En zet er dan ook maar even een t achterquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:31 schreef MissWhizzy het volgende:
Kan een mod ff ei in ij vernaderen in de TT?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:34 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
En zet er dan ook maar even een t achter
Zullen we dan nu verder gaan met de OPquote:
Zullen we verder gaan met het onderwerp waarover het werkelijk gaat? Namelijk de sexuele relatie tussen 2 kater broertjes?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:38 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zullen we dan nu verder gaan met de OPwoont
, voor de balkonnen?
Volgens mij zij het meer natuurlijke driften en heeft het niets met een relatie te makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:40 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
Zullen we verder gaan met het onderwerp waarover het werkelijk gaat? Namelijk de sexuele relatie tussen 2 kater broertjes?
De katers zijn niet gecastreerd. De poes van mijn moeder wordt in september geholpen, tot die tijd is ze aan de pil.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat kan, dat katers dat doen. Kan ook een dominantie kwestie zijn, of ze vinden elkaar gewoon erg lief. Toen dEUS geslachtsrijp werd kon hij kiezen tussen een gecastreerde poes en gecastreerde kater, hij koos de kater om "het" mee te proberen. (waarschijnlijk omdat hij wist dat de poes hem verrot zou meppen als hij haar probeerde te berijden). Toen Flynn geslachtsrijp werd probeerde hij het zowel bij de poes (die op een gegeven moment begon te meppen als hij nog maar naar haar keek) als bij de inmiddels gecastreerde dEUS.
Je moeder heeft in ieder geval mazzel dat ze geen interesse hebben in haar krolse poes, misschien zijn de heren al gecastreerd ? Misschien slim/diervriendelijk om die poes ook te laten helpen, er is al een katten/kittenoverschot, (heel Fok! staat op het moment ook vol met nestjes) als ze een kitten wil kan ze er vast wel eentje van jouw poes krijgen toch ?
Dat was dan daarna ? Want als de poes krols was en ze slikte wel de pil dan moet je even met de dierenarts overleggen, want dan werkt 'ie niet goed en moet de dosering anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef MissWhizzy het volgende:
[..]
De katers zijn niet gecastreerd. De poes van mijn moeder wordt in september geholpen, tot die tijd is ze aan de pil.
Ja ze heeft pas nadat ze krols was de pil voor het eerst gekregen. Maar gezien het feit dat de buurkaters niks van haar wilden weten dat ze krols was kan je onmogelijk zwanger zijn. Ze komt namelijk nooit van het balkon af.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Dat was dan daarna ? Want als de poes krols was en ze slikte wel de pil dan moet je even met de dierenarts overleggen, want dan werkt 'ie niet goed en moet de dosering anders.
Homosexuele katten zijn hip!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef MissWhizzy het volgende:
Mijn moeder woont in een flat en heeft een grijze poes.
Haar buurvrouw heeft 2 katers (2 broertjes uit hetzelfde nest).
Voor de balkonnen zit het portiekdak waardoor de katten dus naar elkaar toe kunnen lopen.
De poes van mijn moeder was laatst krols maar de katers wilden niks van haar weten.
Nu zat ik gisteren bij mijn moeder op het balkon en de katers van de buurvrouw zaten op het dak, opeens zie ik dat de grijze z`n rooie broertje begint te berijden.
De rooie laat het ook gewoon toe.
Komt dat vaker voor? Dat 2 katten uit hetzelfde nest homosexueel zijn en "het" met elkaar doen?
Ik had het zelf nog niet eerder gezien.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef MissWhizzy het volgende:
Mijn moeder woont in een flat en heeft een grijze poes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |