Ik snap niet dat er mensen uren lang aan het kanaal naar een dobber zitten te staren. Er zijn zoveel andere dingen waar je je tijd nuttig aan kan besteden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef AcidBurner het volgende:
Kan echt aan mij liggen, maar ik snap de lol niet van dat spel. hak hak hak... dood... hak hak hak Firebolt dood ... uhm en ? ... echt mijn genre niet en veel te complex naar mijn zin... ik wil ontspanen als ik game niet heel de tijd moeten nadennken dat ik nog naar de smidse moet voor mijn pakkie en naar de dit en dat voor voedsel... je broertje heeft dringend een leven nodig. WoW is BROL
Dat geeft niet hoor, in jouw wereld ben ik vast de outcastquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef heijnen het volgende:
[..]
oke hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ja ja ik lach je uit sorry!
ivosnivo![]()
whatever. als je niet mee-eet, thuisblijft of anderszins allerlei normale activiteiten laat schieten om een computerspelletje te spelen, ben je gewoon een contactgestoorde nerd, basta.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verschil met offline spelen is dat je online-gamen in groepsverband doet. De games zelf dicteren hier verder niks bij. Wanneer je dus samen met een groep een 'missie' begint, zou je dit kunnen vergelijken met in teamverband een sport beoefenen. En ook dan is het niet gangbaar dat mensen midden tijdens een spannende wedstrijd zeggen "sorry ik ga even eten". Kun je mij uitleggen waarom dit bij een online spel raarder zou zijn dan bij elk willekeurig een ander spel dat als hobby in teamverband wordt uitgeoefend? Het is menseigen om jouw team niet in de steek te laten.
Uiteraard wel jammer dat sommigen (en dan vooral de pubertjes) niet beseffen dat ze ook voor hun online gaming hobby zullen moeten plannen (net zoals zij, of eigenlijk vaker hun ouders dit doen mbt hun voetbal clubje). Dit voorkomt dat zij midden in een 'missie' ruzie krijgen met hun pappie en mammie omdat ze niet willen komen eten, of midden in een 'missie' opeens de groep in de steek moeten laten vanwege het avond eten.
Geldt dat dat ook voor mensen die naar een:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef punchdrunk het volgende:
whatever. als je niet mee-eet, thuisblijft of anderszins allerlei normale activiteiten laat schieten om een computerspelletje te spelen, ben je gewoon een contactgestoorde nerd, basta.
Nee, dit zijn sociale activiteiten met mensen in het echtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geldt dat dat ook voor mensen die naar een:
1. Opel Corsa-fans meeting gaan?
2. Met de motorclub gaan toeren?
3. postzegelverzamelingevenement gaan?
4. wedstrijd van hun voetbaclub gaan?
etc.
Veel mensen spelen met vrienden dus dat komt ongeveer op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee, dit zijn sociale activiteiten met mensen in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |