Gamedemon is een man die zegt waar het op staat, zonder te dollen maar met grappen ende grollen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
kut hippie, slotje
Mijn klasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:02 schreef taart het volgende:
hehe
http://www.nclinc.org/alumni__1999-2000.htm
Ik weet het zeker, 95% is maagd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:02 schreef taart het volgende:
hehe
http://www.nclinc.org/alumni__1999-2000.htm
Er missen nog een paar kutsusers ja maar gelukkig zijn er nog steeds geen kwaliteitsusers in het topic gearriveerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat alle kutusers en Gamedemon zich al gemeld hebben, nu de toffe users nog.
Nu vraag ik me serieus af in welk hokje je mij stopt danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie dat alle kutusers en Gamedemon zich al gemeld hebben, nu de toffe users nog.
Present.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
nu de toffe users nog.
je avatar is te groot : 105.86 KBquote:
Nee hoor, maar als dat wel zo zou zijn had dat alsnog geen invloed op mijn humeur. Maar wat is jouw excuus?quote:
Ik mag toch zeker wel even mezelf verdedigenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef pkwarts het volgende:
Zeg, laat die posts eens in het vorige topic en laten we weer over vrolijkere zaken praten.
Oh, cheer up meight!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel even mezelf verdedigenJezus wat een stel vrolijkheden zijn jullie zeg.
![]()
fap.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef taart het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)13-inch-MacBook.html
MacBook
En daar ben je zo blij mee omdat....quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Rofl kwam deze foto op GAF tegen
[afbeelding]
DAT IS BORIS VAN DE GAMEKINGS JAquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
En daar ben je zo blij mee omdat....
Ik bedoel leuk hoor, een foto van een meneer. Fapse.
quote:
Pussydeluxe?quote:Op woensdag 17 mei 2006 03:28 schreef MMaRsu het volgende:
K ga overigens maar eens slapen zo denk ik, heb morgenmiddag alweer een date in Utrecht met een vriendin van me
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Goedemorgen Laniboekje.Ik heb a.s. vrijdag examen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:43 schreef taart het volgende:
jep. wiskunde.
same herequote:Op woensdag 17 mei 2006 09:56 schreef taart het volgende:
-wiskunde
-scheikunde
-natuurkunde
-biologie
-economie
-nederlands
-engels...
WiB1quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wiskunde..
Succes er maar mee. De mensen die eindexamen doen, welke vakken hebben die allemaal?
B12?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Goedemorgen Laniboekje.Ik heb a.s. vrijdag examen
Jup, logisch nadenk vak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:00 schreef mordradead het volgende:
Economie is echt zo simpel hetenminste Economie 1 dan
neequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:07 schreef mordradead het volgende:
Jullie hebben zeker een examen meer dan ik?
Of waren het er 4...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:19 schreef InsertCredit het volgende:
Owja 3 jaar geleden alweer.
Sterkte allemaal![]()
Jezusquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:29 schreef philipnorth het volgende:
pffft examen middelbare school....da's alweer 10 jaar geleden...
29 jaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:33 schreef mordradead het volgende:
Geboortedatum: 1977-01-09
Wat een ouwe lul zeg.
Bejaard en nog een gamer. Wat wil je nog meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:33 schreef mordradead het volgende:
Wat een ouwe lul zeg.
Een uitkeringquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bejaard en nog een gamer. Wat wil je nog meer
Werken is leuker. Kan je meer spellen kopenquote:
eenschquote:
Dan heb je geen tijd meer om die spellen te spelenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Werken is leuker. Kan je meer spellen kopen
Zolang je maar niks hoeft te doen om geld te krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:39 schreef philipnorth het volgende:
[..]
eensch
Of pensioen
Ja ik ben zo oud ja....zo voel ik me soms ook wel
Maar ja, gamen houdt je jong he.
Zelf dingen verzinnen om de dag door te komen kan ook leuk zijn, desnoods ga je vrijwilligers werk doen voor een paar uurtjes per dag, zolang je die uitkering/pensioen maar binnenkomtquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef philipnorth het volgende:
Was dat maar waarMoet er helaas veel te veel voor doen (en laten)
Maar ja, beter dan de hele dag niks doen is het wel.
En het is ook wel leuk, nuttig etc
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:02 schreef Morthill het volgende:
Ugh, moet. Was weer 05.00 voor ik ging slapen en de gast die bij mij bleef overnachten moest al om 11.00 op college zijn >_<
wel lachu, gisteravond tot iets van 4.15 bij een studiegenootje blijven hangen met een man of 10. Haar huisgenoot was alleen stom, maar dan ook echt stomdronken. Die moest dus vervolgens naar zijn kamer gebracht worden, met 3 man en die gast kreeg het nog voor elkaar om van de trap te flikkerenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:23 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
[..]
Soms is het leven zwaar..
Is dat ergens uit te zetten ofzo, erg irritant....quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:33 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zie het ook hoor, capibar.... Ineens avatars erbij :/
Nee, dat posten ze zelfquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef capibar het volgende:
[..]
Is dat ergens uit te zetten ofzo, erg irritant....
quote:
Hiiiiiiiiihihihhihihihihihihiquote:
Kap nou eens met die afbeeldingen in je quotes te zettenquote:
Dat kan ik zelf ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat Chanty die resizen tot icon rayman! Dat is echt iets voor jou
Als je Chanty lief aankijkt en het vraagt doet ze het wel.
Ja mooi he, het symbolieert precies wat er door mijn hoofd heen gaat als ik aan WIWIwiwiWIIIiiiiWWWWWWWWWWWWIiiiwiwiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!11!!1!!!!1!1 ! ! ! !1!!!11!!111!11!!!! denk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf ookMaar ik ben blij met me avatar nu
![]()
Sure.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
Hou ALSJEBLIEFT op met dat tyfus irritante avatar gequote.![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:02 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Sure.
Ben het zelf ook moe.
Verveelde me een alleen beetje deze vroege morgen na 18 uur slaap![]()
Zo zeg, wat boeiend..quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:02 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Sure.
Ben het zelf ook moe.
Verveelde me een alleen beetje deze vroege morgen na 18 uur slaap![]()
Wordquote:
Klopt, safari zuigt, ik moest over op de oude layout, omdat safari die nieuwe niet goed weergaf, nu ben ik firefox maar weer gaan gebruiken, maar ben ik inmiddels weer gewend aan de oude layoutquote:
Alsof ik altijd chago ben... En 2 mensen noem ik geen 'iedereen'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef peristilius het volgende:
Waarom loopt Chanty of all people iedereen uit te maken voor chagrijn?
Ja, I know, late reactie, maar ben tijdje offline geweest.
Ja.quote:
Okee, alle belangrijke mensen dan.quote:En 2 mensen noem ik geen 'iedereen'.
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Okee, alle belangrijke mensen dan.
Geil hoor, nu ga ik weer leren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond.
Je bent me er eentje mordra.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hoe dans je stiekem met iemand?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dus je slaat hem eerst vanachteren(anders ziet ie je) knock-out en dan ga je met hem dansen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kunt diegene eerst knock out slaan.
Zoiets.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je slaat hem eerst vanachteren(anders ziet ie je) knock-out en dan ga je met hem dansen?
Gewoon get down boogie terwijl die anderen denken dat je aaleen danst en dat schurkt andere tegen meisje aan maar jij weet eigenlijk dat jij funky.quote:
Of degene die er naast zit, of degene die je als laatst open hebt gehad. Bij mij iig degene die er naast zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Klopt, safari zuigt, ik moest over op de oude layout, omdat safari die nieuwe niet goed weergaf, nu ben ik firefox maar weer gaan gebruiken, maar ben ik inmiddels weer gewend aan de oude layout.
Die gebruik ik nogsteeds trouwens.
Tabs in safari slaat ook nergens op, als je een tab sluit lijkt het wel of safari een willekeurige tab kiest om te openen.
En in safari zit het sluitknopje op de tabs zelf, inplaats van helemaal rechts in de tabbar.
Kan er ook een ban komen op MSN/Breezah taal in GAM?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef capibar het volgende:
[..]
Gewoon get down boogie terwijl die anderen denken dat je aaleen danst en dat schurkt andere tegen meisje aan maar jij weet eigenlijk dat jij funky.
Nu ik hem zo teruglees begrijp ik er ook geen hol vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Kan er ook een ban komen op MSN/Breezah taal in GAM?
Ik snap deze zin echt voor de helft
Tot hier lukt hetquote:Gewoon get down boogie terwijl die anderen denken dat je aaleen danst
Safari is het enige kloteproduct dat apple tot nu toe heeft gemaakt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of degene die er naast zit, of degene die je als laatst open hebt gehad. Bij mij iig degene die er naast zit.
En appeltje + w voor het sluiten van een tab
LIES!!! ALL LIES!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Safari is het enige kloteproduct dat apple tot nu toe heeft gemaakt.
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:28 schreef taart het volgende:
[..]
ben je nu aan het sparen voor een MacBook
De grap is zo slecht dat ie best leuk isquote:
Dat was inderdaad mijn PI.quote:
Als het goed is krijg ik er een van mijn ouders als ik slaag, hehehehehehehehEHHEhehehEH!11!quote:
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef capibar het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik er een van mijn ouders als ik slaag, hehehehehehehehEHHEhehehEH!11!.
Vraag het in het SSBB topic zou ik zeggen, of kijk er even rond, staat er geheid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:32 schreef capibar het volgende:
Ohja, even gamenurderig doen, waar kan ik DE trailer van super smash bros voor de wii ( de eerste keer dat ik die naam serieus gebruik, het staat echt niet:') ) kan downloaden?
Ik krijg gewoon een laptop, relaxed dat het verplicht is voor mijn studie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef capibar het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik er een van mijn ouders als ik slaag, hehehehehehehehEHHEhehehEH!11!.
Zoeken = moeitequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vraag het in het SSBB topic zou ik zeggen, of kijk er even rond, staat er geheid.
Agh ja, het was je avond niet waard zullen we maar zeggen. Maar gekeken naar de teams en seizoenen is de kampioen wel terecht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef peristilius het volgende:
Barca wint Champions League.
Maar door die kutscheids kon Bergkamp niet eens meespelen in zijn afscheidswedstrijd.De wedstrijd was sowieso niet leuk doordat Arsenal nu alleen op de eigen helft speelde.
Ja, maar toch zonde, de finale van de CL hoort zo'n beetje de mooiste wedstrijd van het jaar te zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh ja, het was je avond niet waard zullen we maar zeggen. Maar gekeken naar de teams en seizoenen is de kampioen wel terecht.
Agh, we hebben het WK gelukkig nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, maar toch zonde, de finale van de CL hoort zo'n beetje de mooiste wedstrijd van het jaar te zijn.
Gelukkig wel, en ik kan er de hele tijd van genieten door mijn lange vakantie na de examens.quote:
Tis midden in mijn tentamenperiodequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gelukkig wel, en ik kan er de hele tijd van genieten door mijn lange vakantie na de examens.
Flauw.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef Roolio het volgende:
Kut ben ik helemaal vergeten om in dit topic van mn nieuwe kliekje te posten..![]()
Mijn computer blijft hangen in de bios. Dan moet je hem wegsturen.
Ja, maar jij bent PSV fan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond de CL final nog best entertaining hoorTuurlijk verpest de scheids het wel een beetje, maar doordat Arsenal voorkwam en Barca echt moest komen vond ik de slotfase uitermate vermakelijk
Over de trek van Zuid-Afrikaanse Pimpelmeesjes naar Nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:39 schreef MacGreagor het volgende:
Waar gaat dit topic over ?
En?quote:
cd /quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:49 schreef Morthill het volgende:
Goede morgen allemaal. Vandaag lekker bijgeslapen van mijn slaaptekort van gisteren. Dadelijk lekker naar de faculteit om de rest van de middag achter mijn computer met Linux te leren omgaan.
HOI ROYquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi!
juist ja.quote:
Ik zie het al helemaal voor me, Lani achter dat ratje aan sprinten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik heb mijn nacht gespendeerd aan het vangen van een ratje dat nog zo snel en dun is dat ze overal tussendoor kan racen. Om half 4 had ik haar.
![]()
cd / gaat naar de root van de directory structuur (c:\ dus)quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
juist ja.
(wat doet cd / dan, ik bedoel cd gaat naar je home directory en cd .. een directory lager)
Ik lag eerder helemaal op de grond. Te wachten totdat ze voorbij zou racen. Niets hielp.. snoepjes niet, lief tegen der praten niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, Lani achter dat ratje aan sprinten.
ik heb helemaal geen toegang tot de rootquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Tain het volgende:
[..]
cd / gaat naar de root van de directory structuur (c:\ dus)
neequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
THOMAS!!111
Jij gaat met ons mee op vakantie, potverredorie!![]()
spamquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
WoW is vanaf volgende maand 29,95 bij de Dynabyte trouwens
kudspelquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
WoW is vanaf volgende maand 29,95 bij de Dynabyte trouwens
"Als lokaas gebruikt" hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik lag eerder helemaal op de grond. Te wachten totdat ze voorbij zou racen. Niets hielp.. snoepjes niet, lief tegen der praten niet.
Toen heb ik een andere rat bruut wakker gemaakt en gebruikt als lokaas. Dat hielp wel erg goedIk geloof echter dat de andere rat er niet zo blij mee was
![]()
Rat vastpakken, beetje vooruit duwen zodat de ander hem ziet en wachten tot de ander bij 'het lokaas' komt spelen/snuffelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
"Als lokaas gebruikt" hoe moet ik dat voor me zien?
Pauper uit-de-baarmoeder-gerukte-kutte-kind.quote:
het ei was er eerder. Dinosaurussen waren er vóór kippen, en die legden eieren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik ben er zojuist achtergekomen dat de kip er eerder was dan het ei, nu kan ik snachts weer slapen
nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het ei was er eerder. Dinosaurussen waren er vóór kippen, en die legden eieren.
wiiquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef Egamer het volgende:
[..]
Pauper uit-de-baarmoeder-gerukte-kutte-kind.
wel, kijk Jurassic Park maarquote:
Je wilt me gewoon een kut film laten aanschaffen, daar trap ik niet in paupertjequote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef Egamer het volgende:
[..]
Pauper uit-de-baarmoeder-gerukte-kutte-kind.
Hij is nog een WoW junk zeg maarquote:
Tja, je moet slim zijn het met zulke beesten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Rat vastpakken, beetje vooruit duwen zodat de ander hem ziet en wachten tot de ander bij 'het lokaas' komt spelen/snuffelen.
Tactiek he?![]()
das fucking napoleon dynamitequote:
PSV fans geven blijkbaar toch al niet zoveel om mooie wedstrijden.quote:
Wie was er ook weer kampioen geworden?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
PSV fans geven blijkbaar toch al niet zoveel om mooie wedstrijden.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie was er ook weer kampioen geworden?Wat interesseert het me nou dat niet iedereen het mooi voetbal vindt?
Wij hebben 5 keer de schaal gewonnen in 7 jaar tijd
Ik kijk voetbal voor de mooie wedstrijd, niet om mijn eigen ego te strelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie was er ook weer kampioen geworden?Wat interesseert het me nou dat niet iedereen het mooi voetbal vindt?
Wij hebben 5 keer de schaal gewonnen in 7 jaar tijd
Voor de neutrale supporter kan het succes van PSV weleens saai worden ja, elk jaar hetzelfde, winnen, winnen en nog eens winnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal voor de mooie wedstrijd, niet om mijn eigen ego te strelen.
Ze moeten toch 1 of ander excuus hebben om altijd te laat te zijn met patches/uitbreidingenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom bouwen ze trouwens zulke dansjes in WoW?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor de neutrale supporter kan het succes van PSV weleens saai worden ja, elk jaar hetzelfde, winnen, winnen en nog eens winnen
en geen tech-support bieden, en de website plat laten gaan, en trage servers, etc etcquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze moeten toch 1 of ander excuus hebben om altijd te laat te zijn met patches/uitbreidingen
Probeer het uit naast het gordijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef capibar het volgende:
Zeg, ik ben nu wierrook aan het branden he (kamer meurt als de tiefus), wat zal er gebeuren als ik er deo overheen spuit?
Op kamp gingen ze deo in de fik steken, zoeen grote steekvlam, en toen gooiden ze het in het vuur, iedereen wegrennen enzo, niks gebeurde heheheheh....
Jij begrijpt het Roy niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, PSV winnen is ongeveer hetzelfde als Griekenland winnen, maar dan helaas wat vaker.
De wedstrijden zijn gewoon haast nooit interessant.
Ik heb luxaflexquote:
Op schootquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef capibar het volgende:
Sorry, jongens, mijn paard zat net achter mijn computer, ik heb hem eraf geschopt.
Tom Hanks = RUKquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:22 schreef Chanty87 het volgende:
The DaVinci Code = TOF.
W00t nu moet ik helemaal Blood Elf wordenquote:
Z'n beste rol: Forest Gump.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga je schamen! Tom Hanks is geniaal mèn![]()
Nee, hij heeft INGELOGT OP MIJN ACCOUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!!!!!!!1!quote:
The Green Mile?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Z'n beste rol: Forest Gump.
Nuff sed.
Wat nou nuff sed, het kost volgens mij best veel moeite om een geloofwaardige josti neer te zetten, dat JIJ dat niet zo bijzonder vindt is een andere zaak.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Z'n beste rol: Forest Gump.
Nuff sed.
TGM was toch pr0n, ik bedoel, ik zag de hele tijd die grote negert.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
The Green Mile?
Cast Away?
'Nuff said.
Dat is vin diesel, en harrison ford kan ook alleen maar moeilijk kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:30 schreef SocialDisorder het volgende:
hij speelt in elke film bijna dezelfde rol!
Serieus, Tom Hanks is de meest overrated acteur van het moment.
Vergelijk zijn josti eens met Edward Norton in The Score, of met Sean Penn in I Am Sam.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:28 schreef capibar het volgende:
[..]
Wat nou nuff sed, het kost volgens mij best veel moeite om een geloofwaardige josti neer te zetten, dat JIJ dat niet zo bijzonder vindt is een andere zaak.
Vin Diesel is niet overrated, Vin Diesel is amper ratedquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat is vin diesel, en harrison ford kan ook alleen maar moeilijk kijken.
The score heb ik niet gezien, maar Sean Penn was ook erg goed, ietsje beter dan Tom Hanks, maar Tom hanks was nogsteeds niet slecht.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vergelijk zijn josti eens met Edward Norton in The Score, of met Sean Penn in I Am Sam.
Ze hadden Jack Bauer in pitch black moeten gooien, dan was het tenminste nog geloofwaardig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef peristilius het volgende:
Philidelphia was briljant, You've Got Mail is een kutfilm, maar ik begrijp je punt.
Vin Diesel is trouwens tof in Pitch Black.
Geen idee waar het over gaat, maar mijn antwoord is "bier"quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef mordradead het volgende:
Komt er net zo'n kutkakhoer uit de staat zeuren over dat iemand zand heeft neergedumpt dat de auto van een of andere pauper die een garagebox heeft niet voor de garage kan zetten.
Opbokken mijn atnwoord op dit gezijk was:
"oke, prima"
Maak eens begrijpelijke zinnen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef mordradead het volgende:
Komt er net zo'n kutkakhoer uit de staat zeuren over dat iemand zand heeft neergedumpt dat de auto van een of andere pauper die een garagebox heeft niet voor de garage kan zetten.
Opbokken mijn atnwoord op dit gezijk was:
"oke, prima"
Vin Diesel is de bom voor hersenloze actiefilms (Fast & Furious, Pitch Black, Chronicles of Riddick, XXX), maar een echte acteur kun je hem met alle geweld van de wereld niet noemen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:39 schreef peristilius het volgende:
Philidelphia was briljant, You've Got Mail is een kutfilm, maar ik begrijp je punt.
Vin Diesel is trouwens tof in Pitch Black.
XXX was echt ongelofelijk kut, na you got served een van de slechtste films die ik gezien heb (of was het nou xxx 2? ) maargoed, was Edward Norton nou die gijs uit American history X?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Vin Diesel is de bom voor hersenloze actiefilms (Fast & Furious, Pitch Black, Chronicles of Riddick, XXX), maar een echte acteur kun je hem met alle geweld van de wereld niet noemen.
Beste acteurs van dit moment vind ik nog steeds Brad Pitt, Johnny Depp en Edward Norton.
Fight club moet ik nogsteeds zien,en mr&mrs smith vermijd ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
please, Fight Club was bril-fucking-jant! Mr & Mrs Smith was zeker wel goed te pruimen, niet in de laatste plaats door mevr A. Jolie.
In Snatch was hij ook fantastisch.
Eigenlijk elke film. Troy uitgezonderd.
Yup, die gast die die negert z'n hoofd in tweeën trapt...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
XXX was echt ongelofelijk kut, na you got served een van de slechtste films die ik gezien heb (of was het nou xxx 2? ) maargoed, was Edward Norton nou die gijs uit American history X?
scheur dr kapot en laat dr vent kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef mordradead het volgende:
WEL GODVERDOMME
Die kuthoer komt weer langs, nu met haar man. Ik schijn haar geintimideerd te hebben
Wij zaten hem in de klas te kijken, toen waren die vmbo kneusjes wel even stilquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, die gast die die negert z'n hoofd in tweeën trapt...
Maar wtf heb je nou gedaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:53 schreef mordradead het volgende:
WEL GODVERDOMME
Die kuthoer komt weer langs, nu met haar man. Ik schijn haar geintimideerd te hebben
Ik heb gister de collector' s edition gescoord van scarface, en pulp fiction. Die heb ik al 2 keer gezien, maargoed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Twelve Menkeys![]()
die vergat ik helemaal! Ik zit nog steeds te wachten tot de Collector's Edition daar nog eens van uit komt.
iets met een zandkasteel en een garagebox.....quote:
Friesland is ziek, wedden dat ze binnenkort een eigen afscheidingsbeweging beginnen, met bomaanslagen enzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
iets met een zandkasteel en een garagebox.....
Friesland he? Gebrek aan een echt strand.
En dan roepen ze allemaal:quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:02 schreef capibar het volgende:
[..]
Friesland is ziek, wedden dat ze binnenkort een eigen afscheidingsbeweging beginnen, met bomaanslagen enzo.
die sekte heet "Het Vaticaan"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef capibar het volgende:
Ik had gisteren trouwens een docu gezien over een christelijke sekte die bomaanslagen pleegde op abortusklinieken enz. dat is ook ziek.
Nee, The church of Israel ofzo, ze zeiden ook dat Joden voort zijn gekomen door een slippertje tussen maria en satan, en dat negers afstammelingen zijn van kain, en dat ze daarom dood moetenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die sekte heet "Het Vaticaan"?
Friesland is ook een sekte.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
En dan roepen ze allemaal:
"nasjonaaale"
dat is fries
Geef bier dan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef mordradead het volgende:
Oke ik zal het even opsommen:
-mijn ouwelui laten de tuin zo opnieuw bestaten enzo, daarom heeft de stratenmaker alsvast wat zand gedumpt ergens in de staat
-blijkbaar ligt er een stukje voor iemand z'n garage... want voor de paupers uit de straat zjin er garages die in een rijtje staan dus een los rijtje garages
-nu zit die wannabe kak/snob hoer te zeuren dat er geen auto kan staan
-ik maak haar duidelijk dat er in de hele straat voldoende parkeerkplekken zjin voor een extra 20 automobielen
-zij gaat doorzeuren
-ik zeg, "oke, prima" en doe de deur maar dicht
Dat was een echte friezin, dat kon je zo zien.
don't get me started about xXx²quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
XXX was echt ongelofelijk kut, na you got served een van de slechtste films die ik gezien heb (of was het nou xxx 2? ) maargoed, was Edward Norton nou die gijs uit American history X?
Ik was een tijd weg... de beste tijd uit mijn leven en nu heb ik de taak op mij gekregen om een einde te maken aan het friesche verzet! Een moeilijk en ondankbare taak maarja ik doe het graag voor jullie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:09 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom ga je dan ook in Friesland wonen?
ik snap dat niet. Je kan er geboren zijn, daar kun je niets aan doen, maar daarna kun je toch gewoon verhuizen?
THANKSquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik was een tijd weg... de beste tijd uit mijn leven en nu heb ik de taak op mij gekregen om een einde te maken aan het friesche verzet! Een moeilijk en ondankbare taak maarja ik doe het graag voor jullie.
Hmm, maar uit de bijbel blijkt heel duidelijk dat christenen afstammen van joden, hoe verklaren ze dat dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:05 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee, The church of Israel ofzo, ze zeiden ook dat Joden voort zijn gekomen door een slippertje tussen maria en satan, en dat negers afstammelingen zijn van kain, en dat ze daarom dood moeten.
Ik noteer je mailadres, speel deze informatie niet door! Dit is zeer gevoelige informatie en zou mij m'n leven kunnen kosten zou het uitlekken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
THANKS
als je hulp nodig hebt; ik heb nog wat zelfmoordterroristen in m'n wijk. Geef me een adres en ik zal wel vertellen dat ze daar de Deense cartoons als behang hebben.
Geen idee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, maar uit de bijbel blijkt heel duidelijk dat christenen afstammen van joden, hoe verklaren ze dat dan?
ik zal het niemand vertellen, blijft tussen ons.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik noteer je mailadres, speel deze informatie niet door! Dit is zeer gevoelige informatie en zou mij m'n leven kunnen kosten zou het uitlekken!
EEN TRUC VAN DE DUIVEL!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, maar uit de bijbel blijkt heel duidelijk dat christenen afstammen van joden, hoe verklaren ze dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
EEN TRUC VAN DE DUIVEL!!!Het zijn dan ook echt van die inteelt hillbilly' s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vader van die kinderen is trouwens pedofiel![]()
k.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:40 schreef taart het volgende:
wiskunde eindexamen B1 2005-I is kinderspel
b12 2005-1 ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:40 schreef taart het volgende:
wiskunde eindexamen B1 2005-I is kinderspel
bier van mordraquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Wat krijgen we als je geen 10 haalt?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
John Travolta
Pulp Fiction.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |