Het gaat wel aan je groeien, geloof ik, ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:00 schreef Jane het volgende:
FOK! blijft FOK!... you can't live with it, you can't live without it...![]()
![]()
Ik meen me te herinneren dat hij ook het voornemen had hier nauwlijks meer te posten, om zich helemaal op de Ierland-beleving te kunnen richten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:00 schreef Jane het volgende:
Eerlijk gezegd, toen we hem uitzwaaiden op zijn afscheidsfeestje, dacht ik dat we hem weinig zouden zien deze maanden. Maar ja, ook in Ierland hebben ze internet, he, en FOK! blijft FOK!... you can't live with it, you can't live without it...![]()
![]()
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik ben zelf dan nooit een paar maanden in het buitenland geweest, maar toen ik vorig jaar twee weken alleen op vakantie was had ik ook voor het eerst behoefte om af en toe eens een internetcafé in te duiken. Niet dat ik me eenzaam voelde (ik had er kennissen en genoeg aanspraak), maar gewoon toch even het gevoel van 'thuis' hebben of zo...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Of misschien om zijn belevingen te kunnen vertellen.
Is helemaal niet raar hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik ben zelf dan nooit een paar maanden in het buitenland geweest, maar toen ik vorig jaar twee weken alleen op vakantie was had ik ook voor het eerst behoefte om af en toe eens een internetcafé in te duiken. Niet dat ik me eenzaam voelde (ik had er kennissen en genoeg aanspraak), maar gewoon toch even het gevoel van 'thuis' hebben of zo...
Best raar eigenlijk, als ik er zo over nadenk.
Ja, wat ellendig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Jane het volgende:
Hallo semi-bikkelaars!
Wat enorm snel gaat deze reeks tegenwoordig zeg!
Exact, broer. Je zou een goede mij zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
Hoi Jane. De teruglezenswaardigheid neemt recht evenredig af. Dus je kunt je afvragen hoe goed deze ontwikkeling is.
[/I.R. Baboon]
Ik wilde uit schaamte een paar dagen niet reageren.quote:
Ja, met andere woorden: optyfen met dat gebagger, anders ga ik de crew eens heel lief aankijken en ik weet dat er wel een paar hooggeplaatse figuren zijn die deze reeks een warm hart toedragen en een onredelijke ban willen plaatsen mocht ik daarom vragen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is gewoon een nachttopic, voor wat leuke mijmeringen en gedachtes.
Er zijn geen grote verplichtingen ofzo, maar een dom SC topic is het zeker niet.
Als mensen een beetje in chatvorm nietszeggend gaan doen, zijn er genoeg andere plaatsen.
Dit topic had 50 delen terwijl andere sc topics in dezelfde tijd op deel 203045 ofzo stonden.
Het is de bedoeling dat het topic achteraf ook nog een beetje leuk is om na te lezen.
En wie dat niet leuk of onzin vindt kan denk ik beter iets anders opzoeken.
(al spreek ik nu wel voor I.R., maar ik denk dat ie het er mee eens is..)
31 mei, Jane. Maar tot dan heb ik het erg druk, ik heb morgen (JA OP ZATERDAG JA) drie (JA, DRIE, DAT LEES JE GOED) tentamens, dus ben ik nog ontzettend druk om alle sheets te lezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:48 schreef Jane het volgende:
Hee Lamon, goed verwoord.Denk dat IR er inderdaad ook zo over denkt.
Overigens heb ik zelf op dit moment ook geen hele diepzinnige gedachten. Behalve dan dat ik een heel (sociaal) druk weekend heb en eigenlijk al in bed zou moeten liggen. Maar ik ben te wakker.
Ook vroeg ik me af wanneer IR nou eigenlijk precies terugkomt uit Ierland. Misschien dat hij hier zelf nog even opheldering over kan geven, want ik weet het niet meer.
Was het maar waar... Nou ja, na de 26e heb ik geen tentamens meer dus dan kan ik nog een paar dagen naar de pub, en morgenavond ga ik zeker even flink aan het bier, ongeacht de resultaten van m'n tentamens. En ik doe af en toe wel wat leuks met De Leuke Deense, die overigens al over minder dan een week weggaat *tragiek*, dus die avonden post ik iig ook niet in S-B.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:55 schreef svann het volgende:
Misschien probeert IR nog zo veel mogelijk Ierland te beleven nu het einde nadert.
Nou, het is eigenlijk heel simpel, voor ik ga slapen zit ik eigenlijk altijd achter de computer, wat ik ook gedaan heb (of ik moet extreem dronken zijn). En hier in Ierland hoef ik zelden erg vroeg op (geen werk) en bovendien is het hier een uur eerder, waardoor ik gewoon veel vaker zit te computeren tijdens de Semi-Bikkeltijd. En ik vind dat je, als je wakker bent, dan ook hier moet posten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het gaat wel aan je groeien, geloof ik, ja.
Ik was bijvoorbeeld ook best verbaasd dat IR in zijn tijd in Ierland zelfs meer is gaan posten hier.
Misschien toch een soort vertaling van een onbewuste heimwee naar Nederland.
Of misschien om zijn belevingen te kunnen vertellen.
Ach, dat valt heel goed te combineren, heb ik ervaren. Bovendien, Maynooth is zo saai dat je echt niet iedere dag iets nieuws KAN beleven, waardoor de meeste locals vervallen in bankhangen en blowen, en ik dan dus soms ga semi-bikkelenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:14 schreef svann het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat hij ook het voornemen had hier nauwlijks meer te posten, om zich helemaal op de Ierland-beleving te kunnen richten.
Maar, ja... En gelukkig maar.
Nou, ik spreek ook de hele dag Engels, dus voor mij geldt dat ook wel. Met overschakelen tussen NL en Engels heb ik nu geen last meer omdat er een paar vrienden langsgeweest zijn, maar toen de eerste langskwam (laat dat nou onze medefokker Mike zijn) had ik echt moeite om weer Nederlands te praten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Is helemaal niet raar hoor.
Zelf spreek ik de hele dag Engels en dan is het leuk om bijv. op fok m'n Nederlands wat bij te houden.
En sommige topics/subforums zijn op fok nog steeds erg leuk.
Ik denk dat I.R. gewoon het Nederlandse bier mist.
Ja, dat laatste heb ik een paar keer gehad, vooral 's nachts. Ik had vooral in het begin ook dat ik even op gang moest komen met Engels praten, maar dat gaat nu wel iets gemakkelijker. Maar ik vrees dat ik nog steeds niet van m'n accent af ben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:13 schreef popolon het volgende:
Smithwicks drink ik hier ook, goed bier.
Met Nederlands praten heb ik geen moeite na een jaar, ik heb wel af en toe dat ik zoek naar een woord als ik Nederlands praat tegen m'n vrouw (die ook zeven jaar in NL heeft mogen vertoeven).
En als collega's tegen me praten antwoord ik heel soms in het Nederlands.Per ongeluk natuurlijk.
Nodig ze een keer uit op de koffie, om het goed te maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik ben er serieus over aan het denken mijn buren een bedankbriefje te sturen.
Naar aanleiding van hun brief waarop ze vriendelijk verzochten mijn muziek midden in de nacht wat zachter te zetten, omdat ze niet konden slapen, ben ik muziek op mijn koptelefoon gaan luisteren (waar ik oorspronkelijk te lui voor was blijkbaar) en ik vind het een enorme verbetering qua intensiteitsbeleving.
Ik waardeer mijn buren.
Jezelf verwennen voor gedane prestaties is erg leuk vind ik, met name omdat je het zo subjectief kan maken als je zelf wilt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
(Overigens weet ik nu al dat ik erg weinig ga slapen vannacht. Maar goed, ik voel me nu nog wakker en ik vind dat ik zelfs een biertje voor tijdens het leren heb verdiend)
Ja, precies. Maar goed, ik heb vandaag van 11 tot 3 geleerd, daarna 1,5 uur de stof doorgesproken (nou ja, uiteindelijk alleen aardbeien en kiwi's gegeten, maar goed). Daarna kon ik tot 7 uur niks uitvoeren, toen wilde ik naar de bibliotheek maar die bleek om 7 uur te sluiten (MIDDENIN DE TENTAMENPERIODE, STEL RANDDEBIELEN), dus toen heb ik maar gegeten en de simpsons gekeken, en vanaf half 9 ben ik weer een beetje gaan leren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jezelf verwennen voor gedane prestaties is erg leuk vind ik, met name omdat je het zo subjectief kan maken als je zelf wilt.
Ik had met mezelf afgesproken om zo min mogelijk lager te drinken hier, want dat krijg ik terug in NL ook wel weer, en daar heb ik me goed aan gehouden. Ik drink nu wel Harp (sowieso al not done in Ierland natuurlijk), maar een halve liter kostte maar een euro bij de offlicense en dan wil ik best even de landverrader uithangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:44 schreef troma78 het volgende:
Mijn mazzel is dat ik hele dag NL op m'n ouwehoer, maar afentoe gaat het iets lastiger dan dat het hoort, je moetlanger nadenken. Overigens ga ik dan hier meestal voor de stella artois
Haha, toch leuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:55 schreef troma78 het volgende:Harp, naja voor die prijs zou ik het ook drinken
Hier kom je niet goedkoper uit dan 1.15 per blik, en dat is Lidl bier (4,9%) de rest is zo zwak dat ik het niet meetel.
TRouwens deelde mijn baas vandaag rotzooi uit; ik heb een kerstornament meegekregen, en een horloge met een lege batterij erinVolgens mij probeert ie op te ruimen voor als de zaak op de fles gaat. Ben ik even blij dat ik over een week ergens anders begin
Ja, dat is zeker waar in Ierland. Je hebt wel het plan om er te blijven?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:07 schreef troma78 het volgende:
Zover ik begrijp helpdesk voor de bestel kant van oa symantec en Mcafee. Als het goed is zal dat voornamelijk nederlands en engels zijn. Ik hoop maar dat het er leuk is, maar ik zie wel; zat werk te vinden als het helemaal niets is.
Ik luister ook het liefst via de koptelefoon, veel mooier.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
ik vind het een enorme verbetering qua intensiteitsbeleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |