Datum en tijdstip: 23 september 2006, 19:30-20:30 uurquote:
Hmm vaag ik kende hem nl al wel ???quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Larisje het volgende:
Dit was de eerste aflevering van het 5e seizoen. Net 5 heeft tot nu toe t/m seizoen 4 alles uitgezonden.
Ik heb gister weer genoten. De tijd is alleen een beetje rot. Ik vergat everwood ook altijd en dat werd op diezelfde tijd uitgezonden.
Daarom heb ik mijn harddisk recorder geprogrammeerd om elke zaterdag van 19:30-20:30 NET5 op te nemen. Knip ik vervolgens eerst even de reclame weg en kan ik zonder onderbreking de hele aflevering kijken.quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Larisje het volgende:
Dit was de eerste aflevering van het 5e seizoen. Net 5 heeft tot nu toe t/m seizoen 4 alles uitgezonden.
Ik heb gister weer genoten. De tijd is alleen een beetje rot. Ik vergat everwood ook altijd en dat werd op diezelfde tijd uitgezonden.
ik heb het gemist, wat een bagger tijdquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Beetje overdreven dat Nick weg gaat..Ze kunnen toch wel één of andere regeling treffen. Tess kan hem moeilijk verbieden om z'n zoon te zien.
Wat vinden jullie?
In grote lijnen:quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom gaat Nick weg, waarheen?
IMijn tv gaat het maandag pas weer doen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom gaat Nick weg, waarheen?
IMijn tv gaat het maandag pas weer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:37 schreef pdiscs het volgende:
[..]Wat lul je, ik heb niks gezegd dus hoef niet die spoiler tag te gebruiken medunkt huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Fijn taalgebruik!quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat lul je, ik heb niks gezegd dus hoef niet die spoiler tag te gebruiken medunkt huh
Ja, best wel.quote:
Ik ben het er niet mee eens iigquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef Bigs het volgende:
Nou ik zag de cast van seizoen 6, dus toen ben ik eens gaan kijken wat de f er aan de hand was.. maar weet niet of ik het leuk ga vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |