abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  maandag 10 juli 2006 @ 16:18:34 #176
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_39693465
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:50 schreef annoylikethewind het volgende:

.Ik wacht geduldig op de mannenpil
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_39697051
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:18 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Ja jij mag er ook wel eens aan geloven Waarom moet de vrouw er voor zorgen

In ieder geval, voor mij is het waarschijnlijk einde verhaal. Mocht ik opeens een vlaag van doorzettingsvermogen krijgen, dan laat ik jullie mijn ervaringen wel weten
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 20:44:37 #178
28442 crew  Celestien
pi_39701474
Je bent ook al een tijdje 'aan de ring'. Als je nog steeds zoveel last ervan hebt, dan is het misschien gewoon niet de juiste methode van anticonceptie.
Ik ben er nog maar 1 week mee bezig en hoop bij God dat het snel beter gaat en de bijwerkingen afnemen. Mocht dat niet het geval zijn, dan ga ik er ook niet mee door. Ik pas ervoor om steeds misselijk te zijn en hoofdpijn te hebben. Mocht dat na de periode van gewenning nog steeds mijn dagen verstoren, dan zal ik toch opzoek moeten naar iets anders.

Jammer eigenlijk, want die ring vind ik best praktisch. Je voelt hem niet, je hoeft er maar twee keer per maand aan te denken en pillen slikken is niet nodig meer. Het klinken als alleen maar voordelen.
Soms wens ik dat k er eerder aan begonnen was. Dat ik niet midden in een sollicitatieperiode zat tijdens die pijntjes.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:37:41 #179
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_39714668
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:44 schreef Natalie het volgende:
Je bent ook al een tijdje 'aan de ring'. Als je nog steeds zoveel last ervan hebt, dan is het misschien gewoon niet de juiste methode van anticonceptie.
Ik ben er nog maar 1 week mee bezig en hoop bij God dat het snel beter gaat en de bijwerkingen afnemen. Mocht dat niet het geval zijn, dan ga ik er ook niet mee door. Ik pas ervoor om steeds misselijk te zijn en hoofdpijn te hebben. Mocht dat na de periode van gewenning nog steeds mijn dagen verstoren, dan zal ik toch opzoek moeten naar iets anders.

Jammer eigenlijk, want die ring vind ik best praktisch. Je voelt hem niet, je hoeft er maar twee keer per maand aan te denken en pillen slikken is niet nodig meer. Het klinken als alleen maar voordelen.
Soms wens ik dat k er eerder aan begonnen was. Dat ik niet midden in een sollicitatieperiode zat tijdens die pijntjes.
Ik heb een stuk minder last van mijn ongesteldheid met de ring. Normaal had ik voordat het begon best een stevige hoofdpijn. Die heb ik nu niet meer. Alleen af en toe wat buikpijn, maar dat is ook al een stuk minder geworden. Ik heb net twee ringperiodes gehad, en ben nu ongesteld. Qua hoeveelheid maakt het niet zo veel uit bij mij. Het begint wel al als ik mijn ring nog in heb. Maar dat kan er ook aan liggen dat mijn lichaam nog moet wennen. Volgens mij had ik de eerste ongesteldheid na het begin met de ring ook meer last van mijn hoofd en buik. Dus dan is het bij mij minder geworden. Hoop dat het bij jou ook zo is.
Niks moet, niksen mag.
pi_39714747
Goed dat je even in dit topic post Nouky, moet zo mijn ring vervangen, was het bijna vergeten. Al twijfel ik nog of ik hem zal vervangen of dat ik ongesteld zal worden... het wordt wel heet deze week, dan is het niet fijn om je ziek te voelen... Hm, vervangen dan maar.
Overigens heb ik wel last van migraine, maar ik merk weinig verschil van de heftigheid met de pil of de ring. Ik schijn (al weet ik dat zelf niet meer zo goed, maar dat staat in het huisartsdossier) dat ik al vanaf het moment dat ik kon praten zo nu en dan over heftige koppijn klaagde. Ik denk ook niet dat daar bij mij iets aan te doen is, ook niet dat hormonale anticonceptie dat meer of minder maakt.

Wat ik me trouwens afvraag, algemeen vraagje hier: gebruiken jullie de ring met als hoofdreden anticonceptie, of gebruiken jullie het om andere redenen?

Ik gebruik hem vooral om mijn menstruatie te regelen, maar nog meer om mijn klachten tijdens de mesntruatie te verzachten. Dat ik ook nog eens beschermd ben tegen zwangerschappen is voor mij mooi meegenomen, maar ik zou het ook niet erg vinden als dat niet zo zou zijn.
I had a signature once. It was awful.
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 10:04:40 #181
28442 crew  Celestien
pi_39715223
Ik gebruik hem hoofzakelijk om mijn menstruatie te regelen. Die liep niet helemaal supers. Als tweede reden ter bescherming tegen zwangerschap. Heb toch een vriend en je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Ondanks de problemen rondom mijn mensturatie (tussentijdse vloeiing etc) had ik er niet veel last van. Ik zat wat sneller op de kast en voelde me niet zo lekker, maar was nooit echt misselijk. Dat ben ik sinds in die ring gebruikt wel.
Ik hoop dat het op den duur ook minder wordt, zoals Nouky beschrijft
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:05:50 #182
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_39729659
Ik gebruik hem puur als anti conceptie en stel mijn ontrekkingsbloeding lekker 2 maanden uit. Hrlijk!!

Weet je! Ik heb de ring er afgelopen woensdag uitgehaald maar het is dan zo raar dat ik weer met mnd-verband en tampons moet gaan lopen zeulen. Dat gebruik ik nog z weinig dat het gek is als het weer eens zo ver is.
Sterker nog !! Ik voel me een week lang zo kaaL ook!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_39745385
oh, verdulleme... Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan maar ik erger me rot, hij wil er dus niet goed in! Hij steekt al sinds ik hem indeed een dikke cm uit, waardoor ik er dus steeds 'bovenop zit', om het zo maar te noemen, en hij wil niet dieper! Heb al aardig wat geprobeerd maar hij blijft niet zitten... wat nu??
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 09:57:12 #184
28442 crew  Celestien
pi_39745463
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
oh, verdulleme... Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan maar ik erger me rot, hij wil er dus niet goed in! Hij steekt al sinds ik hem indeed een dikke cm uit, waardoor ik er dus steeds 'bovenop zit', om het zo maar te noemen, en hij wil niet dieper! Heb al aardig wat geprobeerd maar hij blijft niet zitten... wat nu??
Hij wil niet dieper? Da's vreemd en knap lastig!
Ging het eerder wel goed, met de vorige ring?
- Jonna Jinton
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 juli 2006 @ 09:59:31 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39745517
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb er ook weleens zo een Ik leg er dan een knoopje in en schuif hem naar binnen. Soms vouwt ie dan vanzelf weer uit, soms blijft hij gewoon als knoop zitten zeg maar. Het lijkt wel of sommige ringen alleen maar in de lengte willen liggen, niet in de breedte.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39746500
Al mijn vorige ringen zaten goed. Alles behalve diep, maar wel net 100% erin, dus ze lagen precies voor de ingang, maar deze lijkt gewoon niet te willen, hoe ik ook wroet en duw (gezellige details op de ochtend )
In de breedte liggen ze trouwens bij mij sowieso nooit. Maar Rewimo, wat voor knoop leg jij erin dan? Kan me er niet echt een voorstelling bij maken om er een knoop in te krijgen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 juli 2006 @ 10:53:12 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39746777
De ring een slag draaien in het midden en de ene lus door de andere halen, dan aantrekken. Een schuifknoop als het ware
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39747367
Ahja... Ik heb net onder de douche nog wat staan klooien, en ik heb nu de ring in een achtje gedraaid en dubbelgevouwen, zodat je gewoon twee kleine rondjes hebt, en hem er zo ingedaan. Nu zit hij wel goed. Volgende keer zal ik jouw truucje eens proberen, dat klinkt ook wel handig. Dank voor de tip!
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:11:32 #189
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_39761074
Gewoon om je baarmoedermond heenslaan... dan zit 'ie (iig bij mij) diep genoeg om niet naar buiten te piepen. Dat lijkt me echt irritant.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 juli 2006 @ 18:16:41 #190
68600 Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_39761184
wat ook wel wil helpen is ff met jezelf spelen
je vagina zorgt er dan voor dat hij wat dieper is en dan blijft hij makkelijker zitten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_39762708
Heb gisteravond nog lol gehad met mijn vriend, maar ook dat helpt niet. Ik heb hem nu al twee keer gedraaid erin gedaan, maar het werkt niet, hij blijft er steeds weer uit steken, ik word er echt helemaal gek van... Echt vervelend, ik heb hem nu een jaar en heb het nog nooit zo heftig gehad... Nouja, we zullen zien wat hij deze maand allemaal van plan is
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:16:06 #192
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_39762755
yeps ... Ynske heeft gelijk. Als je je clitoris stimuleert trekt je baarmoeder mond op, waardoor de ring omhoog gaat. Maar de boel zakt ook weer terug op den duur

maar dat achtje werkt bij mij dus niet zoeperzazke.
Weet je hoe ik het doe sinds ik dat 2 jaar geleden eens heb meegemaakt dat ie niet lekker zit ?
Ik zorg ervoor dat de 'lasnaad' van de ring ( je kan zien waar hij aan elkaar gemaakt is ), ALTIJD naar boven zit.
Sindsdien heb ik dat nooit meer gehad dat ie eruit piept.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 13:56:52 #193
28442 crew  Celestien
pi_39787285
Voel me nog steeds hondsberoerd... Als het niet snel beter gaat dan ga ik toch eens denken over mijn andere opties.
- Jonna Jinton
pi_39787387
De ring zit nu geloof ik weer er echt in, heb er geen last meer van gehad. Maar ik voel me helemaal niet lekker afgelopen dagen, ben al 3 dagen vreselijk misselijk, buikpijntjes... Tis zo gek dat ik vanochtend zelfs al een zwangerschapstest gedaan heb, die negatief bleek gelukkig...
Zal dat trucje met de lasnaad volgende keer probere pearly
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:54:53 #195
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_39794902
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Natalie het volgende:
Voel me nog steeds hondsberoerd... Als het niet snel beter gaat dan ga ik toch eens denken over mijn andere opties.
Hondsberoerd voel ik me niet maar ik denk dat je het de hitte misschien ook mee aan mag rekenen?
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 18:33:00 #196
28442 crew  Celestien
pi_39795685
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:54 schreef Pearly het volgende:

[..]

Hondsberoerd voel ik me niet maar ik denk dat je het de hitte misschien ook mee aan mag rekenen?
Wie weet een combinatie. Echter hier binnen is het helemaal niet warm, gewoon lekker fris, zoals normaal. Dus denk niet dat het veel invloed heeft.
- Jonna Jinton
pi_39797750
Nou na een ruime week ongesteld zijn (normaal maar 3 a 4 daagjes) is het nu over.. pffff wat een gedoe was dit zeg, hopelijk gebeurt me dit niet weer..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator donderdag 13 juli 2006 @ 20:42:37 #198
28442 crew  Celestien
pi_39799439
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:53 schreef Fuente het volgende:
Nou na een ruime week ongesteld zijn (normaal maar 3 a 4 daagjes) is het nu over.. pffff wat een gedoe was dit zeg, hopelijk gebeurt me dit niet weer..
Da's ook niets... Hele dag loop je te sjouwen met tampons/maandverband.. en zo lang...

Gek genoeg ben ik vaak juist op mijn vrolijkst als ik ongesteld ben
(weet het.. ik ben raar)
- Jonna Jinton
pi_39801689
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef Natalie het volgende:

[..]

Da's ook niets... Hele dag loop je te sjouwen met tampons/maandverband.. en zo lang...

Gek genoeg ben ik vaak juist op mijn vrolijkst als ik ongesteld ben
(weet het.. ik ben raar)
Nou dat scheelt dan Ik wordt megachagerijnig en krijg zo'n rottig opgeblazen gevoel.
En als het nou gewoon menstruatie was, maar het was een soort van doorbraakbloeding, met dezelfde verschijnselen als een menstruatie en dan nog langer ook grrrrr
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_39803832
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ik zo onregelmatig ongesteld word qua hoeveelheden. De ene maand is het alleen wat bloedverlies en deze keer stroomde ik zo'n beetje over Dat is best lastig.
Dat heb ik ook, de ene keer bijna niks en de andere keer veel (absoluut gezien niet veel, maar voor mijn doel wel, zeg maar).

Ik zit er wel over te denken ermee te stoppen. Mijn libido is sinds ik aan de hormonen zit eigenlijk niet meer wat het zonder ooit was (lang geleden ). Wel beter dan met de pil, maar niet ideaal. Punt is alleen dat ik niet echt andere opties heb, voor mijn gevoel dan...
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')