eerste foto zie je rechts het 'vliegtuig'. Naar mijn mening wel ontzettend klein als je na gaat dat een vliegtuig toch zon 15 meter hoog is. Zou je dit vergelijken met het pentagon, dan moet je toch een gebouw van zeker 6 keer die hoogte (vergelijk de hoogte van het vliegtuig met de plaats van de impact), dus zo'n 90 meter hoogte.
Lijkt mij dat het gewoon ontzettend dikke bullshit is dus
[afbeelding]
Ooit van perspectief gehoord? Daar waar het vliegtuig in de verte te zien is, is het gebouw ook 'kleiner' in perspectief. Daar bestaat een term voor die veel mensen bij tekenles hebben gehoord, ben het nu kwijt.
pi_37923634
Ik vergelijk het met de plek van de impact
pi_37924672
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef Realzm het volgende:
Ik vergelijk het met de plek van de impact
Bij de bijlmerramp had je ook niet een gat in het gebouw ter groote van het vliegtuig...
  FOK!fossiel woensdag 17 mei 2006 @ 21:25:38 #9
8443 cptmarco
it's captain...
pi_37930787
Ik heb zo even naar de Loose Change 911 docu gekeken... Geloofde je nog niet in een complot, dan doe je het wel nadat je deze docu hebt gezien....

Voor de liefhebber is het denk ik zeker aan te raden om deze ook eens te bekijken.... Al zijn sommige punten wel vergezocht IMO (Vlucht 93 is niet echt neergestort, telefoontjes vanuit vliegtuig zijn fake etc....)

[ Bericht 1% gewijzigd door cptmarco op 17-05-2006 21:31:10 ]
pi_37931402
Hier zijn pas 642 topics over...
pi_37937282
ik geloof in Osama
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_37937523
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb zo even naar de Loose Change 911 docu gekeken... Geloofde je nog niet in een complot, dan doe je het wel nadat je deze docu hebt gezien....

Voor de liefhebber is het denk ik zeker aan te raden om deze ook eens te bekijken.... Al zijn sommige punten wel vergezocht IMO (Vlucht 93 is niet echt neergestort, telefoontjes vanuit vliegtuig zijn fake etc....)
Dan geloof je wel heel makkelijk wat andere roepen zonder zelf gezond verstand te gebruiken.Loose Change is een sensatiefilm die geen enkel hard bewijs heeft dat 9/11 een inside job was, enkel veronderstellingen, meningen en uit context gerukte 'feiten' die zo aangedragen worden dat ze het complot verhaal ondersteunen maar als je de hele context kent blijft daar weinig meer van over. Heel veel uit de film is allang onderbouwd weerlegd zie bijv. http://www.911myths.com/

Maar er komt een 3de deel aan, hopelijk halen ze daar de stomiteiten uit de vorige delen uit en komen ze eens met echt onderbouwde feiten. Want bijv die zogenaamde geheimzinnge blue box die weggedragen wordt bij het pentagon is niks meer dan een tent die opgezet wordt..

Voor alle fouten in Loose Change: http://www.911myths.com/html/other_contributions.html

Onderaan de site de Loose Change 2nd Edition Viewers guide.
pi_37938210
Loose Change is inderdaad een goede documentaire! Over het wel of niet neerstorten van vlucht 93 blijft een raar verhaal. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat op de foto`s en film materiaal die door de pers zijn uitgezonden nergens grote vliegtuig brok/bagage stukken te zien zijn.
pi_37938892
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:46 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dan geloof je wel heel makkelijk wat andere roepen zonder zelf gezond verstand te gebruiken.Loose Change is een sensatiefilm die geen enkel hard bewijs heeft dat 9/11 een inside job was, enkel veronderstellingen, meningen en uit context gerukte 'feiten' die zo aangedragen worden dat ze het complot verhaal ondersteunen maar als je de hele context kent blijft daar weinig meer van over. Heel veel uit de film is allang onderbouwd weerlegd zie bijv. http://www.911myths.com/

Maar er komt een 3de deel aan, hopelijk halen ze daar de stomiteiten uit de vorige delen uit en komen ze eens met echt onderbouwde feiten. Want bijv die zogenaamde geheimzinnge blue box die weggedragen wordt bij het pentagon is niks meer dan een tent die opgezet wordt..

Voor alle fouten in Loose Change: http://www.911myths.com/html/other_contributions.html

Onderaan de site de Loose Change 2nd Edition Viewers guide.
laatst ook een google video in een topic hier...echt ik móest en zou m kijken, duidelijker bewijs voor het bestaan van ufo's kon niet... na diverse posts heb ik me toch laten overhalen

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  donderdag 18 mei 2006 @ 01:36:06 #15
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37939717
maar jij kon een vliegtuig zien in de "tussenframe gerender-de movie" ?

vind het eigenlijk wel een zwaktebod die wel zeker mijn oordeel over de zaak volgens mijn visie zal beinvloeden !.
  FOK!fossiel donderdag 18 mei 2006 @ 10:38:29 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_37943240
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:46 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Dan geloof je wel heel makkelijk wat andere roepen zonder zelf gezond verstand te gebruiken.
Ach, dat lukt me aardig.... Probleem met zulke docu's is altijd dat ze op een erg overtuigende manier hun "feiten" weten te brengen...
pi_37958402
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Bij de bijlmerramp had je ook niet een gat in het gebouw ter groote van het vliegtuig...
Ik heb het toch ook niet over het gat wat wordt geslagen. Ik vergelijk alleen de groote van het vliegtuig met het gebouw, op de plek van de impact
pi_37962187
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef Realzm het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet over het gat wat wordt geslagen. Ik vergelijk alleen de groote van het vliegtuig met het gebouw, op de plek van de impact
[afbeelding]
Ze weten heus wel wat ze naar buiten brengen hoor. Mocht er al een video bestaan die de officiele verklaring verwerpt dan zouden ze die nooit naar buiten brengen. (Het lijkt me logisch dat je die dan gelijk vernietigd). Hier is echt wel langer dan 1 dag over nagedacht.
Dat hele "Pentagate" is een grote Red-Herring als je het mij vraagt.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_37964724
Ik vond een link waarin de foto's van 9/11 door een analyst geanalyseerd schijnen te zijn...
Geen vergezochte hokuspokus, maar vrij aannemelijke analyses...

http://www.911studies.com/911photostudies1.htm
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
pi_37965442
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef Realzm het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik vind het knap dat je uit deze foto's de grootte van het vliegtuig kan achterhalen. Het vliegtuig vloog met 500 km/u (139 m/s), op deze beveiligingscamera met een niet echt hoge framerate en onbekende sluitertijd, vind ik het knap dat jij aan de hand van een klein vlekje kan achterhalen hoe groot het vlieftuig was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')