dat kan je niet bij jezelfquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
FapFapFapFap.
Op de MacBook spec-page staat onder het kopje "beeldscherm" simpelweg dat het glossy is. Er staat niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen het witte en het zwarte model.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:26 schreef Type-R het volgende:
glossy scherm is alleen op dat zwarte model.
Anders zou het racisme zijn!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op de MacBook spec-page staat onder het kopje "beeldscherm" simpelweg dat het glossy is. Er staat niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen het witte en het zwarte model.
quote:
Maar daar zie ik de MacBook niet tussen staan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leuk voor je!
Maar wat heb ik er aan?![]()
Ik ga hem kopen via de Postbankshop denk ik. Scheelt toch weer íets
Die van mij niet, ik heb de laatste 12 inchquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind hem netjes geworden hoor
Die specs voor maar ¤1099![]()
Mijn PB15 1.33 word wel steeds minder waard zo zeg
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar daar zie ik de MacBook niet tussen staan?
Jawel hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar daar zie ik de MacBook niet tussen staan?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Trouwens..wat is er met Verdonk aan de hand dan..?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Trouwens..wat is er met Verdonk aan de hand dan..?
De laatste revisies schijnen geen zeurende piep meer te hebben. Ze worden nog wel warm, maar dat kun je eventueel zelf oplossen door de koelpasta goed aan te brengen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar over Macs:
Hoe is het tegenwoordig eigenlijk met de kinderziektes van de MacBook Pro ?
Dat wordt ook mijn configuratie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:14 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Hmm, ik heb toch liever 2x512 en 80GB ipv de superdrive en dat beetje extra processor.
DVD-branderquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is een superdrive eigenlijk precies ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |