How about the best ERA in de ML en 'n ML-leading 7 SHO!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:16 schreef popolon het volgende:
Nee maar, Tigers best record in the MLB.
27-13, hoe lang gaat dit goed?
Limaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef Jeroenus het volgende:
Ik snap niet dat Randolph die labiele mongool Lima wéér laat pitchen. 0-3 met een ERA van 9![]()
Vanavond om 22.00uur op NASN de Cubs@White Soxquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:39 schreef Royal_Flush het volgende:
Dit weekend weer interleague baseball:
The Subway Series,The Freeway Series,The Bay Bridge Series,The Silver Boot Series en sinds dit jaar ook The Battle of the Beltway Series tussen de Nationals en de O's....![]()
Oftewel de Windy City(Sox) vs de Wounded City(Cubs)...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vanavond om 22.00uur op NASN de Cubs@White Sox![]()
Die was zeker goed geplaatst...quote:Op zondag 21 mei 2006 02:25 schreef popolon het volgende:
White Sox - Cubs: Die rechtse directe van de catcher was erg goed geplaatst.
Dat wordt een hele dikke schorsing.
[afbeelding]
Hoop dan ook echt dat Pujols dit jaar de single season HR record breekt.Staat dát record in ieder geval niet meer op Bonds' naam...quote:Op zondag 21 mei 2006 15:04 schreef maril het volgende:
Tis toch uberhaubt triest dat Bond dit nog heeft mogen doen.
Dat was een goede knal inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Die was zeker goed geplaatst...![]()
[afbeelding]
Pujolsquote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef Royal_Flush het volgende:
Mr.Pujols does it again!Solo HR in de 4de inning.No.22 on the year.....![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Die was zeker goed geplaatst...![]()
[afbeelding]
ach laten we maar zeggen dat er nog maar heeeeel weinig mensen zijn die geloven dat Bonds' prestaties "au naturel" zijn....quote:Op zondag 21 mei 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo tegen die Bonds?
Ligt eraan wat je neemt, maar je moet uiteraard ook talent hebben,quote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah zo.
Hoe zou je beter kunnen slaan door gebruik van doping![]()
Uitspraken als:quote:Op zondag 21 mei 2006 22:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je neemt, maar je moet uiteraard ook talent hebben,
hij is er verkeerd mee omgegaan.
doen je populariteit ook niet stijgenquote:"I wiped him [Babe Ruth] out. That's it. And to the baseball world, Babe Ruth is baseball, am I right? I got his slugging percentage and I'll take his home runs and that's it. Don't talk about him no more."
Peavyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:47 schreef fanneke het volgende:
Die Peavy. 16 K's(!), slechts 3 hits tegen maar wel de wedstrijd verliezen.
![]()
Mariners 4 game winning streak.![]()
Vorige start had Peavy 13 k's.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:53 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Peavy
Die commentator: "And a franchise record, sixteen strikouts for Peavy, SANTA MARIA!, "![]()
Damn, ben jaloers...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vorige start had Peavy 13 k's.
Hij is hot.
Volgende start van hem is (zeer waarschijnlijk) a.s. zondag tegen de Cardinals (Mark Mulder) en bij die wedstrijd zit ik in Petco Park.![]()
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij is hot.
Volgende start van hem is (zeer waarschijnlijk) a.s. zondag tegen de Cardinals (Mark Mulder) en bij die wedstrijd zit ik in Petco Park.![]()
Mooi duel gaat dat worden. Veel plezier.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij is hot.
Dat Nederlandse commentaar is zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef Guard het volgende:
dan toch maar even kijken naar de Indians in Minnesota (als je dan toch Sport1 hebt).
Behoorlijk dominant optreden voor de Indians tot nu toe....
Iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:26 schreef popolon het volgende:
Tigers.
6-0 achter en winnen, ze blijven verbazen, nou nog tegen de echte grote jongens straks.
Mooie foto's. Best veel toeschouwers voor een wedstrijd tegen de Orioles.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:58 schreef fanneke het volgende:
Enkele foto's van vanavond...
Angel Stadium:
[afbeelding]
Angel Stadium van binnen met links op de achtergrond 'Arrowhead Pond', de thuishaven van de Mighty Ducks:
[afbeelding]
Zij zong het volkslied (en deed dat prachtig. Mooie stem):
[afbeelding]
een actiefoto:
[afbeelding]
enkele van de 46.275 toeschouwers:
[afbeelding]
De wedstrijd a.s. zondag in San Diego is bij daglicht. Hopelijk lukken de foto's dan wat beter.
![]()
Nice pictures!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:58 schreef fanneke het volgende:
Enkele foto's van vanavond...
Angel Stadium:
[afbeelding]
Angel Stadium van binnen met links op de achtergrond 'Arrowhead Pond', de thuishaven van de Mighty Ducks:
[afbeelding]
Zij zong het volkslied (en deed dat prachtig. Mooie stem):
[afbeelding]
een actiefoto:
[afbeelding]
enkele van de 46.275 toeschouwers:
[afbeelding]
De wedstrijd a.s. zondag in San Diego is bij daglicht. Hopelijk lukken de foto's dan wat beter.
![]()
In een ESPN artikel werd Pyrzyski Clubhouse Cancer genoemd. Dat gedrag na die klap van Barrett was ook triest. Ik loop dat hij nog eens een goede klap krijgt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:42 schreef popolon het volgende:
Nice pics fanneke.
Yankees verliezen van de nummer laatst, Kansas City.
Barrett krijgt 10 wedstrijden voor de rechtse hoek op Pyrzynski, valt nog mee zou je zeggen.
ach ja zo dachten in 1974 ook over Aaron toen die op het punt stond om Ruth te paserenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:19 schreef Royal_Flush het volgende:
BondsHet moest 'n keer gebeuren.Nou maar hopen dat hij Aaron niet passeert...
Ben hier met m'n broer op vakantie. En in San Diego heb ik het altijd naar mijn zin.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:50 schreef popolon het volgende:
Nee, 't is in de VS meer van you'll love him or hate him.
Goed dat je het naar je zin hebt. Heb je familie of ben je daar alleen?
Het had eigenlijk overal mis moeten gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:03 schreef Guard het volgende:
http://sportsillustrated.(...)glitch.ap/index.html
Jammer dat het alleen op radio misging, anders was er binnen no time natuurlijk een supernatural uitleg hierover....
"Someone up there wasn't too pleased with 715"![]()
De Cubs zijn nu echt een triest bij elkaar geraapt zooitje. Sinds Lee weg is, gaat het berg afwaarts. Hopelijk komt Zambrano op het trading block en gaat ie naar de Mets.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:19 schreef Royal_Flush het volgende:
BondsHet moest 'n keer gebeuren.Nou maar hopen dat hij Aaron niet passeert...
Braves met 8 HR's in één wedstrijd,ties franchise record...![]()
In de NYT stond een artikel dat hij overal gehaat wordt en dat het opmerkelijk was dat alleen in SF er voor hem geroot wordt. Het blijft een arrogante lul. Dat Phillies spandoek blijft van toepassing.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:50 schreef popolon het volgende:
Nee, 't is in de VS meer van you'll love him or hate him.
Goed dat je het naar je zin hebt. Heb je familie of ben je daar alleen?
Weer een flinke home-run, na Piazza's 3rd longest in Petco. Ik heb eens een aantal topplays van de Padres zitten kijken en die commentatoren zijn fantastisch. Die Italiaan zit toch een partij te schreeuwen bij Piazza's homer en ook die homer van gisteren. SANTA MARIA!!!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 03:48 schreef fanneke het volgende:
Vanmiddag naar Padres vs Cardinals geweest. Peavy vs Mulder...dan verwacht je een pitchers duel met weinig hits. Niets was minder waar. Beiden pitchers konden na 5 innings inrukken. De hits vlogen ze om de oren met de 5e inning als toppunt. Liefst 13 runs werden er in die inning gescoord.
Totaal vandaag 32 hits met daaronder 6 HR's.
Fantastisch stadion dat Petco Park![]()
Zal vandaag(of anders de komende dagen) wat foto's plaatsen.
Leuk moment was de melding van de 715e HR van Bonds op het grote videoscherm/scorebord waarmee hij Babe Ruth passeerde...het boe-geroep en gefluit was oorverdovend!![]()
Blijkbaar zijn er niet alleen op dit forum Bonds-bashers.![]()
$3.7m per maandquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:30 schreef Royal_Flush het volgende:
The Rocket terug bij de Astros.....
Hij tekent eigenlijk 'n één-jarig contract van $22m,maar omdat hij niet 't hele seizoen speelt(hij zal waarschijnlijk pas half Juni weer op de roster komen) krijgt hij "slechts" 'n percentage van dat bedrag,zo'n $3.7m per maand.Not bad voor dan nog zo'n 4 maandjes baseball....quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:58 schreef Guard het volgende:
[..]hoeveel?????
damn that's a lot of money
Ach die Astros kunnen dat wel missen:quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Hij tekent eigenlijk 'n één-jarig contract van $22m,maar omdat hij niet 't hele seizoen speelt(hij zal waarschijnlijk pas half Juni weer op de roster komen) krijgt hij "slechts" 'n percentage van dat bedrag,zo'n $3.7m per maand.Not bad voor dan nog zo'n 4 maandjes baseball....![]()
Daar gaat dan 'n eventuele single season HR-record......quote:Op zondag 4 juni 2006 17:07 schreef Almighty het volgende:
Zonde dat Pujols eruit ligt, kan weleens 6 weken duren als het er slecht uitziet.
Jammer idd, hopen dat de Cards nog wel wat kunnen winnen in de tijd dat hij weg is..quote:Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Daar gaat dan 'n eventuele single season HR-record......![]()
En nou on the road tegen de White Sox en Blue Jays....quote:Op maandag 5 juni 2006 07:58 schreef popolon het volgende:
De 'grote' jongens zijn nog net iets te groot voor Detroit.
Maar goed, ze liggen nog op koers wat al een verassing is.
Op ESPN schreef Olney of Gammons dat dit schandaal gigantisch was en BALCO op een zal schandaaltje laat lijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 05:10 schreef fanneke het volgende:
Reliever Jason Grimsley van de D'Backs heeft toegegeven steroids/hormonen te hebben gebruikt. Tijdens verhoren door justitie heeft ie andere namen genoemd. Ben benieuwd welke namen eruit komen.
Gaat de 'beerput' nu open?
Grimsley heeft overigens ontslag genomen ('in goed overleg met de leiding van de Diamondbacks', zoals dat in dit soort zaken gaat).
Trouwens wat een geweldige play van David Wright!!!quote:In 26 games at home this season, Beltran is batting .235 with just 17 RBI. In an equal number of games on the road he’s batting .361 with 32 RBI…
…at first glance, i figured this must be because of the boo’ing he received at the start of the season, thinking it messed with his head and thus messed with his performance early in the season…however, the boo’s stopped during the middle of april, so mark pointed out the following…
Since May 1, spanning 17 starts at home, Beltran has hit .253 with 12 RBI. In the same time frame he hit .351 with 26 RBI in 19 games on the road…
Over his last 10 road games, dating back to May 26, Beltran is batting .476 in 42 at-bats with four HR and 17 RBI. In the six games at home during that stretch, Beltran hit just .167 in 18 at-bats and did not score or drive in a run…
bron: mettswalkoff.blogspot.com
Gisteren weer een geval van de Carlos & Carlos showquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef Sambal_HOT het volgende:
De Twins gaan ook wel lekker met hun walk off Grand Slam.
Ik was bang dat Paplelbon het had verprutst, maar ze hadden Papelbon gebruikt als mid-reliever???
Iedereen is tegenwoordig bezig met waar gaat D.Willis heen, maar moet er ook niet eens gekeken worden naar Josh Johnson? Hij is dit jaar echt goed bezig bij de Marlins!
Gisteren van de Braves gewonnen!![]()
Statistieken: http://sports.yahoo.com/mlb/players/7669
Interessante statistieken van C.Beltran van de gewelige Mets!
[..]
Trouwens wat een geweldige play van David Wright!!!
Zou 't ook niet terecht vinden als Jones gekozen word net zoals Lo Duca.Is toch te belachelijk voor woorden dat Estrada niet eens in de top 5 van catchers voorkomt???Hij heeft de beste cijfers van alle NL-catchers en dat voor iemand die meestal als no.6 of 7 in de line-up slaat.....quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:16 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Gisteren weer een geval van de Carlos & Carlos show![]()
7.5 games ahead. Jammer dat Glavine niet zijn 10e W pakte, ik hoop dat hij dit seizoen de 300 kan halen. EIndelijk Martinez trouwens met zijn 6e. Hij had inmiddels op 10-2 moeten staan.
Wright heeft, volkomen verdiend, de 1e plaats overgenomen van Rolen in de All-Star vote. Reyes heeft ook een overkombare achterstand op Eckstein (wat doet hij daar?). Pujols wordt niet meer achterhaald, maar als hij geblesseerd blijft dan start de nr.2: Delgado![]()
Line up in Pittburgh:
C. Lo Duca (NYM)
1B. Delgado (NYM)
2B. Utley (PHI)
3B. Wright (NYM)
SS. Reyes (NYM)
OF. Beltran (NYM)
OF. Jones (ATL) <- matig seizoen overigens
OF. Griffey jr. (CIN)
P. Martinez (NYM), Glavine (NYM), Carpenter (STL), Zambrano (CHC) of Webb (ARI)
Top line up
nu ook maar even kijken dan, voetbal is voor vandaag weer afgelopen, en bij de Padres v Angels worden hele aardige defensive plays gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Ik heb sinds gister nu ook NASN, weg met die weg met die bibberende internetbeelden
word lekker veel honkbal gegeven, alleen voetbal gaat nu ff voor maar straks, yes.
quote:Just as a disclaimer, Mark Malusis was the host, and he is a Yankee fan. He basically thought everyone of these guys were idiots.
One guy called in and started babbling something about the Mets, Yankees and Montreal Canadiens. The host was like "i don't get it, what do the Mets have to do with the Montreal Canadiens?", and the caller said something like "The Mets only have 2 championships in 44 years. Its embarassing. Thats TERRIBLE. The Mets just aren't in the same class as the yankees. They're just not." The guy was dripping with arrogance. Malusis was like, "thats why you called? You just wanted to say the Yankees are better than the Mets? Have a good night."
Another guy called in for the simple fact that he felt the need to tell the world that Beltran and Pedro wanted to be Yankees. He just had to let everyone know that the world revolves around the Yankees. He said that the first place Pedro went was right to George Steinbrenner. Malusis completely berated him, and said "you're the reason i'm gonna have Mets fans calling me for the next hour complaining about Yankee fans." He made the guy feel like a complete tool, which he was.
Then another guy called in to say that A-Rod is not a good hitter. He's just not good. He said that A-Rod has NEVER done anything to impress him. It was comical.
Pics?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:33 schreef fanneke het volgende:
Vanavond mijn Mariners aan het werk gezien in Dodger Stadium.
8-5 winst![]()
![]()
![]()
Ichiro verlengde zijn hitting streak tot 20 games. Wat een fantastische speler, wat een snelheid.
De Mariners zijn nog 1 wedstrijd verwijderd van .500!
Komen nog. Als ik thuis ben. Ik vertrek morgenavond(vrijdag).quote:
Voor 'n talent als Jared Weaver máák je gewoon plaats op je roster!Met hem erbij zouden de Angels 'n hele sterke starting rotation hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:35 schreef Sambal_HOT het volgende:
Jared Weaver 14 K's AAA.
Wat zijn die angels toch prutsers!
Hahaha
Kijk naar de cariere van Bobby Bonilla
http://en.wikipedia.org/wiki/Bobby_Bonilla
Dat geloof ik dus echt niet.
Manny was ook weer goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:50 schreef Terreros85 het volgende:
Red Sox met zeven op een rij. Josh Beckett was weer super vannacht![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Jeroenus het volgende:
Nu de Tigers en de White Sox het zo goed doen, komt de wild card uit die divisie en niet de AL East. Als de Red Sox hun divisie winnen, betekend dat geen playoffs voor de Yankees en opnieuw geen WS met hun 200m payroll.
Hehe...de natte droom van Red Sox Nationquote:Op maandag 26 juni 2006 11:52 schreef Jeroenus het volgende:
Nu de Tigers en de White Sox het zo goed doen, komt de wild card uit die divisie en niet de AL East. Als de Red Sox hun divisie winnen, betekend dat geen playoffs voor de Yankees en opnieuw geen WS met hun 200m payroll.
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:24 schreef Warrior28 het volgende:
[..]
Hehe...de natte droom van Red Sox Nation elke baseball fan![]()
hier dan nog enkele pics van m'n bezoekje aan Dodger Stadium afgelopen woensdag.quote:
The return of Pedro. Ik ga die wedstrijd zeker bekijken. Hier een artikel of Pedro:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:07 schreef Terreros85 het volgende:
Nine in a row![]()
Wel jammer dat ze veel uit de bullpen moesten gebruiken. Die gasten zullen we nog hard nodig hebben tegen de Mets. Mooie affiche trouwens: Martinez vs Beckett. Woensdag in Fenway Park
tja ik ga morgen maar proberen om de scores te ontwijken op diverse websites ed, en dan maar morgenavond de rerun kijken van de Bosox op NASN....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef Warrior28 het volgende:
Ubervet die fotos.....hoop ik volgend jaar ook te doen: MLB tripje naar Amerika!![]()
Hm..Mets@Red Sox...jammer dat ie om 0100 wordt uitgezonden op NASN, dan lig ik al(tenzij ik de NBA draft ga volgen via internet). Morgenavond om 19.10 trouwens Minny@Dodgers op Sport1
Make that:back-to-back SHO!Vandaag 'n 5-0 overwinning,oftewel 'n sweep vd Astros.quote:
Ach ja,ze hebben natuurlijk in 2004 de WS gewonnen,dus "the curse is over",alles vergeven en vergetenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:38 schreef Warrior28 het volgende:
Ha...dat shot van dat aanrollende balletje op first base zie je ieder jaar weer zo rond de WorldSeries....Kreeg Buckner een staande ovatieDie man moest verhuizen uit Boston omdat ie er geen leven meer had??
Glavine vs Schilling is ook 'n mooie matchup trouwens,maar 't draait natuurlijk allemaal om de terugkeer van Pedroquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef Guard het volgende:
is inderdaad herhaling, pot van vandaag is pas om 7.05 ET, (is 01.05 hier toch?), volgens mij wordt die helemaal niet uitgezonden op NASN.
Morgen wel weer om 01.00 live Boston vs Mets, maar ja das dan Glavine vs Schilling
Idd, ik heb sinds gister MLB.TV, heb de hele match gezien en die bullpen was echt een dramaquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef Playmaker het volgende:
Mijn god.Die Atlanta bullpen!2 x een voorsprong weggeven.A-Rod met 'n walk-off HR
Is toch elk jaar some old story;goede pitchers,lousy bullpen.Misschien kunnen ze toch maar weer beter Smoltz als closer gebruikenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, ik heb sinds gister MLB.TV, heb de hele match gezien en die bullpen was echt een drama![]()
Dodger Stadium is na Yankee Stadium het grootste in de MLB (capaciteit 56.000). Er waren er bij de wedstrijd toch zo'n 40.000. Alleen wordt er tijdens eens wedstrijd veel rondgelopen(food & drinks!). En mensen komen vaak pas in de 2e of 3e inning en velen gaan weer voortijdig naar huis. Vandaar de lege plekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Jeroenus het volgende:
Wat betreft die foto's, Dodgers stadium lijkt niet echt een drukbezocht stadion te zijn.
Zeker als ze achter staan zo rond de 7 inning, dan zijn de Californians niet te beroerd om al te vertrekken. Mooi gezicht bij een nightgame, kun je achter de outfield tribunes de rode achterlichtjes van de parkeerplaats zien verdwijnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dodger Stadium is na Yankee Stadium het grootste in de MLB (capaciteit 56.000). Er waren er bij de wedstrijd toch zo'n 40.000. Alleen wordt er tijdens eens wedstrijd veel rondgelopen(food & drinks!). En mensen komen vaak pas in de 2e of 3e inning en velen gaan weer voortijdig naar huis. Vandaar de lege plekken.
Shea Stadium heeft ook een capaciteit van 56.000 en nog een beetje. Wat een dramatische wedstrijd. En weer die kutMilledge die het presteert om dezelfde error te maken. Pedro maakte in de eerste inning nog een fout waardoor hij geen DP had. Weer 2 runs er bij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:12 schreef fanneke het volgende:
Frustrerende tijd voor de Minnesota Twins. Ze winnen 15 van hun laatste 16 wedstrijden maar komen maar niet dichterbij de Tigers en Whitse Sox, die beiden 9 van hun laatste 10 wedstrijden wonnen.
Mariners nu boven .500en slechts 2 games achter de A's.
Pedro heeft ook wel eens een betere wedstrijd gegooid op Fenway Park.
Als de Mets de Yanks komend weekend maar sweepen.![]()
[..]
Dodger Stadium is na Yankee Stadium het grootste in de MLB (capaciteit 56.000). Er waren er bij de wedstrijd toch zo'n 40.000. Alleen wordt er tijdens eens wedstrijd veel rondgelopen(food & drinks!). En mensen komen vaak pas in de 2e of 3e inning en velen gaan weer voortijdig naar huis. Vandaar de lege plekken.
Dat noem ik nou idd avondvullendquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:40 schreef fanneke het volgende:
Vanavond 3 wedstrijden LIVE op NASN:![]()
18.30 uur: Chicago White Sox @ Pittsburgh Pirates
21.30 uur: Texas Rangers @ San Francisco Giants
en om 01.00 uur de klapper: NY Mets @ Boston Red Sox![]()
Toch een leuke manier om zo'n voetballoze avond door te komen.
is al een tijdje zo.quote:
Precies.Hij heeft 'n 5.57 ERA in Juni en toch is hij deze maand 3-0.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
is al een tijdje zo.
Hij krijgt veel run-support, waardoor ie toch aan z'n wins komt.
Tsja, als hij telang blijft staan denk ik niet dat de CWS winnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
is al een tijdje zo.
Hij krijgt veel run-support, waardoor ie toch aan z'n wins komt.
Contreras blijft dus ongeslagen.Hij heeft toch niet te klagen over run-support zeg...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef fanneke het volgende:
HR van Thome, bal eindigt in het water. 6-6 nu in Pittsburgh
quote:
Hij was niet alleen mooi,maar ook nog eens een gamesaving catchquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:07 schreef Guard het volgende:
the catch van Crisp staat op youtube... waanzinning mooi
Good ol'Kenny is echt 'n aanwinst voor de Tigers dit seizoen.Zoals de Tigers nu spelen(lees:pitchen) denk ik dat dit 'n sweep wordquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:13 schreef popolon het volgende:
Vandaag gaan de Tigers naar Pittsburgh.
Rogers (10-3) 3.44 vs Wells (0-2) 11.88 (!)![]()
Ach ja,je kunt niet alles hebben.Wel 'n mooi record,vooral als je nagaat dat de BoSox infield vorig jaar nogal wat errors maakte.Gonzalez dit jaar pas één errorquote:
4-2quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:41 schreef popolon het volgende:
Rock on Mets.
Thome en Crede voor de Sox,Ramirez voor de Cubbiesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Regent homeruns daar?
Een van de cubs en een van de Sox?
Ah, ook voor de Mets een homerunquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:11 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Thome en Crede voor de Sox,Ramirez voor de Cubbies![]()
Randy Johnson.You simply haven't got it anymorequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, ook voor de Mets een homerun8-2.
maar in de 7e ging het mis.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:28 schreef Royal_Flush het volgende:
Miguel Batista tot nu toe 'n perfect game na 6 innings!![]()
Kom je daar vandaan?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef fanneke het volgende:
Ik krijg weer heimwee als ik die beelden uit Angel Stadium op NASN zie
![]()
Nee, kom er niet vandaan(helaas), maar ben vorige week teruggekomen van een maandje vakantie daar in het zuidwesten van de USA. En heb o.a. een wedstrijd van de Angels bezocht.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Kom je daar vandaan?
Lijkt me wel 'n mooi stadion.Ben 'n paar keer naar 'n wedstrijd vd Marlins geweest,maar om nou te zeggen dat in Joe Robbie 'n baseball sfeertje hangt,nou niet bepaald.....Is ook eigenlijk 'n football stadium.Maar was wel mooi om mee te maken,zo'n baseball game in de States![]()
Same here.Heb familie wonen in Miami(OK,net buiten Miami) en ben er vaak zomers op vakantie geweest.Zit er dit jaar waarschijnlijk niet inquote:Op zondag 2 juli 2006 01:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee, kom er niet vandaan(helaas), maar ben vorige week teruggekomen van een maandje vakantie daar in het zuidwesten van de USA. En heb o.a. een wedstrijd van de Angels bezocht.
Thnx defense!3 errors op rij helpt 'n pitcher dan niet echt.7 runs waarvan maar ééntje earnedquote:Op zondag 2 juli 2006 03:56 schreef popolon het volgende:
7 runs in 1 inning tegen.
Dat zijn de Tigers zoals we ze kennen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
NASN weer op het testkanaal van UPC een maand lang
slechte kwaliteit beeld trouwensquote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier is het Toronto vs Philadelphia.
2-0 Toronto.
En GM heeft een mega billboard opgehangen; degene die het raakt met een homerun krijgt een gloednieuwe cabrio
Geen last van... de enige blokken die ik zie zijn de rechthoekige lappen turf in het Rogers centre.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
slechte kwaliteit beeld trouwens
allemaal blokjes eigenlijk![]()
F#ck,Soriano!Helemaal vergeten!Het is dat hij lange tijd als leadoff hitter werd gebruikt anders had hij veel meer RBI´s gehad.McCann gun ik wel een All Star plekje.Voordat hij geblesseerd raakte was hij gewoon de beste catcher in de NLquote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef Royal_Flush het volgende:
Yep,vanavond worden de All-Star votes bekend gemaakt.Ik zou kiezen voor:
National League:
C Brian McCann
1B Albert Pujols
2B Chase Utley
SS Jose Reyes
3B David Wright
OF Carlos Beltran
OF Matt Holliday
OF Alfonso Soriano
SP Brandon Webb/Jason Schmidt
American League
C Joe Mauer
1B David Ortiz
2B Jose Lopez
SS Derek Jeter
3B Alex Rodriguez
OF Ichiro Suzuki
OF Manny Ramirez
OF Vernon Wells
SP Johan Santana
Dat word 'n hele grote.In zijn tweede jaar al zo productief en ook nog eens 'n hele goede clutch-hitterquote:Op zondag 2 juli 2006 20:22 schreef Guard het volgende:
Howard heeft #28 in de second deck geslagen...
Zolang ze Dempster er maar niet inbrengen geef ik ze een goede kansquote:Op zondag 2 juli 2006 22:22 schreef popolon het volgende:
Ja 't is weer niet best met Detroit, van 9-2 naar 9-8.
Zumaya pitched nu.
Zolang de Cubs ook maar winnen.
Waar kom jij zo vandaan? Ik zie je ineens in de Amerikaanse sporttopics posten.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:29 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Zolang ze Dempster er maar niet inbrengen geef ik ze een goede kans![]()
The Big Hurt laat zien dat hij het nog steeds kan,toch alweer HR no.18![]()
Wat vaker in het NFL topic komen popo, daar heeft ie zich netjes voorgesteldquote:Op zondag 2 juli 2006 22:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar kom jij zo vandaan? Ik zie je ineens in de Amerikaanse sporttopics posten.
No offence natuurlijk, welkom.
Ja daar moet ik nog weer een beetje inkomen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat vaker in het NFL topic komen popo, daar heeft ie zich netjes voorgesteld![]()
tijdens de game? Ik dacht dat een fly-over doorgaans toch voor de game plaatsvindquote:Op zondag 2 juli 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
What the ...
Er vliegt een F117 Stealth fighter over 't Pirates stadion.
ach je hebt nog even de tijd, er gebeurt niet echt veel de laatste tijd....quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog weer een beetje inkomen.
Ja, maar dan geen F117's, althans, dat heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
tijdens de game? Ik dacht dat een fly-over doorgaans toch voor de game plaatsvind
Ik zocht een Nederlands NFL/college football forum en toen vond ik deze site(na wat gegoogle).Ik zat lange tijd op een Amerikaanse NFL forum maar daar hadden ze op een gegeven moment zoveel verschillende topics dat je daar niet meer wijs uit werdquote:Op zondag 2 juli 2006 22:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar kom jij zo vandaan? Ik zie je ineens in de Amerikaanse sporttopics posten.
No offence natuurlijk, welkom.
NFL topics, zeker als het seizoen weer begint, zijn zeer goed te pruimen hier.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik zocht een Nederlands NFL/college football forum en toen vond ik deze site(na wat gegoogle).Ik zat lange tijd op een Amerikaanse NFL forum maar daar hadden ze op een gegeven moment zoveel verschillende topics dat je daar niet meer wijs uit werd.
Vergeleken met de Cubbies hebben zelfs de Braves een goede bullpenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef Guard het volgende:
Cubs laten de White Sox ook nog gevaarlijk terugkomen....
%^&*^#@% Giants, van 1-2 naar 6-2quote:
Beide catchers zijn idd 'n grap:Ivan had backup moeten zijn achter Mauer en Lo Duca had niet eens gekozen mogen worden!Ik mis Francisco Liriano en Justin Verlander!Freddy Sanchez wél en Nomar Garciaparra niet!quote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef Playmaker het volgende:
De All-Star lineups zijn bekend:
AL
C Ivan Rodriguez
1B David Ortiz
2B Mark Loretta
SS Derek Jeter
3B Alex Rodriguez
OF Manny Ramirez
OF Vladimir Guerrero
OF Ichiro Suzuki
NL
C Paul Lo Duca
1B Albert Pujols
2B Chase Utley
SS Jose Reyes
3B David Wright
OF Carlos Beltran
OF Jason Bay
OF Alfonso Soriano
De complete rosters staan hier
Beide starting catchers zijn natuurlijk 'n lachertje,maar 't meest rare is de Tigers met slechts twee spelers!De White Sox en Mets elk met 2 pitchers in de All-Star game en de beste pitching staff in baseball slechts eentje![]()
Ik vind het vooral raar bij de pitchers van de AL. Schilling en Beckett hebben 10 wedstrijd gewonnen en zitten er niet bij. Noem mij pitchers met betere cijfersquote:Op maandag 3 juli 2006 09:07 schreef Guard het volgende:
A-rod ondanks de boo-birds in New York toch in de All Star starting line-up, en terecht natuurlijk (dat bevestigt ie natuurlijk wel met zijn 7 rbi's).
Rodriguez is geen slechte catcher natuurlijk, maar offensive wel wat minder dan Mauer. Toch vreemd want op 1b wordt met Ortiz wel voor offensive power gekozen.... Niet dat ik het big papi niet gun natuurlijk![]()
een win voor een pitcher is natuurlijk erg afhankelijk van de prestaties van de rest van zijn team.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar bij de pitchers van de AL. Schilling en Beckett hebben 10 wedstrijd gewonnen en zitten er niet bij. Noem mij pitchers met betere cijfers![]()
Beckett verdient niet om bij de All Star game te zijn.Zoals Guard al opmerkte heeft hij 'n veel te hoge ERA.Precies hetzelfde als Freddy Garcia;10 wins maar wel 'n hoge ERA(4.65).Dan verdienen Justin Verlander(10-4,3.13 ERA) en Francisco Liriano(9-1,1.99 ERA) het veel meer.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar bij de pitchers van de AL. Schilling en Beckett hebben 10 wedstrijd gewonnen en zitten er niet bij. Noem mij pitchers met betere cijfers![]()
Daar zullen de Mets zich nou nog achter de oren krabben,dat ze Kazmir ooit getrade hebben voor Victor "I have control issues" Zambranoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:36 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had te snel gereageerd met mijn opmerking over Beckett. Ik schrok net ook van zijn 4.59 era. Red Sox verloren. Scott Kazmir met een shutout. Dan gebruik ik deze ook![]()
Kazmir is een geweldenaar. Nu al 10 wins (en dat bij de Devil Rays). ERA van 3,29 wat steeds verder daalt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:13 schreef Playmaker het volgende:
Kazmir zou de perfecte no.3 starter voor de Mets geweest zijn!
Vier dagen op rij vrij, wat een luxe.quote:
Verlander(10-4,3.13 ERA) vs Haren(6-6,3.53 ERA)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef Guard het volgende:
Vanavond weer wat live wedstrijden op NASN:
Chicago Cubs vs Houston om 20.00
Detroit vs Oakland om 23.00
19-1quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Playmaker het volgende:
Tigers verliezen in extra innings.De Yanks worden hélemaal afgeslacht door de Tribe:19-1![]()
die had ik ook nog gezien, was een mooi punt in de 10e inning. Wel leuk live op NASN. Maar was het eigenlijk geen fout dan dat punt ? die gozer liep zo die man op thuis omverquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Playmaker het volgende:
Tigers verliezen in extra innings.
quote:TAMPA, Fla. -- Manny Ramirez won't play in next week's All-Star Game because of a sore knee, his manager told reporters Tuesday. Major League Baseball, however, has not announced any decision.
"Just not sure why it hasn't been [announced]," Red Sox manager Terry Francona said, according to the Boston Globe. "I know there's been some red tape. It's getting bogged down a little bit."
Ramirez, the leading vote-getter in fan balloting, didn't talk to reporters after the game. He has had a sore knee for much of the season, but has played in 77 of his team's 81 games.
Ramirez missed the All-Star Game in 2003 with a sore hamstring. In 2000, while a member of the Cleveland Indians, he also skipped the game with a hamstring injury.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |