quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je krijgt mijn woonplaats NIET over je lippen he??!![]()
Geen ideequote:Hey en wat bedoel je met je zin vanaf het woord wel?![]()
Zwolle, zwolle, zwollequote:
Hmja, 't is niet anders....quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jawel ik kan evt wel bestellen nog, maar dat wordt me iets te laat (om 6u weer op) en ik moet dan pinnen enz enz... Ik heb nog toastjes, dan eet ik die wel... Was te druk om op tijd voor de winkel te zijn, dus nu moet ik morgen ook krentenbollen kopen bij de Primera als lunch![]()
Klaag-klaag-klaagmaar eigen schuld hoor...
Kijk!quote:
Niet in mn eentje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk!
Ga eens even door, CrazyDutchPunk!
En dans erbij! Dáááánnnsssss errrrrrbiiiijjjjj........![]()
En daarbij ben ik toch geen vel over been met mijn 135,5 dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hmja, 't is niet anders....
Oke, over een kwartier gaat er nog een trein geloof ik.quote:
Ligt die dan op de route van de dagelijkse lunchwandeling, of hoef je morgen niet te ontzorgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
dus nu moet ik morgen ook krentenbollen kopen bij de Primera als lunch![]()
Ik moet morgen na de kapper. Volgend weekend?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, over een kwartier gaat er nog een trein geloof ik.Als je uitstapt ga je dat dus doen, zo herken ik je dan.
Jawel, anders zei ik wel brunchquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ligt die dan op de route van de dagelijkse lunchwandeling, of hoef je morgen niet te ontzorgen![]()
Heb je 't dan helemaal ingestudeerd?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet morgen na de kapper. Volgend weekend?
Mag k dan ook je poezen ontmoeten enzoquote:
Voorbijhe?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef petre86 het volgende:
ten zuiden van Zwolle ligt het mooiste plekje
Nou...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag k dan ook je poezen ontmoeten enzo?
Trouwens, Petre86, hoest met Bas?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef petre86 het volgende:
ten zuiden van Zwolle ligt het mooiste plekje
Naja je neemt je poes maar mee naar jouw gezellig lief huiske!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou...We hebben er nog maar eentje en die woont bij mijn ouders, dus als je meteen kennis met ze wil maken, lekker gezellig keuvelen en alles?
Onze poes had een babykonijn, afgelopen week.![]()
Mijn wekker is op electriekk, en gaat morgen om 06.15 uurquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Wat veel erger is: ik ben vergeten dientengevolge batterijen te kopen voor mijn wekker. En ik lig in coma als ik slaap.Kut kut kut....
Izzy or isn't he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Jeepers Creepers 2 is ERG fout (had ook niks anders verwacht)
Een hoop ontblote bovenlijf-jocks in een busje en 1 voor 1 dood
Oh kut ik moet hem weer updatenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja je neemt je poes maar mee naar jouw gezellig lief huiske!
Dan gaan we daar een heel intelligent gesprek voeren over wat je nu weer op je weblog hebt gezet![]()
Is goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh kut ik moet hem weer updaten
Dan ben ik voor jullie ook rustiger
Ja ik moet weer zooo wennen aan dat Internet!
En naja, dan gaan wij eens even heel intelligent samen praten!![]()
wacht wacht wacht... wie doe ik nu na?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |