Kom jij maar even meequote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef Youssef het volgende:
Interessante postgeschiedenis heb je trouwens Tong. Al die banale spelletjes, slowchats en reeksen.
Kruip in het vervolg in m'n reet, dan weet ik zeker dat m'n stalker z'n favoriete kleur bruin is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:47 schreef Youssef het volgende:
Interessante postgeschiedenis heb je trouwens Tong. Al die banale spelletjes, slowchats en reeksen.
Oew, harde taal tong.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kruip in het vervolg in m'n reet, dan weet ik zeker dat m'n stalker z'n favoriete kleur bruin is.
Inderdaad. Belachelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
Wij hier hebben een Zaans kwartiertje... daar in Den Haag moeten ze het natuurlijk overtreffen en maken ze er 20 minuten van
Naturalisatie en AHAquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:29 schreef skiczukie het volgende:
Waar hebben die gasten het nog over om half drie 's nachts.
Wel als je ervan geniet dat Verdonk de wanhoop nabij isquote:
Ik vind haar om drie uur s' nachts behoorlijk helder.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel als je ervan geniet dat Verdonk de wanhoop nabij is
Wat een softie en comedienne is Verdonk ook
Nu op 3 dan iig.
Helderder dan mij iig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 02:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind haar om drie uur s' nachts behoorlijk helder.
Jij hebt al gedronken zij nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Helderder dan mij iig.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |