Staat in Weesp, dank je!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef Smoved het volgende:
Waar staat de auto? in Weesp?
Mooi autotje
Mooie auto! En laat al die mensen maar zeuren....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:08 schreef DiMacho het volgende:
Dank dank, hardcorebass en eL.
Weet je wat het is? Een tweedehands auto kopen is gewoon moeilijk. Je weet het nooit?!! Het blijft een gebruikte auto en je weet nooit zeker hoe iemand er in heeft gereden.
Moeite mee, kijk dan niet naar occasions, maar spaar voor een nieuwe!
Zie hierboven, NootjesBV heeft met me meegereden toen hij het Touchscreen kwam halenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht* Is er al iemand gaan kijken bij die fucking auto, om te zien hoe die er aan toe is?
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 09:00 schreef DiMacho het volgende:
Daar kan mijn meisie ook inrijden, in de VR6 echt niet!!
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:37 schreef DiMacho het volgende:te veel power
![]()
Geintje ElisaB! Het is gewoon mijn auto. Ik rij er in en zij niet!![]()
175pk ongeveerquote:Op maandag 22 mei 2006 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mal ding
Even voor mijn beeld: hoeveel power moeten we aan denken?
Het koppel zal meer het probleem zijn, redelijk overpowered met 235Nm.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:25 schreef DiMacho het volgende:
174pk officieel... :p
Er staan genoeg afgeragde op het internet voor rond de 1000 euroquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:14 schreef chiren het volgende:
Hmm, ik ben al even op zoek naar een VR6, maar dan meer een opknapper waar ik zelf een beetje mee aan de slag kan... Maar deze is wel héél netjes!
Desalniettemin doe ik een opengingsbod van 2100 euro
Zit er een beschadiging op de zijkant? Achter de deur en onder het raam? Of is dat gewoon een poetsvlek oid?quote:
lijkt meer op een refelctie vaniets wits wat in het weiland ofzo staat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:21 schreef Puur het volgende:
[..]
Zit er een beschadiging op de zijkant? Achter de deur en onder het raam? Of is dat gewoon een poetsvlek oid?
ze hebben toch een ketting die 2ton mee zou moeten gaan??quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:52 schreef DiMacho het volgende:
Specs: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=7505
Dus met Tractioncontrol, ABS en Stuurbekrachtiging!
Ook nog 174 pk, boardcomputer!
De distibutie is vervangen op 160.050km (rekening) btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |