Dat kon nog wel eens lastig wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef Bergie88 het volgende:
modje zet ff pls het goede nummer in de titel
Ik vrees voor je dat dat niet gaat lukken of je moet het even heel lief in FB van C&H vragen/zetten, misschien heb je geluk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef Bergie88 het volgende:
[afbeelding]
[sub]modje zet ff pls het goede nummer in de titel[/sub]
Heeft dit forum geen modje dan, in de andere fora doen ze daar allemaal niet zo moeilijk overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens lastig worden![]()
Onze relatie met het modje is niet echt goed te noemen..... zie vorige topic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Heeft dit forum geen modje dan, in de andere fora doen ze daar allemaal niet zo moeilijk over
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Tokay het volgende:
Maar geef mij Rita Corita maar, met haar is het gezelliger koffiedrinken, denk ik.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Bergie88 het volgende:
.... in de andere fora doen ze daar allemaal niet zo moeilijk over
Ik heb het geprobeerd en anders moet het topic maar snel vol geraden wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat dat niet gaat lukken of je moet het even heel lief in FB van C&H vragen/zetten, misschien heb je geluk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:Ondanks dat ze al een jaar of 7 dood is, denk ik dat ook
Ik lach bij het zien van mijn schoonheid in deez spiegel!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ha!
Ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:16 schreef pyl het volgende:
Is dat Christina Ricci, trouwens?
Rita Verdonk, morgenochtend.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef Bergie88 het volgende:
modje zet ff pls het goede nummer in de titel
wyccie...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is er met Verdonk gebeurd? Ik mis allerlei dingen.
Welkom en wees gewaarschuwd.. Ons modje vindt ons alleen maar lastig en vind dat dit topic enkel is om je postaantallen op te krikkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Heeft dit forum geen modje dan, in de andere fora doen ze daar allemaal niet zo moeilijk over
Ik weet wat er met Hirsi Ali aan de hand is. Maar tijdens dat debat van zonet was ik aan het sporten.quote:
Lilo, van Lilo & Stitch. Leuk hoor.quote:
Koninklijk Besluit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ha! Nu weet ik waar AHA voor staat. Het lichtje is eindelijk gaan branden.
Maar wat is KB?
Nu de naam nogquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Tokay het volgende:
Maar... ik denk dat ik het weet.
Het is dat enge kind dat steeds uit de waterput wil kruipen in die gruwelijke film The Ring.
(Of Ringu, in het Japans.)
Ja, hoor eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:24 schreef Bergie88 het volgende:
Nu de naam nog
Au.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bergie88 het volgende:
Der echte naam en je zal het weten
Ze is alleen maar de voice van Lilo HINTquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef Tokay het volgende:
Okay, Lilo is ook wel de afkorting voor Lindsay Lohan, toch?
Nu tevreden?![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dat is dan zeker de Amerikaanse versie. Die ken ik niet.
Ik snap er helemaal niets meer van!quote:
Wanneer mag ik het zeggen???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets meer van!
Met andere woorden: ik ben verbijsterd.
Nu.quote:
Tineke de Nooij. Of Tineke Vos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |