quote:Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef annoylikethewind het volgende:
.Ik wacht geduldig op de mannenpil![]()
Ja jij mag er ook wel eens aan gelovenquote:
Ik heb een stuk minder last van mijn ongesteldheid met de ring. Normaal had ik voordat het begon best een stevige hoofdpijn. Die heb ik nu niet meer. Alleen af en toe wat buikpijn, maar dat is ook al een stuk minder geworden. Ik heb net twee ringperiodes gehad, en ben nu ongesteld. Qua hoeveelheid maakt het niet zo veel uit bij mij. Het begint wel al als ik mijn ring nog in heb. Maar dat kan er ook aan liggen dat mijn lichaam nog moet wennen. Volgens mij had ik de eerste ongesteldheid na het begin met de ring ook meer last van mijn hoofd en buik. Dus dan is het bij mij minder geworden. Hoop dat het bij jou ook zo is.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:44 schreef Natalie het volgende:
Je bent ook al een tijdje 'aan de ring'. Als je nog steeds zoveel last ervan hebt, dan is het misschien gewoon niet de juiste methode van anticonceptie.
Ik ben er nog maar 1 week mee bezig en hoop bij God dat het snel beter gaat en de bijwerkingen afnemen. Mocht dat niet het geval zijn, dan ga ik er ook niet mee door. Ik pas ervoor om steeds misselijk te zijn en hoofdpijn te hebben. Mocht dat na de periode van gewenning nog steeds mijn dagen verstoren, dan zal ik toch opzoek moeten naar iets anders.
Jammer eigenlijk, want die ring vind ik best praktisch. Je voelt hem niet, je hoeft er maar twee keer per maand aan te denken en pillen slikken is niet nodig meer. Het klinken als alleen maar voordelen.
Soms wens ik dat k er eerder aan begonnen was. Dat ik niet midden in een sollicitatieperiode zat tijdens die pijntjes.
Hij wil niet dieper? Da's vreemd en knap lastig!quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
oh, verdulleme... Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan maar ik erger me rot, hij wil er dus niet goed in! Hij steekt al sinds ik hem indeed een dikke cm uit, waardoor ik er dus steeds 'bovenop zit', om het zo maar te noemen, en hij wil niet dieper! Heb al aardig wat geprobeerd maar hij blijft niet zitten... wat nu??
Ik heb er ook weleens zo eenquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
oh, verdulleme... Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan maar ik erger me rot, hij wil er dus niet goed in! Hij steekt al sinds ik hem indeed een dikke cm uit, waardoor ik er dus steeds 'bovenop zit', om het zo maar te noemen, en hij wil niet dieper! Heb al aardig wat geprobeerd maar hij blijft niet zitten... wat nu??
Hondsberoerd voel ik me niet maar ik denk dat je het de hitte misschien ook mee aan mag rekenen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Natalie het volgende:
Voel me nog steeds hondsberoerd... Als het niet snel beter gaat dan ga ik toch eens denken over mijn andere opties.
Wie weet een combinatie. Echter hier binnen is het helemaal niet warm, gewoon lekker fris, zoals normaal. Dus denk niet dat het veel invloed heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef Pearly het volgende:
[..]
Hondsberoerd voel ik me niet maar ik denk dat je het de hitte misschien ook mee aan mag rekenen?
Da's ook niets... Hele dag loop je te sjouwen met tampons/maandverband.. en zo lang...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:53 schreef Fuente het volgende:
Nou na een ruime week ongesteld zijn (normaal maar 3 a 4 daagjes) is het nu over.. pffff wat een gedoe was dit zeg, hopelijk gebeurt me dit niet weer..
Nou dat scheelt danquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's ook niets... Hele dag loop je te sjouwen met tampons/maandverband.. en zo lang...
Gek genoeg ben ik vaak juist op mijn vrolijkst als ik ongesteld ben
(weet het.. ik ben raar)
Dat heb ik ook, de ene keer bijna niks en de andere keer veel (absoluut gezien niet veel, maar voor mijn doel wel, zeg maar).quote:Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ik zo onregelmatig ongesteld word qua hoeveelheden. De ene maand is het alleen wat bloedverlies en deze keer stroomde ik zo'n beetje overDat is best lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |