Alle modellen zijn daarnaast voorzien vanquote:Breedbeeldscherm van 13,3 inch
Resolutie van 1280 x 800 pixels
1,83-GHz Intel Core Duo 1
512 MB (2 SO-DIMM?s van 256 MB)
60-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm 2
Combo drive (dvd-rom, cd-rw)
en het shared video geheugen.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:01 schreef Aaargh! het volgende:
Jammer van het glossy scherm
Met deze spec voor een MacBook wel ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De 12" PB is nu in ieder geval wel 'exit'....
Helaas niet meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
NOFI hoor, maar openen we voor alle nieuwe modellen laptops van Dell ook een apart topic?
Er is toch een centraal Apple topic?
Gelukkig was ik nog op tijd.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De 12" PB is nu in ieder geval wel 'exit'....
Oh ok, nevermind danquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Helaas niet meer![]()
Vandaar dat ik dit maar ff probeerde: soort open sollicitatie om de SC wellicht op korte termijn weer open te krijgen.![]()
ERgens vermoed ik wel dat ze geleerd hebben van hun MBP probleempjes...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:25 schreef Spyronius het volgende:
Echt heel mooi ding, die 2GHz was wel een verrassing, vind alleen het verschil tussen een witte en een zwarte qua prijs een beetje te veel, maar goed met studenten korting, valt hij toch weer binnen m'n budget
Maar goed eerst maar even de user reviews afwachten, hopelijk heeft deze niet zoals z'n grote broertje last van hitte problemen en vervelende whines.
Blijft toch een hoop geld en wil niet zoveel geld uitgeven aan een half product.
Alsof een vergelijkbare PééCéé goedkoper is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef Jarno het volgende:
"Instapmodel" van 1100 euro. Tuuuuuuuuurlijk. En daarvoor slechts 512 (2x256) krijgen ook..
Ik heb al veel mensen de prijzen van Apple zien vergelijken met producten van bv. Dell met dezelfde specs en uit die vergelijking komt vrijwel altijd dat het elkaar weinig ontloopt in prijs.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef Jarno het volgende:
"Instapmodel" van 1100 euro. Tuuuuuuuuurlijk. En daarvoor slechts 512 (2x256) krijgen ook..
Dat niet, maar ik vind dat er wel erg makkelijk gesproken wordt over een notebookje van 'maar' 1100 euro. Alsof je een halfje bruin haalt bij de Appie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof een vergelijkbare PééCéé goedkoper is.
Tja, het is niet duur, maar natuurlijk wel veel geld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind dat er wel erg makkelijk gesproken wordt over een notebookje van 'maar' 1100 euro. Alsof je een halfje bruin haalt bij de Appie.
Ja, ziet dr alleen niet zo geil uit..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof een vergelijkbare PééCéé goedkoper is.
Op een MacBook kun je óók Windows draaien. Je kunt het zelfs met de afstandsbediening kiezen. En je kunt er naast Normaal ook een Super OS op draaien. Dat klinkt als de zoveelste fanboy, maar onthoud dat die mensen ook redenen hebben om fan te zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ja, ziet dr alleen niet zo geil uit..
voordeel van een PC is dat je er wel gewoon een normaal OS op kan draaien
Ik denk dat je heel hard moet zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ja, maar Linux/FreeBSD zijn lang niet zo gebruiksvriendelijk als Mac OS X.quote:voordeel van een PC is dat je er wel gewoon een normaal OS op kan draaien
Nooit gehoord van Bootcamp? En ik vind OS X een stuk normaler dan Windows hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:41 schreef VeerMans het volgende:
[..]
voordeel van een PC is dat je er wel gewoon een normaal OS op kan draaien
Goed planquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Q. het volgende:
Yes! Tijd om te sparen!
Dat is niet helemaal waar. Enkele weken geleden heb ik bij Dell een laptop geconfigureerd met een X1400 (256MB) videokaart, 1024 MB ram en een 1,83 GHZ Core Duo, voor beneden ¤1000,-. En dan had ie ook nog een DVD-brander. Maar ja, op design wint Apple het uiteraard (weer).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb al veel mensen de prijzen van Apple zien vergelijken met producten van bv. Dell met dezelfde specs en uit die vergelijking komt vrijwel altijd dat het elkaar weinig ontloopt in prijs.
De MBP heeft al een upgrade gekregen, hij is vandaag wat sneller geworden (2.0/2.16/2.16) en je kunt gratis dat glossy scherm krijgen. Ik weet alleen nog niet wat dat precies inhoudquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Precies...ik vermoed dan ook dat de MBP op korte termijn nog goedkoper wordt of een aardige upgrade krijgt. Hopelijk in juli, dan neem ik er een mee uit de VS
Een laptop of een portable-desktop-met-ingebouwde-UPS die na 30 minuten werken leeg is en 20 kilo weegt ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:51 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Enkele weken geleden heb ik bij Dell een laptop geconfigureerd met een X1400 (256MB) videokaart, 1024 MB ram en een 1,83 GHZ Core Duo, voor beneden ¤1000,-. En dan had ie ook nog een DVD-brander. Maar ja, op design wint Apple het uiteraard (weer).
En dat laatste kunnen we het denk ik het beste bij laten. Je kunt met de prijsdiscussie namelijk twee kanten op. In de computerwereld kun je een Athlon X64 met 1 GB geheugen op verschillende manieren krijgen: zelf gemaakt, goedkoop bij de Aldi, iets duurder bij Dell, nog duurder bij bijv. Alienware. Apple biedt geen alternatieven: je koopt een bepaalde Apple, klaar. Puur 'welke specs voor welk geld' kun je zowel duurder als goedkoper uitzijn dan Apple, en zo kun je altijd een redanatie vinden die in je straatje past.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:50 schreef VeerMans het volgende:
Altijd leuk discussies met mac fanboys
Mgoed iedereen moet het voor zichzelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |