Kom jij maar even meequote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef Youssef het volgende:
Interessante postgeschiedenis heb je trouwens Tong. Al die banale spelletjes, slowchats en reeksen.
Kruip in het vervolg in m'n reet, dan weet ik zeker dat m'n stalker z'n favoriete kleur bruin is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef Youssef het volgende:
Interessante postgeschiedenis heb je trouwens Tong. Al die banale spelletjes, slowchats en reeksen.
Oew, harde taal tong.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kruip in het vervolg in m'n reet, dan weet ik zeker dat m'n stalker z'n favoriete kleur bruin is.
Inderdaad. Belachelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
Wij hier hebben een Zaans kwartiertje... daar in Den Haag moeten ze het natuurlijk overtreffen en maken ze er 20 minuten van
Naturalisatie en AHAquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:29 schreef skiczukie het volgende:
Waar hebben die gasten het nog over om half drie 's nachts.
Wel als je ervan geniet dat Verdonk de wanhoop nabij isquote:
Ik vind haar om drie uur s' nachts behoorlijk helder.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel als je ervan geniet dat Verdonk de wanhoop nabij is
Wat een softie en comedienne is Verdonk ook
Nu op 3 dan iig.
Helderder dan mij iig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind haar om drie uur s' nachts behoorlijk helder.
Jij hebt al gedronken zij nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Helderder dan mij iig.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
euh.. niet om te zeuren ofzo.. maar kijk eens hoeveel vrije dagen een leraar heeftquote:Op woensdag 17 mei 2006 04:53 schreef Seneca het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het zomerreces, kerstreces, etc. Die lui hebben zogenaamd zo veel verantwoording, maar ze hebben meer vakantie dan ik! En verdienen daar ook nog eens bakken met geld mee.
[/quote]quote:Of dan de wachtgeld regeling. Als een normaal iemand zijn baan kwijtraakt, krijgt hij WW, zodat hij het uit kan zingen tot hij een nieuwe baan heeft. Maar een politicus heeft om een of andere reden veel meer geld nodig dan een normale WW uitkering, dus krijgt hij of zij een wachtgeldregeling.
LoL, nee hoor ze proberen er zelf zo goed mogelijk uit te komen. Naderende verkiezingen etc.quote:
Een snuifje op zijn tijd doet wonderen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind haar om drie uur s' nachts behoorlijk helder.
Maakt dat het aantal vrije dagen van een politicus soms minder belachelijk? Dat een leraar zoveel vrije dagen heeft, vind ik ook niet goed, maar zo'n leraar heeft dan ook een stuk minder verantwoording (en krijgt een stuk minder betaald!)quote:Op woensdag 17 mei 2006 06:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. niet om te zeuren ofzo.. maar kijk eens hoeveel vrije dagen een leraar heeft
[..]
Doet er niet toe. Al gaat het maar om 5 euro, het is belachelijk dat een politicus meer geld krijgt als hij zijn baan kwijtraakt dan een normaal iemand. Het argument is dat politici zogenaamd meer risico lopen om geen nieuwe baan te kunnen vinden, maar daar blijkt in de praktijk niets van waar te zijn.quote:Euh.. de wachtgeldregeling stelt ook geen zak meer voor.. al jaren niet meer
Kan niets meer zeggen dan: eensch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:25 schreef Seneca het volgende:
[..]
Maakt dat het aantal vrije dagen van een politicus soms minder belachelijk? Dat een leraar zoveel vrije dagen heeft, vind ik ook niet goed, maar zo'n leraar heeft dan ook een stuk minder verantwoording (en krijgt een stuk minder betaald!)
[..]
Doet er niet toe. Al gaat het maar om 5 euro, het is belachelijk dat een politicus meer geld krijgt als hij zijn baan kwijtraakt dan een normaal iemand. Het argument is dat politici zogenaamd meer risico lopen om geen nieuwe baan te kunnen vinden, maar daar blijkt in de praktijk niets van waar te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |