Omdat het poldermodel altijd op van die rare concensus constructies terecht komt .. van allebei de punten net niks. We hebben een links standpunt we hebben een rechts standpunt we gaan door het middenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat heeft het met het poldermodel te maken n00b?
Hmm tja een feest partij vind ik dan ook niks gewoon een partij die harde standpunten durft te nemen zowel links als rechtsquote:
niet goed?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat het poldermodel altijd op van die rare concensus constructies terecht komt .. van allebei de punten net niks. We hebben een links standpunt we hebben een rechts standpunt we gaan door het middenzoals ik zei van beide niks
ook wel halfslachtig
niet!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef Fatality het volgende:
[..]
niet goed?
je mag me uitleggen hoe je zonder concensusconstructies trouwens er tussen in wil zitten
Dat kan dus niet, het is geven en nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niet!!
ik wil er niet tussenin zitten ik wil links en rechts niet midden .. zie ook topic titel. Ik zie vaak dat mensen een goed idee hebben die tegenover elkaar staan. En het midden daartussen raakt kant nog wal. Soms moet je juist uitersten hebben om ergens naartoe te gaan ...
Precies de ene partij geeft het ene standpunt en de andere het andere daarvoor hoef je noch dictatuur nog compromis te hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, het is geven en nemen.
Tenzij we de democratie omver werpen en een dictatuur starten.
hmm maar met de winden meewaaien ben ik ook niet voor ... gewoon standpunten hebben en die wel vasthoudenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Klinkt als D66 die zit toch altijd in het midden en waait met alle winden mee.
Kortom een ideale midden partij die ook naar links en naar rechts kan
Dan probeer je wel twee niet te verenigen partijen met elkaar te mixen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit komt voort uit het feit dat ik goede standpunten in allerlei partijen vind .. ideaal zou voor mij een mengsel tussen VVD en SP zijn ... ongeveer half om half
Exactquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan probeer je wel twee niet te verenigen partijen met elkaar te mixen.
Grappig dat users in de zoektocht naar een niet linkse en niet rechtse partij diezelfde tweedeling wel gebruiken om te zeggen of een "fusie" zou kunnen lukken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan probeer je wel twee niet te verenigen partijen met elkaar te mixen.
Het is misschien makkelijk als je dan aangeeft welke standpunten je zoal goed vindt uit die twee partijprogramma's.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm maar met de winden meewaaien ben ik ook niet voor ... gewoon standpunten hebben en die wel vasthouden
Dit komt voort uit het feit dat ik goede standpunten in allerlei partijen vind .. ideaal zou voor mij een mengsel tussen VVD en SP zijn ... ongeveer half om half
Klopt, ware liberalisme is een utopie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:37 schreef NightH4wk het volgende:
Liberalisme is niet rechts en niet links.
Ik ben een POL n00b dus weet ik alle standpunten niet... kortgezegd ben ik voor een verzorgingstaat en mindere kloof tussen rijk en arm. Maar vind ik wel dat er meer geld naar onderwijs moet. Verder ben ik voor dierproeven en tegen dierenactivisme.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is misschien makkelijk als je dan aangeeft welke standpunten je zoal goed vindt uit die twee partijprogramma's.
Dus gewoon een linkse partij, SP dus. Die zijn deels voor dierproeven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben een POL n00b dus weet ik alle standpunten niet... kortgezegd ben ik voor een verzorgingstaat en mindere kloof tussen rijk en arm. Maar vind ik wel dat er meer geld naar onderwijs moet. Verder ben ik voor dierproeven en tegen dierenactivisme.
om maar een kleine puntjes te noemen
dus een links sociaal beleid zonder alle treehuggers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |