Daarmee kun je één maand (volgens mij) dat spel spelen, + je moet dat spel ook nog kopen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
Wat is in godsnaam WoW? Prepaid cards? Kun je er mee bellen of zo?
World Of Warcraft.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:19 schreef Sleutelboss het volgende:
Wat is in godsnaam WoW? Prepaid cards? Kun je er mee bellen of zo?
{Edit) nu lees is ik een spel? Voor je mobiel?(edit)
lol, ik heb ooit een korte verslaving gehad, 10 uur per dag freelancer spelen, zelfde idee als wow, duurde een week ofzo, gelukkig had ik toen via een gozer de routes om zo snel mogenlijk het beste schip te kopen met de beste wapens dus toen ik eenmaal oppermachtig was(quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:20 schreef fratsman het volgende:
Bleek en een bril, en mijn collega greep meteen een WoW-card...
Cry more...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Mijn broer speel tegenwoordig niet anders. Hij zit de hele dag achter de pc met zijn WW trekkende kop waar hij nu net een maandje in zit.
Het enige wat ik de hele dag te horen krijg gaat over WOW alsof het mij iets intereseert.
En het erge van alles is dat mijn pc naar de tering is en mijn school spul dus bij hem op de pc moet doen. Waar hij me dan uiteraard met zeer veel tegenzin of gewoon niet achter laat omdat hij nog ff 20K honor points moet hebben ofzo.
Ik ben er stront ziek van.
Zonet ook. Ik moet nog even wat afmaken voor morgen dus kruip na het eten gelijk achter de computer zodat ik vanaaf even lekker kan chillen. Komt meneer met de melding dat we de afspraak hadden gemaakt dat hij vanavond achter de pc zou, dit was meer een melding vanmorgen vroeg toen ik om 8:15 de deur achter me dicht trok om weer naar school te gaan.
Ik dus wtf ik ben vandaag de hele dag weg geweest en vraag aan hem wat hij gedaan dan? Meld meneer even dat hij vandaag de hele dag achter wow heeft gezeten en er even uit is geweest om boodschappen te doen vandaag en om voordat ik thuis kwam even eten te koken (wat btw niet te haggen was). Dus niet echt druk.
Maar met veel dreigen is het me gelukt om hem tot 7 uur te claimen.
De lul ga toch werken man![]()
We wonen trouwens samen in een flatje.
Een leven, DAT NIET!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef Ashram het volgende:
Zo'n broertje heb ik ook, maar dan met 3 lvl60 characters of zo en nog een paar onderweg.
Ambitieus, DAT WEL!
Poosje gespeeld, was het ook zo weer zatquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:45 schreef Danny_Ramone het volgende:
Zo te horen heb ik niks gemist.
Met af en toe een spelletjes spelen is niets mis, maar dat WoW heeft me nooit kunnen boeien.
Vreemd genoeg weet ik dat nog ermee te combineren ook!quote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef Ashram het volgende:
[..]
Vreemd genoeg weet ik dat nog ermee te combineren ook!![]()
Hij heeft een LEVEN!!!
Maar geen slaap...![]()
Ach...reken maar uit hoeveel uur je hebt gespeeld tegen de wat je ervoor hebt betaald.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef IFASS het volgende:
[..]
Poosje gespeeld, was het ook zo weer zat![]()
(zonde van m'n geld achteraf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |