Idd, alleen die maandelijkse kosten he...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef Salvad0R het volgende:
world of warcraft is niet cool .
De rechte world is stoerder.
En alweer moet ik je gelijk geven.. gaat ook meer om het idee ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ach...reken maar uit hoeveel uur je hebt gespeeld tegen de wat je ervoor hebt betaald.
Ik vind games a 49,99 ook erg duur, maar achteraf als je bekijkt hoeveel tijd je erin hebt gestoken...
Topentertainment voor een absurd lage prijs.
In mijn geval:
- Vampire Masquerade (PC)
- allerlei console RPG's
- BF1942 (PC)
Natuurlijk vis ik mijn games nog steeds uit de budgetback, aangezien ik toch nooit aan de systeemeisen voldoet, wanneer het spel 49,99 kost.![]()
Bekend probleem. Ik heb wat maten die helemaal weg zijn van Oblivion (oid). Houden ze hun bek maar niet over dicht... zwaar irritant, vooral tijdens het stappen. Dan haak je in op een gesprek en hebben ze het over wat een 'pimpy Diedra zwaard met dikke betovering' ze nou weer hebben gevonden. En dan beledigd/verbaasd reageren als ik ze voor nerd uitmaak en wijs op de mokkels die rondlopen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:02 schreef Panzer het volgende:
Hoe herkenbaar... Alleen dan in mijn vriendengroep, gewoonweg kansloos,
blablabla... bla
Ik ga het niet spelen ook... tijdsverspillings...![]()
True.quote:Op woensdag 17 mei 2006 04:24 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Bekend probleem. Ik heb wat maten die helemaal weg zijn van Oblivion (oid). Houden ze hun bek maar niet over dicht... zwaar irritant, vooral tijdens het stappen. Dan haak je in op een gesprek en hebben ze het over wat een 'pimpy Diedra zwaard met dikke betovering' ze nou weer hebben gevonden. En dan beledigd/verbaasd reageren als ik ze voor nerd uitmaak en wijs op de mokkels die rondlopen.![]()
Met 2 uur per dag bouw je toch geen respect op bij de WoW-scenequote:Op woensdag 17 mei 2006 08:12 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
True.
Ik speel ook WoW, maar omdat het na m'n werk, m'n vriendin en de rest van m'n sociale leven komt,
beperk ik me tot 2 uur per dag.
Dat kost moeite maar houd de lol er wel in.
Beetje zelfdiscipline is tegenwoordig teveel gevraagd geloof ik
Lijkt me nu niet iets waar je trots op zou moeten zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met 2 uur per dag bouw je toch geen respect op bij de WoW-scene.
!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Daarmee kun je één maand (volgens mij) dat spel spelen, + je moet dat spel ook nog kopen...
Nou, wees maar trots op jezelf.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef Camplo het volgende:
Blij dat ik zo'n stomme spellen niet meer speel. Enige wat ik ooit nog eens doe op internet tegenwoordig is een spelletje gratis pokeren met de kans om 0.02/0.03/0.05 dollarCENT te verdienen.
That's all
Misschien krijgt ie wel een enorm fijn tintelend gevoel tussen zn benen als ie zn dollarcenten wint.quote:
Volgens mij heb ik dat ook op TV gezien. Maar hij verkondigde ook dat hij zich fijner voelde online in WOW dan irl. Ja, dat kon je ook wel zien aan z'n uiterlijk. Natuurlijk ga je gepest worden als je erbij loopt als een zwerver.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:23 schreef 4.2Quattro het volgende:
WoW is zo'n sneu spel. Er was laatst nog een kereltje op TV dat 8 uur per dag speelde en zonder schroom wist te verkondigen dat hij eigenlijk geen vrienden had.
Die game mogen ze met zulke mensen erbij in een kuil gooien, ongebluste kalk erop en wachten tot het gaat regenen.
Kan ik die nog terugkijken op uitzendinggemist.nl ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:53 schreef Takje het volgende:
Ja, dat was die docu van de VPRO. Heel jammer dat ze zo'n eenzijdig beeld schetsten van de gemiddelde WoW speler. Met alles is het natuurlijk zo dat je het niet moet overdrijven. Niet achterlijk veel Warcraft doen, niet achterlijk veel televisie kijken, niet achterlijk veel sporten, niet achterlijk veel zuipen, etcetera. Met het spel zelf is echt niks mis en je kunt het prima combineren met een sociaal leven ernaast. Ligt aan jezelf.
Heb ik ook twee jaar lang fanatiek gespeeldquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat tot een jaar geleden elke vrije minuut Neverwinter Nights online te spelenHad op gegeven moment wél 17 lvl 40 characters op mn favoriete server
Een stuk goedkoper dan uitgaan, dus als je het kan betalen en je hebt plezier, waarom niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:03 schreef Ashram het volgende:
[..]
Ach...reken maar uit hoeveel uur je hebt gespeeld tegen de wat je ervoor hebt betaald.
Wat dat betreft stond er onlangs een heel wat beter artikel in het NRC.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:53 schreef Takje het volgende:
Ja, dat was die docu van de VPRO. Heel jammer dat ze zo'n eenzijdig beeld schetsten van de gemiddelde WoW speler. Met alles is het natuurlijk zo dat je het niet moet overdrijven. Niet achterlijk veel Warcraft doen, niet achterlijk veel televisie kijken, niet achterlijk veel sporten, niet achterlijk veel zuipen, etcetera. Met het spel zelf is echt niks mis en je kunt het prima combineren met een sociaal leven ernaast. Ligt aan jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |