Jij hebt gisteren een punt gegeven aan iemand met een Zweedse Gus Van Santquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef Sokolsky het volgende:
hey, hij heeft er 9 in één post staan. Dan zet ik er de volgende keer 30 neer.

Ook al goed, het maakt me allemaal niet zo veel uit hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Sokolsky het volgende:
Oké RR, we plaatsen allebei een screenshot en degene die beide titels in één post zet krijgt de twee punten, akkoord?

Oh, zo!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik ook meedoen om de punten dan?
Ik bedoelde dit eigenlijk als nieuwe vraag, alleen dan met twee vraagstellers.

Bij HH heb ik me niet verveeld (ik vond 'm best vermakelijk), maar slecht is ie dus écht wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hudson Hawk en Spice World zijn niet zo slecht als soms wordt beweerd, zelfs Spice World niet.

Ja. En dus cwk +2.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef cwk het volgende:
my god! is dat pret-a-porter?

Nee, dat kwam niet door je hint. Ik dacht namelijk in eerste instantie French Connection, en toen Chinatown.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef cwk het volgende:
Oei te grote hintHelemaal correctemundo wyccie +2
quote:* Butterfly
* Train
* Roommate

quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
The Butterfly Effect ligt vast te veel voor de hand?

Geen HPquote:Factual errors: Ischemic myocardiopathy is not a rare disease. In fact, is one of the most frequent heart diseases.

Dat is Kevin Costner, krijg ik ook een puntje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Sokolsky het volgende:
Riget voldoet volgens mij ook aan de voorwaarden, maar die bedoel je vast niet. Oh nee, geen vlinder.
Hoe heet dat ding met Richard Gere? Eh... Dragonfly? Nee, da's een libelle. En dat is ook niet eens met Richard Gere. Hm. Laat ik maar wat anders gaan doen.

Ik weet ook niet waar die vandaan komt. Waarschijnlijk een tatoeage op één van de lijken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ja, daar zit weer geen vlinder in. Geloof ik. Vond 't eigenlijk niet zo interessant.

Faust van Goethe?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:12 schreef Sokolsky het volgende:
En hij speelt in deze film Mephisto.

Neen, dit is die film waarbij sommige mensen in slaap vallen, kijk maar:quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Sokolsky het volgende:
Is dit La Regle du Jeu van Renoir? Die ook La Grande Illusion en La Bete Humaine maakte?

quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, dan is het El Angel Exterminador van Luis Buñuel, die ook La Charme Discret de la Bourgeoisie en Viridiana maakte.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |