je wordt gebruikt hier...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Toch Veel Personen die ik heb bedacht.
Hot Shotsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:20 schreef flyguy het volgende:
omdat ik er volgens mij 25 heb zal ik maar vast een nieuwe vraag droppen:
welke film? ps tinypic doet het weer
[afbeelding]
Ow sorry, nee. Van je Hot Shots plaatje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:29 schreef flyguy het volgende:
shrek 1 en 2
austin powers
austin powers the spy who shagged me
ap gold member
wayne's world 1 en 2
boogie nights?
club 54
the cat in the hat
view form the top
lastigoops kut
dacht me avatar........
dolle_hond had sowieso nog een paar open plekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij had dolle_hond 'm juist, want Gus Van Sant is nog steeds geen Zweed.
In dit geval ben je gek.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:36 schreef cwk het volgende:
das toch leslie nielsen? of ben ik nou gek
Hij heeft er maar liefst 29quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:38 schreef flyguy het volgende:
[..]
dolle_hond had sowieso nog een paar open plekken
ps nog even geedit na dat ik er nog 1 van dolle_hond had gestolen dus klopt nu als het goed is wel...
als je het zo bekijkt dan bekijk ik het verkeerd en kan ik niet tellenquote:
het is inderdaad Robocop cwk +2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:50 schreef cwk het volgende:
Peter Weller natuurlijk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Ik moet aan The Score denken.
+2 wegens DPquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef cwk het volgende:
Dan denkje dat goed. Schultze gets the blues. dyvonvbaal +1![]()
morgen nog maar es goed zoeken danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef cwk het volgende:
Bij elke van leest kan je hem kopen. En anders via van leest online.
nope sorry verkeerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef cwk het volgende:
A beautiful mind?
de punten zijn voor u : Dolle Hond +2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef dolle_hond het volgende:
proof?
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Failan?
Die is juist. Sokolsky +2quote:
dan wordt t iig tijd dat je die winnaars van t Polen-tournament s gaat kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:32 schreef Sokolsky het volgende:
Of het moet iets Pools zijn, maar dan had d_h 'm wel geweten. De andere tournamentwinnaars heb ik wel gezien.
komt me wel bekend voor, maar wat was t ook weerquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ik dacht trouwens dat 'ie meteen geraden zou worden, het eerste plaatje is tamelijk karakteristiek.
ik hoop elke avond dat ik online ben, dat er een nieuw topic komt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef Patch het volgende:
wat is de puntenstand eigenlijk?
Heb je me al ingehaald DH ?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef California het volgende:
Onibaba, volgens mij?
Ja, eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef Sokolsky het volgende:California +2
(is het trouwens nog niet wat vroeg voor jou?)
#2.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:09 schreef Sokolsky het volgende:
Christopher Lee
Lee: 258 and counting.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:12 schreef cwk het volgende:
Logischerwijs zoeken we acteurs die
C) Tyfus veel films hebben gemaakt
Dat is twee (op #3). Nicholson vinden we pas op 124. Samuel Jackson eentje hoger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:18 schreef flyguy het volgende:
dennis hopper
0quote:
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:19 schreef wyccie het volgende:
Is het erg als ik die hele Rod Steiger niet eens ken?
Idd het is een soort van oorlogsfilm. Maar geen FMJ of Dogsoldiers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dan toch maar een oorlogsfilm a la Full Metal Jacket ofzo?
En we maken met zijn allen een vreugdedansje voor SoK.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Coast Guard?
Ik meen me alleen te herinneren dat QT er niet bij zat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Euhm, ik ga het mezelf maar makkelijk maken. Er werd hier ooit een tournament georganiseerd om te achterhalen wie de beste regisseur is volgens (FTR-)Fokkers.
Geef me de namen van 8 kwartfinalisten (zonder in het topic te kijken).
Dus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik meen me alleen te herinneren dat QT er niet bij zat.
Paar gokjes.
David Lynch
Steven Spielberg
Peter Jackson
Stanley Kubrick
Hitchcock
Drie correct.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef RuneRose het volgende:
^8
Kurosawa
Kubrick
Hitchcock
Fellini
Leone
Tarantino
Lynch
3.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kubrick
Scorsese
Hitchcock
Tarantino
Kurosawa
Ozu
Lang
Coppola
4.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:09 schreef RuneRose het volgende:
Kurosawa
Kubrick
Hitchcock
Fellini
Leone
Tarantino
Lynch
Scorsese
Ingmar Bergman
Spielberg
Nope.quote:
Tarr verloor van Sjon Carpenter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:17 schreef Sokolsky het volgende:
Laat ik eens gokken:
Tarr
Tarkovsky
Kurosawa
Kubrick
Lynch
Scorsese
Wilder
Polanski
Geen broertjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:20 schreef victorinox het volgende:
Tarkovsky
Kurosawa
Kubrick
Lynch
Scorsese
Wilder
Polanski
Wachowski bros
Geen Loach. Hij kegelde ook Chan-wook Park eruit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:24 schreef RuneRose het volgende:
Ken Loach misschien?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef RuneRose het volgende:
Ridley Scott!
quote:
Ja, dat wilde ik dus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef RuneRose het volgende:
Tarkovsky
Kurosawa
Kubrick
Lynch
Scorsese
Wilder
Polanski
Lang
Scott (ridley)
Dus.
Jij hebt gisteren een punt gegeven aan iemand met een Zweedse Gus Van Santquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef Sokolsky het volgende:
hey, hij heeft er 9 in één post staan. Dan zet ik er de volgende keer 30 neer.
Ook al goed, het maakt me allemaal niet zo veel uit hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Sokolsky het volgende:
Oké RR, we plaatsen allebei een screenshot en degene die beide titels in één post zet krijgt de twee punten, akkoord?
Oh, zo!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik ook meedoen om de punten dan?
Ik bedoelde dit eigenlijk als nieuwe vraag, alleen dan met twee vraagstellers.
Bij HH heb ik me niet verveeld (ik vond 'm best vermakelijk), maar slecht is ie dus écht wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hudson Hawk en Spice World zijn niet zo slecht als soms wordt beweerd, zelfs Spice World niet.
Ja. En dus cwk +2.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:53 schreef cwk het volgende:
my god! is dat pret-a-porter?
Nee, dat kwam niet door je hint. Ik dacht namelijk in eerste instantie French Connection, en toen Chinatown.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef cwk het volgende:
Oei te grote hintHelemaal correctemundo wyccie +2
quote:* Butterfly
* Train
* Roommate
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
The Butterfly Effect ligt vast te veel voor de hand?
Geen HPquote:Factual errors: Ischemic myocardiopathy is not a rare disease. In fact, is one of the most frequent heart diseases.
Dat is Kevin Costner, krijg ik ook een puntje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef Sokolsky het volgende:
Riget voldoet volgens mij ook aan de voorwaarden, maar die bedoel je vast niet. Oh nee, geen vlinder.
Hoe heet dat ding met Richard Gere? Eh... Dragonfly? Nee, da's een libelle. En dat is ook niet eens met Richard Gere. Hm. Laat ik maar wat anders gaan doen.
Ik weet ook niet waar die vandaan komt. Waarschijnlijk een tatoeage op één van de lijken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ja, daar zit weer geen vlinder in. Geloof ik. Vond 't eigenlijk niet zo interessant.
Faust van Goethe?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:12 schreef Sokolsky het volgende:
En hij speelt in deze film Mephisto.
Neen, dit is die film waarbij sommige mensen in slaap vallen, kijk maar:quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Sokolsky het volgende:
Is dit La Regle du Jeu van Renoir? Die ook La Grande Illusion en La Bete Humaine maakte?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:44 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, dan is het El Angel Exterminador van Luis Buñuel, die ook La Charme Discret de la Bourgeoisie en Viridiana maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |