abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:30:34 #151
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_37936869
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef cwk het volgende:

[..]

Hmmm ja en wapens en dergelijke ook heb ik begrepen. Maar daarmee kom je nooit in de buurt van hoofdprijzen voor die FPS tournaments.
Ja maar daar gaat ook echt belachelijk veel geld in om. Gelukkig wordt Johnathan Wendel vereerd als game-God en wordt het daarom aangemoedigd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:34:21 #152
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37937017
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef ivosnivo het volgende:
Keer verhaal gelezen in de nieuwe revu ofzo of panorama. Over sukkels die dat spel speelden, allemaal oerlelijk of moddervet en hebben zelf totaal geen leven . En denken dan stoer te zijn in zo'n spelletje, omdat ze zelf niks hebben
Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.
pi_37937561
Ben 2 weken geleden met WoW gekapt, vond er geen reet meer aan. Zit nu een beetje op de xbox360 te kloten soms, kan ik stukken makkelijker mee stoppen. Nadeel van WoW is gewoon dat je er veel tijd in MOET steken, anders kan je beter stoppen.
Hoi
pi_37938247
Mijn broer ook , hij moet eens een baan gaan zoeken , hij zit de hele dag op WoW heeft geen opleiding,geen werk en doet niets kost alleen maar geld hij is verdomme 21en voert geen flikker uit ,ik kan nog beter een zwerver in huis halen, als het een hond was geweest had de overheid hem nog liever eergister laten inslapen
Het tuig kan alleen maar over mana en ninjaloots? praten en heeft enorme schulden bij alles en iedereen
Ik haat WoW.
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_37938415
Gamers .
9 van de 10 is contact gestoord, doet niets aan uiterlijke verzorging en praten enkel met andere gamers over dat verdomde kut spelletje en daar stoor ik me aan.

Als ik ouder van zo'n kind was zou die een trap onder zijn reet krijgen met de opdracht zich eens in de echte wereld te laten gelden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_37938576
Hou op over ouders .. mijn moeder stimuleert het alleen maar door de 2de woonkamer om te bouwen als nationaal game-hok met 3 computers waardoor iedere dag minstens 3 andere mede WoW junks zitten te lannen , op het moment dat ze ooit zou beginnen over huur betalen , of kostgeld voor eten ect. word mijn broer agressief en begint die zich te gedragen als een kleuter...
Dus mijn moeder geeft elke keer maar toe zo zwak als ze is , en nu woon ik samen met broerlief + WoW rattenaanhangsel.
[=[_]=]
pi_37940530
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:45 schreef ivosnivo het volgende:
Keer verhaal gelezen in de nieuwe revu ofzo of panorama. Over sukkels die dat spel speelden, allemaal oerlelijk of moddervet en hebben zelf totaal geen leven . En denken dan stoer te zijn in zo'n spelletje, omdat ze zelf niks hebben
Altijd die standaart kut reacties.

Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.

Klopt het een beetje?

komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.

Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
  donderdag 18 mei 2006 @ 05:32:33 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37940537
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef Schubbekut het volgende:
Hou op over ouders .. mijn moeder stimuleert het alleen maar door de 2de woonkamer om te bouwen als nationaal game-hok met 3 computers waardoor iedere dag minstens 3 andere mede WoW junks zitten te lannen , op het moment dat ze ooit zou beginnen over huur betalen , of kostgeld voor eten ect. word mijn broer agressief en begint die zich te gedragen als een kleuter...
Dus mijn moeder geeft elke keer maar toe zo zwak als ze is , en nu woon ik samen met broerlief + WoW rattenaanhangsel.
DIt is een geintje hoop ik?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 18 mei 2006 @ 08:05:53 #159
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_37940906
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 05:32 schreef popolon het volgende:
Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 18 mei 2006 @ 08:55:24 #160
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_37941412
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat soort verhalen hoor je steeds meer van mensen. WoW is een van de meest verslavende computerspelen ooit gefabriceerd.... tis jammer dat mensen op zo'n manier echt hun toekomst vergallen.
Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.
Krekker is de bom!
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:04:38 #161
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_37941563
bij ons op school ook af en toe hele verhalen over WOW.
Ja jonge mijn paladin heeft zeker veel mana. Ja like i care.
Vorige keer zat ik zo aan project te werken, zegt zon WOW gast tegen mij: "ik heb een filmpje gemaakt van gisteren we gingen vechten tegen een draak". Ik kijk zo, was die gast 30min constant iedereen aan het healen. WTF je betaald zoveel euro per maand om iedereen te healen. Wordt dokter ofzo
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:09:43 #162
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37941666
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gamers .
9 van de 10 is contact gestoord, doet niets aan uiterlijke verzorging en praten enkel met andere gamers over dat verdomde kut spelletje en daar stoor ik me aan.

Als ik ouder van zo'n kind was zou die een trap onder zijn reet krijgen met de opdracht zich eens in de echte wereld te laten gelden.
Amen Jij snapt het. Beetje een spelletje in vluchten.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zonder WoW was haar broer vast geen stap verder. WoW lijkt me geen oorzaak van zijn niets uitvoeren, eerder een gevolg van zijn mentaliteit.
Kan ik me voorstellen, zelfde als dat aktie films geen agressie oid hoeven op te wekken.
pi_37941692
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 05:32 schreef popolon het volgende:

[..]

nee , was het maar zo dan had ik geen tegenzin om het weekend thuis door te brengen i.v.m WoWende stoners die tot 4 uur snachts (of het hele weekend) mijn huis terroriseren .
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 08:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo , hiervoor speelde hij gewoon Warcraft , Dota ofzo? Hiervoor was het al een nietsnut zonder werk,opleiding ect. Alleendat WoW heeft hem nog extra doen kelderen
[=[_]=]
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:15:18 #164
140141 ivosnivo
pi_37941775
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Takje het volgende:

[..]

Tsja, de een vindt het leuk om een spelletje te spelen, de ander loopt de hele dag te powerliften. Het nut van dat laatste ontgaat me helemaal.
Ja mij ook, neem dan dat eerste dan kun je tenminste trots zijn op jezelf als je heel goed bent.
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 05:14 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Altijd die standaart kut reacties.

Ik zie een gespierd iemand in jou avatar, zal jij wel zijn, je lijkt op een body-builder, en zover ik weet zijn 9 van de 10 bodybuilders zo dom als wat, hieruit kan ik dus concluderen dat jij ook dom bent.

Klopt het een beetje?

komop zeg, ik speel wow en heb zelfs 3 lvl60! (oh nee een nerd!)
Hiernaast heb ik een hobby die veel tijd in neemt, en een sociaal leven. Ik zie er niet uit als een zwerver, onderhoud mezelf goed, en ben meer buiten dan dat ik binnen ben.

Flikker toch op met die standaard kut opmerkingen, dat voegt niets toe aan dit topic.
Dat kereltje in me avator is me neef. Hij is vet goed bezig met trainen man.
Toch voel je je wel een beetje aangevallen heb ik het idee, is nergens goed voor joh. Misschien kun je je frustraties er lekker uitgamen?
  donderdag 18 mei 2006 @ 09:17:45 #165
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_37941818
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef Schubbekut het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo , hiervoor speelde hij gewoon Warcraft , Dota ofzo? Hiervoor was het al een nietsnut zonder werk,opleiding ect. Alleendat WoW heeft hem nog extra doen kelderen
Triest zeg....
Als ik jou was zou ik hem de deur uit schoppen, en zeggen dat hij pas terug mag komen als hij werk heeft.
pi_37942122
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:17 schreef capibar het volgende:

[..]

Triest zeg....
Als ik jou was zou ik hem de deur uit schoppen, en zeggen dat hij pas terug mag komen als hij werk heeft.
Als het mijn huis was graag , maar mijn moeder heeft in haar hoofd gehaald dat ze juist het hele computer gebeuren moet stimuleren ?(waar ze dat vandaan heeft) , wat het eigenlijk is , ze durft hem niet te confronteren zwakzinnig schaap dat ze is...
Heeft iemand nog een kamer te huur in Utrecht ?
[=[_]=]
pi_37942215
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:34 schreef Takje het volgende:

[..]

Behalve dat je van powerliften/sporten gezond word , jezelf beter voelt en daarmee je omgeving positief beinvloed .
Een spelletje spelen uit zich vaak genoeg in ongewassen gamers die 3 nachten achter elkaar leven op chips cola en wiet/bier , om het sociaal-isolement niet te vergeten en gewoon ontzettend bleek mager en ongezond zijn ...
[=[_]=]
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:05:46 #168
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37942524
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja mij ook, neem dan dat eerste dan kun je tenminste trots zijn op jezelf als je heel goed bent.
[..]

Dat kereltje in me avator is me neef. Hij is vet goed bezig met trainen man.
Toch voel je je wel een beetje aangevallen heb ik het idee, is nergens goed voor joh. Misschien kun je je frustraties er lekker uitgamen?
Haha hiermee onderstreep je zijn sarcartische opmerking alleen maar!

Kijk, het is gewoon niet zo maatschappelijk geaccepteerd om gamen als hobby te hebben. Maar je bent wel stoer als je 20 uur per week in de sportschool te vinden bent?! Beide hobby's zijn helemaal niet slecht zolang het maar niet overdrijft.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:24:31 #169
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_37944733
Idd maar ik ken zowel sportes als gamers die bruut overdrijven
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_37946118
collega van mij speelt dat ook. Wil hij altijd per se gelijk weg wanneer hij klaar is niet even 5 minuutjes blijven om iets af te maken ofzo nee want er moet gewow worden. Echt te ziek is dat.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:05:14 #171
140141 ivosnivo
pi_37946188
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:24 schreef Gewoonik het volgende:
Idd maar ik ken zowel sportes als gamers die bruut overdrijven
Idd sommige darters drinken wel heel erg veel bier om zich te kunnen concentreren.
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:06:37 #172
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37946238
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:05 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Idd sommige darters drinken wel heel erg veel bier om zich te kunnen concentreren.
en sommige sporters spuiten wel erg veel zooi erin om hun ego omhoog te houden
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:10:14 #173
140141 ivosnivo
pi_37946355
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:06 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

en sommige sporters spuiten wel erg veel zooi erin om hun ego omhoog te houden
Ja onbegrijpelijk, met alle risico's van dien. Ik snap ze ook niet, me neef traint dan ook al 9 jaar clean.
pi_37946998
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef ivosnivo het volgende:
me neef traint dan ook al 9 jaar clean.
En Maradonna heeft nooit coke gebruikt

Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:43:53 #175
140141 ivosnivo
pi_37947479
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En Maradonna heeft nooit coke gebruikt

Dan zou ik toch maar es een ahrtig woordje met je neef gaan praten...
Verkapt een-brede-man-is-er-met-me-meisje-vandoor-gegaan-post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')