Zijn contract liep af bij Ajax en Ajax wilde het niet verlengen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het is ook geen geweldige voetballer ofzo hoor, maar dit is gewoon een 1-2tje tussen Lerby (z'n zaakwaarnemer) en Arnesen. Lerby flikt zo'n dingen wel vaker.
Haha dan is dat bericht een beetje raar, ze hebben hem dus helemaal niet weggekaapt, hij was gewoon transfervrij en Chelsea heeft em opgehaald.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zijn contract liep af bij Ajax en Ajax wilde het niet verlengen.
Owquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef Radegast het volgende:
Weirauch had sowieso al moeten vertrekken komende zomer heb ik gelezen.
quote:Organisator, goed gebekt, leiderstype. Jan van Halst had als speler alle ingrediënten om uit te groeien tot coach in het betaald voetbal. Niets van dat alles. Van Halst vindt het trainersbestaan te wankel en werkt tegenwoordig als manager commerciële zaken achter de schermen bij FC Twente.
'Wij willen FC Twente bouwen op drie pijlers: voetbal, ambiance en solidariteit', zegt Van Halst in de nieuwe Voetbal International. Hij moet er mede voor zorgen dat de club doorgroeit naar een begroting van 21 miljoen euro, onder andere door het stadion uit te breiden. 'De twee recente bekerfinales hebben het al aangegeven, de potentie van FC Twente is enorm. Ook op commercieel terrein. Tot voor kort is die markt nooit intensief en gericht bewerkt.'
Hoewel Van Halst het voetbalshirt heeft verruild voor een colbert, denkt hij nog steeds als speler en weet hij als geen ander wat er komt kijken bij een baan als betaald voetballer. 'Wat mij nog steeds frappeert is het verwrongen beeld dat mensen en ook veel sponsors over voetballers hebben. Dan kom ik in het geweer. Voetballers leven echt niet alleen in luilekkerland. Ikzelf ging zaterdagmiddag altijd een paar uur slapen. Op zolder, omdat daar het minste lawaai doordrong. Mijn vrouw stuurde ik dan naar de stad.'
quote:'Wat mij nog steeds frappeert is het verwrongen beeld dat mensen en ook veel sponsors over voetballers hebben. Dan kom ik in het geweer. Voetballers leven echt niet alleen in luilekkerland. Ikzelf ging zaterdagmiddag altijd een paar uur slapen. Op zolder, omdat daar het minste lawaai doordrong. Mijn vrouw stuurde ik dan naar de stad.'
quote:Wooter tekent voor Al-Rayyan
Nordin Wooter (29) heeft een contract getekend bij Al-Rayyan uit Qatar. Hiermee wordt de aanvaller opnieuw ploeggenoot van Ronald de Boer (36).
De oud-Ajacied is afkomstig van Panathinaikos waar hij anderhalf seizoen onder contract stond maar niet bijster veel in actie kwam.
Die gaat nog 6 jaartjes ofzo ff cashenquote:Op woensdag 17 mei 2006 09:40 schreef Suijk het volgende:
Nordin...die had zijn carriere toch ook wel iets anders voorgesteld toen hij uit Amsterdam vertrok...
Misschien hebben ze Davids aan de lijn!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:54 schreef PLAE@ het volgende:
wtf ik moet supporterszaken spreken is Ajax de hele tijd in gesprek![]()
![]()
Ff geduld bollequote:
quote:
quote:'Ajax betrekt De Mul in deal'
Volgens Belgische bronnen gaat Ajax nog één keer om de tafel met het Belgische Racing Genk om Sebastien Pocognoli en Steven Defour binnen te slepen. Tom de Mul zou in de deal betrokken worden.
Defour heeft al voor een vertrek naar Amsterdam gekozen en sloeg een gelijkwaardige aanbieding van zijn huidige werkgever af. De aanvallende middenvelder zegt niet zozeer op een financiële verbetering uit te zijn, maar op vooral op een sportieve. Dat lijkt de reden voor Genk om toch mee te werken aan eent transfer.
Verdediger Pocognoli, die ook al enige tijd in verband met Ajax wordt gebracht, zou ook naar de hoofdstad komen. Ajax zou De Mul, die afgelopen seizoen verhuurd werd aan Vitesse, als ruilmiddel willen gerbuiken.
Dat staat me ergens heel erg tegen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:50 schreef BoNi het volgende:
De Mul blij en trots dat hij wordt teruggehaald, wordt hij vervolgens gewoon als wisselgeld gebruikt
Linksback dacht ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef keijz het volgende:
Wat is die Pocognoli voor een speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |